Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ook weer zonder verwachtingen? Dat ging gisteren ook goed
^Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
UB voor je studie en sportschool voor je conditie.
In je diverse topics is al eerder besproken dat je naar andere hobbies zou kunnen zoeken. In andere omgevingen. Met andere (nieuwe!) mensen. Maar dat zie jij niet zitten.
Dan moet je ook niet piepen als contact leggen moeilijk is omdat je ze al zo vaak hebt gezien en je niet eerder actie hebt ondernomen.
Even teruggelezen, je hebt gelijk :pquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het wetboek van strafrecht.Die zegt dat niet, hoor. Wettelijk mag een werkgever gewoon met een werknemer/stagair aanpappen. Of het wijs is... Meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nog steeds een stagiair op het moment van samenwonen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Op mijn werk kreeg ook iemand iets met een stagair, verbrak de relatie met zijn vrouw en nu woont hij met die stagair samen
Nee dat niet, wel toen ze de relatie begonnenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:57 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Nog steeds een stagiair op het moment van samenwonen?
Het was te verwachten dat hij het niet los kon laten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.
Lees de andere topics nog maar eens door, dan kom je er wel op terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS.
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Lees de andere topics nog maar eens door, dan kom je er wel op terug.
En bovendien, ass kan per persoon behoorlijk verschillen.
Obsessief klinkt gelijk weer zo negatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, jij wint. Hij is obsessief bezig met het vinden van een relatie.
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Deezer wel een deficit in social skills vertoont, maar geen ASS lijkt te hebben.
Nog iets verder terug lezen dan zie je dat hij zelf zijn type ass aangeeft. Lijkt me niet iets om uit de grote duim te zuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Deezer wel een deficit in social skills vertoont, maar geen ASS lijkt te hebben.
Nee, hij zal vast geen ASS hebben als hij bevestigd heeft gekregen dat hij ASS heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Mensen op hun gemak stellen is een goede eigenschap, die zelfs niet ieder super-sociaal mens vertoontquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.
Daarom wilde ik het geen obsessie noemen. Maar feitelijk is het dat wel, als je goed leest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Obsessief klinkt gelijk weer zo negatief.
Als je het mij vraagt heeft hij liever geen sociaal contact met mannen omdat hij dan al snel de mindere voelt (laag zelfbeeld zijn zijn eigen woorden).
Een relatie met een meisje zou, als ik hem goed begrijp, dat lage zelfbeeld een flink stuk verhelpen.
Die combinatie van het willen ontwijken van afwijzingen en de diepe wens om aansluiting te vinden bij een mooie vrouw, lijkt misschien wel obsessief maar is meer ingegeven door een enorme onzekerheid (waardoor hij bv vooraf fb loopt te checken) en nog meer ontwijkend gedrag voor alles waar hij zich kwetsbaar voor voelt.
Zijn in mijn ogen gevoelens die elk mens heeft alleen hij beleefd het veel intenser.
Niet iedereen is sociaal even handig en dat is helemaal niet erg. Je hebt de afgelopen dagen gezien dat je het wel kan. Let's keep it upquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:47 schreef Koral het volgende:
[..]
Nog iets verder terug lezen dan zie je dat hij zelf zijn type ass aangeeft. Lijkt me niet iets om uit de grote duim te zuigen.
Maar goed, hij was lekker bezig de laatste dagen. Een terugval lijkt me vrij normaal. Hopelijk vindt hij de positiviteit weer om zijn zelfvertrouwen en vaardigheden te verbeteren, en zijn torenhoge verwachtingen wat te verminderen.
Ik heb alleen mijn mening geuit naar aanleiding van mijn observaties. Ik heb geen diagnose gesteld en zit Deezer zeker niets op te dringen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij zal vast geen ASS hebben als hij bevestigd heeft gekregen dat hij ASS heeft.
Joh, je hebt spontaan een date geregeld (als je er 1 hebt geregeld kun je er ook meer regelen) en vandaag als ik het goed gelezen heb ook nog eens in de UB contact gemaakt. Zou je nou niet gewoon even trots op jezelf kunnen zijn, en en wat je niet tevreden stemt even aan de kant zetten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.
Mwa, geen ASS lijkt te hebben klinkt aardig als diagnosticeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen mijn mening geuit naar aanleiding van mijn observaties. Ik heb geen diagnose gesteld en zit Deezer zeker niets op te dringen.
Dat gezegd blijf ik nog steeds bij mijn punt, dus het heeft geen nut hier nog verder over te hebben en vooral in deze thread.
Maar was het nu een date of gewoon een vriendschappelijke ontmoeting?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.
Denk dat laatste.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar was het nu een date of gewoon een vriendschappelijke ontmoeting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |