Goed dat je gisteren ziet zoals het was. Misschien nog een keer afspreken zolang ze in NL is maar dan is het klaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.
Hey ben je druk? Nee, eigenlijk niet.. oke *vraag stellen*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je vandaag die meid aangesproken?
Denk je dat het nu wel verstandig is om je focus op hun te leggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?
Net zoals je in de bieb kunt vragen of je dat meisje niet toevallig bent tegengekomen op de sportschool, zo ook hier, alleen dan andersom.quote:
Zij heeft een leven, waarvan jij een heel klein deel vormt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.
Voila.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey ben je druk? Nee, eigenlijk niet.. oke *vraag stellen*
Ja, maar dat lastiger zit in je hoofd. Je kan iedereen gewoon aanspreken, niet bij nadenken en gewoon beginnen met praten. Als je maar geen verwachtingen hebt en het niet als falen ziet als iemand er geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat moet dus spontaan gebeuren. Als ik ze al zo lang zie wordt aanspreken iedere keer lastiger.
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Denk je dat het nu wel verstandig is om je focus op hun te leggen?
Zou niet al te moeilijk moeten zijn als je bepaalde personen steeds tegenkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:17 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Dan nu nog een goede vraag bedenken om te stellen
Probeer anders eens antwoord te geven op de posts met de vragen over die vriendschappen waar je geen behoefte aan hebt. Je gaf altijd aan 'aansluiting' te willen, maar je wilt eigenlijk geen vrienden, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.
Je gaat me niet vertellen dat er geen "nieuwe mensen" rondlopen in die sportschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.
Er zijn toch wel meer mensen in de sportschool dan die meiden alleen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat jouw leven zich vooral afspeelt in die ruimtes waar zij regelmatig komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat jouw leven zich vooral afspeelt in die ruimtes waar zij regelmatig komen?
Wat hij probeert te zeggen is dat jouw leven momenteel bestaat uit de UB en (met mindere mate) de sportschool en daardoor veel waarde hecht aan het feit dat die dames daar dagelijks komen. Hoogstwaarschijnlijk voelt dit voor hun niet zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het werkende leven kom je niet zo snel meer in contact met studenten. Relaties met stagiaires mogen niet.
Het wetboek van strafrecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je toch vragen als ze bijna klaar is met haar stage, dan zal het vrij weinig meer uitmaken. Tenzij ze er later wil werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:06 schreef habitue het volgende:
Wettelijk gezien mag dat wel, zakelijk gezien is het heel onhandig. Maargoed syndroom zijn morele kompas kun je beter negeren.
Je krijgt er denk ik vrij snel een naam door, dat moet je niet willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:07 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je toch vragen als ze bijna klaar is met haar stage, dan zal het vrij weinig meer uitmaken. Tenzij ze er later wil werken.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het wetboek van strafrecht.Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |