Ik ben vorige maand bij een nieuwe werkgever begonnen, 200 man ontmoet en gesproken. Vandaag met mijn afdeling een borrel wezen drinken op het terras en vanochtend verschillende locaties bezocht, waar ik ook weer gezellig heb staan praten met wat mensen. En visitekaartjes ed. uitgewisseld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het werkende leven kom je niet zo snel meer in contact met studenten. Relaties met stagiaires mogen niet.
Maar je wilt toch niet verder met iedereen met wie je een praatje aangaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Nee maar een keer wil je wel verder, of gaat dar geleidelijk dan?
Nee, maar om daar achter te komen moet je meer gesprekken voeren met die personen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:24 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet verder met iedereen met wie je een praatje aangaat?
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:
Je gaat het weer veel te veel forceren als je nu elke Nederlandse vrouw wilt afspreken. Laat het los, laaaaaaaaat het gaaaaaaaan.
Als je trouwens klaar bent met studeren heb je echt geen behoefte meer om studenten te ontmoeten, denk ik.
Misschien nu nog niet, maar dat gaat wel veranderen denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.
Waarom niet een keer met iemand gaan praten van wie je zeker bent dat je niets mee wilt? Gewoon om te praten. Krijg je nog iets leuks te horen, maak je nieuwe contacten oid. En "de ware" vinden gaat ook makkelijker, want mogelijk is ze alleen via-via bereikbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar om daar achter te komen moet je meer gesprekken voeren met die personen.
Dit komt doordat je nog niet tot het 'werkende volk' behoortquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk
Waarom direct weer de focus op de dames? Met de mannen kun je ook goede vriendschappen sluiten hoorquote:
Lijkt een vriendschap met een man je niet tof?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.
Dat moet dan spontaan gebeuren. Ik ben juist op zoek naar beter/losser worden met dames.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:38 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Waarom direct weer de focus op de dames? Met de mannen kun je ook goede vriendschappen sluiten hoor![]()
Niet direct.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Lijkt een vriendschap met een man je niet tof?
Dus eigenlijk ben je op zoek naar sociale kring bestaande uit één persoon, namelijk je vriendin? Hoe zie je zo'n leven voor je?quote:
Wat is de hindernis in je hoofd, dat welke voor afkeer zorgt?quote:
Obsessief gedrag valt toch wel mee? Hij heeft best grote sprongen vooruit gemaakt de afgelopen dagen en vriendschap met een man is toch niet verplicht?quote:
Of meer vrouwen en wat mannen dan, maar ik heb niet echt wat met mannen.mquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:46 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je op zoek naar sociale kring bestaande uit één persoon, namelijk je vriendin? Hoe zie je zo'n leven voor je?
Omdat ze geen relatiepotentieel zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of meer vrouwen en wat mannen dan, maar ik heb niet echt wat met mannen.m
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En omdat ik ook niet echt mannelijke interesses heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen relatiepotentieel zijn?
Want alle mannen zijn hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En omdat ik ook niet echt mannelijke interesses heb.
Dat beeld is al iig beter dan alleen vrouwen of alleen één vrouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Huh? Bier drinken en voetbal kijken? Want dat doen alle mannen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obsessief gedrag valt toch wel mee? Hij heeft best grote sprongen vooruit gemaakt de afgelopen dagen en vriendschap met een man is toch niet verplicht?
Enkel omdat hij aangeeft niet zoveel met mannen te hebben? Ik heb niet zoveel met vrouwen, dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deezertje leek zo goed op weg gisteren, maar vandaag valt hij weer terug in zijn vooroordelen gedrag. Jammer dit.
Als je alle mannen afserveert is dat gewoon een vooroordeel. Alsof alle mannen stoere macho;s zijn die alleen bier drinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enkel omdat hij aangeeft niet zoveel met mannen te hebben? Ik heb niet zoveel met vrouwen, dus?
Wacht eerst eens rustig op zijn verklaring voordat je meteen zegt dat hij in oud gedrag vervalt. En je kan hem gewoon aanspreken, want hij post mee.
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.
Maar werkelijk al zijn contacten staan ten dienste van zijn behoefte aan een relatie. Mannen vallen daarom al af, vrouwen worden begluurd geobserveerd en getoetst op relatiemogelijkheid. Pas als er een optie is gaat hij erop af. Ik noem dat obsessief.
Heb je ook verder gelezen toen hij zei dat hij op zich toch best mannen in zijn vriendengroep wilde?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je alle mannen afserveert is dat gewoon een vooroordeel. Alsof alle mannen stoere macho;s zijn die alleen bier drinken.
Ik word altijd een beetje naar van dat gegeneraliseer.
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.
Maar werkelijk al zijn contacten staan ten dienste van zijn behoefte aan een relatie. Mannen vallen daarom al af, vrouwen worden begluurd geobserveerd en getoetst op relatiemogelijkheid. Pas als er een optie is gaat hij erop af. Ik noem dat obsessief.
Dat heb ik dan vast gemist.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook verder gelezen toen hij zei dat hij op zich toch best mannen in zijn vriendengroep wilde?
Bij elke vrouw die naar hem kijkt, lacht, praat, zucht, etc. weegt hij af of er een relatie in zit. Ik noem dat enorm obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.
Ik noem het niet obsessief, ik noem het tunnelvisie en een ernstig gebrek aan sociale skills, iets waar autisten tot op zekere hoogte wel bekend om staan, maar obsessief... Nee, dat vind ik niet. Maar goed, dat is maar net wat voor definitie je aan obsessief hangt.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.
Je zou het bijna obsessief noemen. Bijna.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Waarom post je dit nu. Zo zonde en gewoon een bevestiging van wat anderen steeds weer en weer zeggen, je bent te veel bezig met een relatie. Stop daar nu eens mee. Kijk wat het je gisteren opleverde.
Echt.
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.
Ik noem het niet obsessief, ik noem het tunnelvisie en een ernstig gebrek aan sociale skills, iets waar autisten tot op zekere hoogte wel bekend om staan, maar obsessief... Nee, dat vind ik niet. Maar goed, dat is maar net wat voor definitie je aan obsessief hangt.
Is dat niet iets wat de meeste singles in mindere (veel mindere) mate doen? Ik weet niet, als ik de stad in ga dan schiet 'relatiepotentieel' ook wel door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij elke vrouw die naar hem kijkt, lacht, praat, zucht, etc. weegt hij af of er een relatie in zit. Ik noem dat enorm obsessief gedrag.
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS. Wel een probleem met sociale contacten leggen, maar door een andere reden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb ook geen vrouwelijke interesses maar heb zoveel vriendinnen met wie ik kan ouwehoeren over mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. Die mannen zijn niet obsessief. Die mannen houden vrouwen aan het lijntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.
Nee joh, dat zijn gewoon mannen die niet op zoek zijn naar een relatie. Weinig obsessief aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.
Nou goed, dat weet ik niet. Hij heeft hier enkel gezegd dat hij autisme heeft, of dat waar is of niet, geen idee. Ik ben geen psych.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS. Wel een probleem met sociale contacten leggen, maar door een andere reden.
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Waarom post je dit nu. Zo zonde en gewoon een bevestiging van wat anderen steeds weer en weer zeggen, je bent te veel bezig met een relatie. Stop daar nu eens mee. Kijk wat het je gisteren opleverde.
Echt.
"Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd."quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat de meeste singles in mindere (veel mindere) mate doen? Ik weet niet, als ik de stad in ga dan schiet 'relatiepotentieel' ook wel door mijn hoofd.
Heeft ze nog een foto gestuurd?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.
Stoppen voor die 'maar'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Oké, jij wint. Hij is obsessief bezig met het vinden van een relatiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
"Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd."
Obsessie.
Je bent een dag verder. Je weet dat ze vandaag druk was ergens op de veluwe. Beetje fatalistisch om nu al te doen alsof ze voor altijd in het niets is verdwenen. Toch!?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doen. Puur platonisch.
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doen. Puur platonisch.
Deze week is nog maar net begonnen. Ze zal nog wel reageren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horen
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je bent een dag verder. Je weet dat ze vandaag druk was ergens op de veluwe. Beetje fatalistisch om nu al te doen alsof ze voor altijd in het niets is verdwenen. Toch!?
Heb je nog gelezen dat je eigenlijk stiekem wel obsessief bezig met het krijgen/vinden van een relatie terwijl dat niet een goede instelling is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horen
Ja goed, weet ik het. De een waardeert het wel, de ander niet... Het hoeft ook niet per se vandaag nog, inderdaad. Een paar daagjes wachten gaat niemand dood aan in deze situatiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.
Nou goed zo, wacht dat eerst maar even afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dan. Als ze een "in het moment" type is, zal ze daar mee bezig zijn. Laat de verwachtingen los, daar breek je alleen je goede herinnering maar mee af. Probeer op je wolk te blijven zitten. Is toch veel leuker!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.
Ik zag wel dat ze meerdere tinder meldingen had gisteren. Dus op zich uniek dat ik het heb weten te brengen tot een daadwerkelijke ontmoetingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.
Als ik vanavond of morgen weer mensen aanspreek is dat positief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
Echt jammer dat je die positieve instelling na een dag alweer kwijt bent.
Nu nog zorgen dat je aanspreekt voor de sociale interactie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik vanavond of morgen weer mensen aanspreek is dat positief.
Gekke zin voor een beelddenker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:10 schreef Bananenpap het volgende:
Deezer, je lijkt echt enorm op mijn oma. Je hebt gewoon teveel vrije tijd om over al die onnozele dingen te piekeren. Kun je je niet focussen op een leuke bijbaan/hobby? Je was toch aan het bossaballen?
Ook weer zonder verwachtingen? Dat ging gisteren ook goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat je aanspreekt voor de sociale interactie.
Ga je dan nog sporten vanavond?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door professor barabas te bellen en te vragen of je zijn teletijdmachine mag lenen. Je kent deze mensen al tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?
Hoe heb je vandaag die meid aangesproken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?
Ja dat moet dus spontaan gebeuren. Als ik ze al zo lang zie wordt aanspreken iedere keer lastiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Door professor barabas te bellen en te vragen of je zijn teletijdmachine mag lenen. Je kent deze mensen al tijden.
Zoek nieuwe mensen en spreek ze gelijk aan! Zonder je normale vragen, onderzoek en vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |