Je gaf gisteren aan het vervelend te vinden wanneer er in een gesprek geen antwoord gegeven wordt op je vragen en je een hoop irrelevante vragen teruggestuurd krijgt. Kun je je voorstellen of inleven in andere users dat het tamelijk irritant is dat je als een klein kind hier de boel loopt te negeren en er weer een one-man-show van maakt. Je was maandag goed op weg maar valt weer langzaam in je oude doen en laten. Asociaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik zou het liefst vanavond weer iets doen ala maandag maar ik ben niet in die gelegenheid
Hoe is dit in de verste verte een reactie op die post?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik zou het liefst vanavond weer iets doen ala maandag maar ik ben niet in die gelegenheid
nou in ieder geval ietsquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten af
- Zijn scriptie is ingeleverd
- Hij doet een soort of alternatief van een SOVA-cursus waar hij het eigenlijk nooit over heeft.
- Hij is gaan bossaballen om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook daar heeft hij het nooit over.
- Hij is op date gegaan met een alternatief meisje waar hij zich voor schaamde.
- Hij heeft spontaan een Française ontmoet en een leuke middag gehad en wacht nog altijd op antwoord.
wat is een UB?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij heeft een meisje aangesproken in de UB.
Voor iemand die begin met zero sociale skills, is het toch een kleine vooruitgang.
Universiteitsbibliotheek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
nou in ieder geval iets
[..]
wat is een UB?
Je moet wel snappen dat een persoon niet in 1 keer kan veranderen. Daarom steeds herhalen om op alle vragen antwoord te geven, blijven herhalen, adviseren, schop onder z'n hol, complimenteren. Again and again and again. Een brein van een autist werkt in meerdere opzichten net iets anders, probeer daar een beetje rekening mee te houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je gaf gisteren aan het vervelend te vinden wanneer er in een gesprek geen antwoord gegeven wordt op je vragen en je een hoop irrelevante vragen teruggestuurd krijgt. Kun je je voorstellen of inleven in andere users dat het tamelijk irritant is dat je als een klein kind hier de boel loopt te negeren en er weer een one-man-show van maakt. Je was maandag goed op weg maar valt weer langzaam in je oude doen en laten. Asociaal.
Gisteren zei je geen behoefte te hebben aan vriendschappen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
In de UB zie je direct weer wat je mist in je leven: omgang met leeftijdsgenoten.
Wat ga je daaraan doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
In de UB zie je direct weer wat je mist in je leven: omgang met leeftijdsgenoten.
Absoluut. Maar ik vind wel dat het slim is tot op zekere hoogte rekening te houden met een eventuele aandoening van een user. Dat voorkomt bij jezelf ook frustratie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:52 schreef habitue het volgende:
Nouja ik vind dat ieder op zijn manier (binnen de perken natuurlijk) zijn kijk op de zaak mag geven. Daar is het toch een forum voor?
Wat denk je dat je kan doen om dat te veranderenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Daar tegenover staat dat je niet geconfronteerd wordt met sociale ongemakken en je met niemand rekening hoeft te houden?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Contact is niet meteen een vriendschap.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gisteren zei je geen behoefte te hebben aan vriendschappen.
En hoe wil je ervoor zorgen dat je meer contact kunt hebben met die leeftijdsgenoten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Contact is niet meteen een vriendschap.
ken ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:19 schreef Samzz het volgende:
Deezer, heb je al eens overwogen in dit topic R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #146 Waar we ook de voordelen zien. mee te posten? Daar zitten allemaal mensen die je zeker weten vanuit hun eigen ervaring verder kunnen en willen helpen.
Dat je het kent is mooi, denk je ook dat je er wat mee gaat doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Meer mensen aanspreken en voorstellen doen. Net ook iemand voorgesteld om spontaan drankje te doen vanavond. Ben benieuwd.
Laat me raden: een blond meisje op een datingsapp?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Meer mensen aanspreken en voorstellen doen. Net ook iemand voorgesteld om spontaan drankje te doen vanavond. Ben benieuwd.
Waar ik al langer contact mee heb ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Laat me raden: een blond meisje op een datingsapp?
Spannend. Wie weet levert dat nog wat op. Heb vooral niet te veel verwachtingen, dan bereik je het meest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar ik al langer contact mee heb ja.
Maar Deezer wil geen contact met andere autisten en dat is echt zo jammer want ik denk dat die hem nog heel veel kunnen lerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:19 schreef Samzz het volgende:
Deezer, heb je al eens overwogen in dit topic R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #146 Waar we ook de voordelen zien. mee te posten? Daar zitten allemaal mensen die je zeker weten vanuit hun eigen ervaring verder kunnen en willen helpen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Maar Deezer wil geen contact met andere autisten en dat is echt zo jammer want ik denk dat die hem nog heel veel kunnen leren
Hij heeft aangegeven van niet. Lijkt me sterk dat dat ineens zou veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Deezer, waarom wil je geen contact met andere autisten?
Dat is wel tof, heeft ze al geantwoord?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Ja zo impulsief is ze niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat is wel tof, heeft ze al geantwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |