Ja, das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij had gezoend had hij het sowieso niet vriendschappelijk genoemd he.
Een stevige omhelzing ala knuffelen ja en veel gelachen. Ze voelde zich wel op haar gemak zo te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Gezoend? Of geknuffeld? Of iets in die geest?
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een stevige omhelzing ala knuffelen ja en veel gelachen. Ze voelde zich wel op haar gemak zo te zien.
Fwbquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijk.
Lekker vrienden gaan maken, Deez, dan komt de rest een heel stuk makkelijker.
Ga je eerst maar eens focussen op de Fquote:
Dit ja, daardoor ben je minder in een isolement, heb je minder stress. Als je dit wel hebt, hebben je hersenen een serotonine tekort. Dit zorgt weer voor een verminderd vermogen om impulsen te beheersen, en kan weer aanzetten dwangmatige gedachten, wordt je niet begrepen en heb je weer een bevestiging van je lage zelfbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijk.
Lekker vrienden gaan maken, Deez, dan komt de rest een heel stuk makkelijker.
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
^Wat zij zegt.
Verder is de egoistische wereld van de sportschool natuurlijk ook wel een van de kutste plekken om nieuwe mensen te ontmoeten en evt vriendschappen te sluiten.
Ik kom zelden in sportscholen, maar ik denk dat er groepjes zijn, net als met hardloopgroepjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.
Er worden ook in elke sportschool groepslessen (insanity, buikspieroefeningen, spinning, whatever) georganiseerd waar veel mensen (en vooral vrouwen) aan meedoen. Hoe moeilijk denk je dan echt dat het is om een gesprekje aan te knopen wanneer iedereen staat te rekken en strekken aan het einde of begin?
Het is inderdaad niet de allerbeste plek voor het opdoen van nieuwe contacten of het vinden van je date, maar het is gemakkelijker dan je denkt als je gewoon normaal doet en enige interesse kan tonen in anderen. Hell, de sportschool waar ik heen ga organiseert om de zoveel tijd zelfs een (drukbezocht) besloten feest voor alle gangers. Dat hele zoeken naar een date is niet zo moeilijk als je maar in contact komt met genoeg vrouwen, dat is eigenlijk het enige wat er toe doet. En die komen ook in de sportschool.
Je wens maakt je gedachten. Alleen lees je daarmee, oa door je stoornis, heen over wat anderen zeggen. In dit geval is het woordje "eens" een zachte manier om aan te geven: niet nu. En misschien zelfs nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.
Op mijn sportschool lopen ook zat mensen rond die gezelschap zoeken, maar daar ben ik persoonlijk niet van gediend. Mijn sportsessie is mijn meditatie. Ik kom daar voor mezelf, mijn rust, niet die van anderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.
Er worden ook in elke sportschool groepslessen (insanity, buikspieroefeningen, spinning, whatever) georganiseerd waar veel mensen (en vooral vrouwen) aan meedoen. Hoe moeilijk denk je dan echt dat het is om een gesprekje aan te knopen wanneer iedereen staat te rekken en strekken aan het einde of begin?
Het is inderdaad niet de allerbeste plek voor het opdoen van nieuwe contacten of het vinden van je date, maar het is gemakkelijker dan je denkt als je gewoon normaal doet en enige interesse kan tonen in anderen. Hell, de sportschool waar ik heen ga organiseert om de zoveel tijd zelfs een (drukbezocht) besloten feest voor alle gangers. Dat hele zoeken naar een date is niet zo moeilijk als je maar in contact komt met genoeg vrouwen, dat is eigenlijk het enige wat er toe doet. En die komen ook in de sportschool.
Hier sporten studenten vooral samen of echt alleen terwijl ze een serie kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Je wens maakt je gedachten. Alleen lees je daarmee, oa door je stoornis, heen over wat anderen zeggen. In dit geval is het woordje "eens" een zachte manier om aan te geven: niet nu. En misschien zelfs nooit.
Het maakt niet uit wat DE bedoeling is, maar wat HAAR bedoeling is.
Beste Deezertje, als jij echt wat aan je situatie wil verbeteren, zal je toch echt moeten beginnen bij jezelf. En dat begint bij je stoornis erkennen en beseffen dat jouw leven anders is dan diegenen waarmee je jezelf vergelijkt. Zoek professionele hulp, als je jezelf écht verder wil helpen.
[..]
Op mijn sportschool lopen ook zat mensen rond die gezelschap zoeken, maar daar ben ik persoonlijk niet van gediend. Mijn sportsessie is mijn meditatie. Ik kom daar voor mezelf, mijn rust, niet die van anderen.
Goedemorgen Deezer! Ik vind eigenlijk dat Kamina een goed punt aandraagt in het bovenste stukje van zijn post. Begrijp je nu dat je het weer verkeerd hebt begrepen wat er met 'eens' werd bedoeld en dat je weer volgens de 'regeltjes' denkt, terwijl je dat eigenlijk moet loslaten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier sporten studenten vooral samen of echt alleen terwijl ze een serie kijken.
Dat eens snap ik wel en meteen een bericht sturen is misschien iets te veel van het goede, maar ze is immers niet zo lang in Nederland. Ik reken nergens meer op dus vandaag doorgaan met mensen aanspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goedemorgen Deezer! Ik vind eigenlijk dat Kamina een goed punt aandraagt in het bovenste stukje van zijn post. Begrijp je nu dat je het weer verkeerd hebt begrepen wat er met 'eens' werd bedoeld en dat je weer volgens de 'regeltjes' denkt, terwijl je dat eigenlijk moet loslaten?
En wat zijn je plannen voor vandaag?
En wat vind je van de rest van het stukje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat eens snap ik wel en meteen een bericht sturen is misschien iets te veel van het goede, maar ze is immers niet zo lang in Nederland. Ik reken nergens meer op dus vandaag doorgaan met mensen aanspreken.
Het zou voor jezelf een hoop schelen als je eens niet alleen antwoord gaf op de makkelijke vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste uit die hele post. Lekker gereageerd, knul.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Ik denk dat je bij de gewichten meer kans hebt om contact te leggen, elkaar te spotten en zo. Bij cardio moet je mensen gewoon niet storen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, maar veel mensen komen daar gewoon voor zichzelf, ik ook, oordopjes in en mijn rondje maken. En af en toe heb ik even contact met iemand. Maar D loopt daar al jaren rond zonder enig succes, je zou dan denken probeer eens wat anders, een hobby met andere mensen of teamsport of een groepsactiviteit via internet. Maar dat vertikt hij gewoon om te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten afquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:05 schreef isax het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er sinds deel 1 is bereikt dankzij dit topic?
En hij heeft een meisje aangesproken in de UBquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten af
- Zijn scriptie is ingeleverd
- Hij doet een soort of alternatief van een SOVA-cursus waar hij het eigenlijk nooit over heeft.
- Hij is gaan bossaballen om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook daar heeft hij het nooit over.
- Hij is op date gegaan met een alternatief meisje waar hij zich voor schaamde.
- Hij heeft spontaan een Française ontmoet en een leuke middag gehad en wacht nog altijd op antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |