1,5 jaar toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, alleen nog een jaar korting met de trein als ex-student. Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend. Rijbewijs proefles doe ik pas na afstuderen. Theorie is maar 3 maanden geldig en ik wil niet meteen weer storten in geexamineerd worden.
Ik had ook al het vermoeden dat het langer was. In dat geval kan hij vast een proefles doen en met lessen beginnen, dan kan hij de zomer gebruiken om zijn rijbewijs te halen. Tegen de tijd dat hij dan werk heeft kan hij er met de auto heen.quote:
Heb je het nu over je korte gesprek met de twee studenten? Dat was toch helemaal niet dramatisch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu nog in de praktijk hoorVandaag was op die ene inhaking ook dramatisch. Ik merk gewoon dat mensen er niet op zitten te wachten. Enkel in het loungegedeelte. En die dame van gisteren helaas niet meer gezien. Morgen laatste keer daar ooit?
Jup. Is een goed idee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik had ook al het vermoeden dat het langer was. In dat geval kan hij vast een proefles doen en met lessen beginnen, dan kan hij de zomer gebruiken om zijn rijbewijs te halen. Tegen de tijd dat hij dan werk heeft kan hij er met de auto heen.
Rijles kost echt niet zo heel veel tijd als je een les per week hebt. Je kan natuurlijk ook een spoedcursus doen, maar dan gaat alles wel erg snel. Zou persoonlijk eens per week het meest haalbaar vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Jup. Is een goed idee.
Misschien vindt hij het zelf ook een goede manier zo. Om het in de zomer te doen. Of erna. Ivm zijn school wat hij al aangaf
Nee maar de rest van de dag wel. Die meiden daar stralen zelfverzekerdheid uit en zien er goed uit. Oké die dame van gisteren en die twee vandaag waren dat ook, maar toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Heb je het nu over je korte gesprek met de twee studenten? Dat was toch helemaal niet dramatisch?
Doe het rustig aan. Je wilt wss opschieten want het zijn je laatste dagen in die bieb. Maar zo zal het juist niet gaan.quote:
Met 60 euro korting op jaarbasis is dat 94 euro per maand. En als je gewoon in daluren incheckt maar de eerstvolgende trein vertrekt in de spits mag je gewoon meereizen. Incheck is geldend en die is afgehandeld toen het nog daluren was. Kortom voor 94 euro als je goed plant gewoon onbeperkt treinen door het land, doordeweeks en in het weekendquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend.
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Doe het rustig aan. Je wilt wss opschieten want het zijn je laatste dagen in die bieb. Maar zo zal het juist niet gaan.
Is er geen andere plaats op de campus waar je nog zou kunnen wandelen en mensen tegenkomen?
Kun je geen nieuwe hobby zoeken waarbij je contact kunt leggen met mensen? Er zijn in je topics al meerdere opties aangehaald, zat daar niks voor je tussen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 60 euro korting op jaarbasis is dat 94 euro per maand. En als je gewoon in daluren incheckt maar de eerstvolgende trein vertrekt in de spits mag je gewoon meereizen. Incheck is geldend en die is afgehandeld toen het nog daluren was. Kortom voor 94 euro als je goed plant gewoon onbeperkt treinen door het land, doordeweeks en in het weekend
Een shirt aan met "free hugs" en de stad inquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.
Je zou het Dal Voordeel aanbod kunnen gebruiken, maar denk dat je nu beter kunt beginnen met rijlessen. In hoeverre ben je bezig met zoeken naar woonruimte? Vaak hebben makelaars ook nog wel aanbod, of anders is er particuliere huur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.
Of gewoon slim kijken naar vertrektijden van de treinen. En of het uitmaakt dat je stipt aanwezig bent tot tijdstip x of dat het goed is als je eerder vertrekt, zolang je de uren maar maakt. Hangt dus van het type kantoor af. Pak je een trajectkaart ben je veel duurder uit, dus voor 94 euro heb je de kosten er zo uit. Kun je met gemak in het weekend overal en nergens heen voor dates. Wel zo handig toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.
Dat lijkt me een prima idee. Sowieso een vorm van dagbesteding, want buiten af en toe naar de bios heeft Deezer wel erg weinig hobbies.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe hobby zoeken waarbij je contact kunt leggen met mensen? Er zijn in je topics al meerdere opties aangehaald, zat daar niks voor je tussen?
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou het Dal Voordeel aanbod kunnen gebruiken, maar denk dat je nu beter kunt beginnen met rijlessen. In hoeverre ben je bezig met zoeken naar woonruimte? Vaak hebben makelaars ook nog wel aanbod, of anders is er particuliere huur.
Nu inzien dat je wat gemist hebt is ook wat waard. Maar oplossen is een tweede.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Bananenpap het volgende:
Het heeft gewoon écht geen zin om te lopen balen dat je in je studententijd geen aansluiting hebt gehad. Bereid je voor op het volgende hoofdstuk.
Tja misschien zo gek nog nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Een shirt aan met "free hugs" en de stad in
Ik zei juist dat er meer manieren zijn om aan een woning te komen dan sociale huur. Ga eens bij een makelaar langs bijvoorbeeld en vraag naar de mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.
Particulier of anti kraak?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |