SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
Was ik aan het zoeken naar de titel van Moby - Every Time You Touch Me, wat de titel zeg maar al was, vergeet ik die te queuen
Vond ook meestal dingen lekker klinken die niet commercieel waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat iedereen al kent dat boeit me niet zoveel.
Anthony Rotherquote:
Op gevoel draaien is lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai echt op gevoel, heb soms geen idee waar artist vandaan komt
Dat zijn van die vage verzamel albums, te gekke dingen staan daarop soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
This Is Not The 80s - A Nu Wave Electro Compilation, errug lekker
Van de achtergrond weet ik meestal geen moer. Maakt niet uit ook, je draait altijd erg prettig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai echt op gevoel, heb soms geen idee waar artist vandaan komt
Bijna die hele cd (dubbelcd) afgezien van 1 nummer ofzo is epischquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn van die vage verzamel albums, te gekke dingen staan daarop soms.
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de achtergrond weet ik meestal geen moer. Maakt niet uit ook, je draait altijd erg prettig.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delen
Trusten knok en bedankt nog!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:53 schreef knokkels het volgende:
en tóch ga ik er een eind aan breien, want ik kan niet meer typen![]()
![]()
Slaap lekker Piet en LuckyWas weer een geslaagde dag
* knokkels fires up XiiaLive
De stamboom van mijn knollen weet ik precies, die van muziek wat minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delen
En verder: Piet draait inderdaad zonder uitzondering erg prettig
Het liefst wil ik daar dan toch Dub draaien. Check Adrian Sherwood.quote:
Wilde eigenlijk na knok meteen gaan meuren, maar het is toch weer bijna half twee geworden door die invloeden van je.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vaak zijn er in de muziek die ik draai Dub invloeden te vinden.
Dat is vervelend.quote:
Ga vroeg slapen denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Ik GOA zo naar bed though.
Luikjes dicht. Wel jammer, maar heb vannacht >12 uur geslapen dus wel weer zin in slapen,
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:06 schreef just me het volgende:
1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur....
de was is gedaan en hangt buiten al te drogen
ja, als je dan toch wakker bentquote:
vroeg beginnen vandaag en dan weer vroeg naar huis; kan ik vroeg poetsen en daarna vroeg op de bankquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:24 schreef just me het volgende:
[..]
vroeg beginnen vandaag en dan weer vroeg naar huis; kan ik vroeg poetsen en daarna vroeg op de bank
voor jou welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:49 schreef Melting het volgende:
En dan nu.... aan het werk.
Eens kijken of meneer Zaagmans vandaag langs komt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:19 schreef Geralt het volgende:
Certificaat komt met de post deze kant op. Als het er morgen is kan dat nog met de doos mee; anders komt het na.
3S code volgt nog.
Tot zover dit bericht.
quote:
Gutenmorgen diese Morgen.quote:
Iedere dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:52 schreef Karzai het volgende:
Verse broodjes?, ik stap zo even op de fiets even een rondje fietsen voordat het te warm is
quote:
ik had brood van gisteren op mijn werk laten liggen, ik moet dat eerst opetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:52 schreef Karzai het volgende:
Verse broodjes?, ik stap zo even op de fiets even een rondje fietsen voordat het te warm is
Van de directeur, of die strenge penningmeesteres?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
ik had brood van gisteren op mijn werk laten liggen, ik moet dat eerst opeten![]()
niet om je in te spannen nee dan gutst het zweet van je lijfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goed plan om nu naar buiten te gaan, want vanmiddag is het niet meer te doen.
van die strenge penningmeesteres natuurlijk, eerst brood van gisteren opeten dan mag ik morgen weer vers broodquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de directeur, of die strenge penningmeesteres?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even de ijskast leeg eten die moet weer eens ontdooit en schoon gemaakt worden er hoeven geen boodschappen gedaan te worden
Dat was te merken de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet om je in te spannen nee dan gutst het zweet van je lijf
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
van die strenge penningmeesteres natuurlijk, eerst brood van gisteren opeten dan mag ik morgen weer vers brood
Fietst dat niet heul zwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even de ijskast leeg eten die moet weer eens ontdooit en schoon gemaakt worden er hoeven geen boodschappen gedaan te worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom ga ik ook nude rest van de dag lekker eten en drinken
Eejquote:
Mogge Karzai. Jij hebt vandaag een schransdag ingelast?quote:
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkastquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:20 schreef Karzai het volgende:
nou valt mee ik heb meestal niet zoveel in huis ik haal meestal voor 1 of 2 dagen boodschappen
kan je even in koeltas doen als je de ijskast ontdooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkast
ja, daar ga je dus van kuchenquote:
Wie koopt er nu ook kilo's tegelijk, gekkie. Neem anders maar mee hierheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkast
just mequote:
Jijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie koopt er nu ook kilo's tegelijk, gekkie. Neem anders maar mee hierheen.![]()
Ja maar, maar.... je zei nog dat ik niet met een klein kutstukkie aan hoefde komen te kakken. Daarom sleepte ik 12,7 kilo mee.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar, maar.... je zei nog dat ik niet met een klein kutstukkie aan hoefde komen te kakken. Daarom sleepte ik 12,7 kilo mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, dat was wellicht iets overdreven. Maar 1,3 kilo was het minimaal.
Iets klinkt lekker of niet lekker. Of het een commercieel succes was,zal me een zorg zijn. Het is in elk geval geen reden om het dan maar niet te draaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond ook meestal dingen lekker klinken die niet commercieel waren.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef knokkels het volgende:
Mijn oplader kapte ermee![]()
Werd ik wakker van gedreun van de werklui naast me
Môgge
morningquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef knokkels het volgende:
Mijn oplader kapte ermee![]()
Werd ik wakker van gedreun van de werklui naast me
Môgge
quote:
quote:
Mijn plafond is nog steeds niet naar beneden gekomenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:10 schreef Karzai het volgende:
je moet wel bij dag licht schilderen anders kom je voor verrassingen te staan
lekker temperatuurtje blij dat ik vrij ben
Ik sta nu al voor een verrassing dat het alsnog goed gelukt is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:10 schreef Karzai het volgende:
je moet wel bij dag licht schilderen anders kom je voor verrassingen te staan
lekker temperatuurtje blij dat ik vrij ben
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag de inhoud van mijn kledingkasten zoveel mogelijk inpakken, waarschijnlijk komt iemand donderdag de kasten demonteren en meenemen, net als de oven en de vaatwasser.
quote:
Dat vind ik wel een puik planquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef Karzai het volgende:
zal ik wat tunes op de stream gooien van 4 tot 6
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Karzai het volgende:
beetje reggae en rap noem de show maar raspatat
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Karzai het volgende:
beetje reggae en rap noem de show maar raspatat
leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef Karzai het volgende:
zal ik wat tunes op de stream gooien van 4 tot 6
quote:Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Serveert Heerlijke Raspatat
Geen friet natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:59 schreef Mijk het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnn 2 weken en 2 dagen gestopt met roken
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:59 schreef Mijk het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnn 2 weken en 2 dagen gestopt met roken
Hihi.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dayum
*steekt demonstratief een peukie op
Hallo knoksquote:
sup DDMquote:
Dat kan mij ook niet schelen, maar het viel op dat het destijds vaak voorkwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets klinkt lekker of niet lekker. Of het een commercieel succes was,zal me een zorg zijn. Het is in elk geval geen reden om het dan maar niet te draaien.
Interne communicatie blijft toch een moeilijk ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Stoom uit mijn oren, de woningbouwvereniging heeft nog steeds geen akkoord om mijn woning te adverteren, dus er is waarschijnlijk nog geen nieuwe huurder bekend tegen de tijd dat ik vertrek. Stelletje incompetente afwachtende afschuivers daar, zelfs ambtenaren zijn niet zo erg... Volgens deze dame had het geen zin dat ik elke week bel ( huh, de collega's moedigden me juist aan om elke week te bellen), we moeten maar gewoon afwachten. Ja joh
flink gefapt het is weer witquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:59 schreef knokkels het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat ik nu klaar ben met het plafond.
Nu een hele berg eieren etenquote:
quote:
Dat past uitstekend bij een dag als deze.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:18 schreef Karzai het volgende:
ik houd het bij reggae straks tis er ook het weer voor
datum van sleutels inleveren ligt vast, daar zit het probleem niet. Maar een nieuwe huurder wil misschien graag dat ik bepaalde dingen achterlaat en daarvoor krijgen we nu hoogstwaarschijnlijk de kans niet en moet ik alles verwijderen en afvoeren qua gordijnrails en vloeren enzo. En ach, de woning had al pas 6 weken geleden geadverteerd kunnen zijn. Dom geblaat van de medewerker: misschien wordt de woning wel in de verkoop gedaan, misschien gaat hij wel naar een speciale doelgroep..Ja joh, ze hebben een verkoopstop en ze stond even met haar mond vol tanden toen ik dat aanhaalde. Was hij maar in de verkoop gegaan, dan had ik de boel zo achter kunnen laten, want dan komt er tijdelijk beheer in en die zijn blij met een gestoffeerde woning.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Interne communicatie blijft toch een moeilijk iets![]()
Heb je ergens het een en ander op papier staan? Zou wel lullig zijn als je nog je huur moet betalen nadat je je huis uit gaat
Wat gerommel en een paar druppels, die zijn nu onderweg naar jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De onweersgebieden die nu actief zijn liggen bijna stil joh.
Zie het ja. Het is een best gebied, Mo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat gerommel en een paar druppels, die zijn nu onderweg naar jou.
Een dijk van een hit......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef just me het volgende:
Tis te warm om te poetsen, ik lig ook even stil 😊
Past wel bij dit zonnige en warme weerquote:
neem een drankje en chill outquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Past wel bij dit zonnige en warme weer
Ik hoorde hem ook, maar zag hem nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:10 schreef Karzai het volgende:
volgens mij kwam de jsf net over wat een herrie
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook, maar zag hem niet
gezienquote:
Ik heb ze gefotografeerd, maar het zijn kleine stipjes in de lucht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ding vliegt ergens rond de Zaanstreek op het moment.quote:
Ik klus wel even door des te eerder ben ik klaar en kan ik naar huis 😊quote:
Zijn ze al voorbij...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding vliegt ergens rond de Zaanstreek op het moment.
je hoort hem wel maar je ziet hem niet smart thinkingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het zuiden was een uur geleden, maar ik heb niets gehoord.quote:
Het was oorverdovend, terwijl ze best wel hoog vlogen...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zuiden was een uur geleden, maar ik heb niets gehoord.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze gefotografeerd, maar het zijn kleine stipjes in de lucht.
Ze kwamen net 2 keer voorbij...
quote:
Absoluut, ze vlogen al ergens boven Zaanstad, gok ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ze vlogen te snel om scherp te stellen
Toch ben ik blij even een glimp van het ding te kunnen zien, dank je.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, ze vlogen al ergens boven Zaanstad, gok ik.
Flink inzoomen werkt niet altijd met mijn telefoon dus...
Ach, we krijgen straks vast mooie plaatjes te zien die de F16 van de vlucht gemaakt heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, ze vlogen al ergens boven Zaanstad, gok ik.
Flink inzoomen werkt niet altijd met mijn telefoon dus...
Met zijn ronde schijf zeker herkenbaar, verder vliegtuigen genoeg te zien hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zie ik alleen dat Awacs ding (zeer herkenbaar) vaak vliegen, verder geen vliegroutes boven mijn hoofd.
Dat plan is strakquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:18 schreef Karzai het volgende:
ik houd het bij reggae straks tis er ook het weer voor
De F35 schijnt vandaag ook rond te vliegenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Met fases hier soms bizar laagvliegende passagierstoestellen vlak boven mijn huis
UFOs! The Aliens are comingquote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
De F35 schijnt vandaag ook rond te vliegen
Ik zou hem hebben kunnen zien, en zeker horen... Maar niet gezien. Wel vanochtend een flink geraas maar dat komt weer niet over met de vluchtplanningquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ook chill muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aardig team, dat Makossa & Megablast.
We hebben dan ook een aardig blik erg fijne DJ'squote:
Lucky & Mouse ook welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aardig team, dat Makossa & Megablast.
Ook datquote:
Gisterenavond was ook weer zo lekker. Binnenkort elfletterig erbij. Aanwinst, zeker weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
We hebben dan ook een aardig blik erg fijne DJ's
Wat zeg je nou, Lucky?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooooh, jij en ik. Ja, dat zit wel snor.
Elfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisterenavond was ook weer zo lekker. Binnenkort elfletterig erbij. Aanwinst, zeker weten.
Denk het ook en kijk er erg naar uit. Vandaag had de microfoon van tail binnen moeten komen, maar niets. Dus nog steeds micloos hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf![]()
Ik ben heel benieuwd naar zijn shows. Dat wordt genieten
Erg prettige muziek Karzaiquote:
Israelitesquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook en kijk er erg naar uit. Vandaag had de microfoon van tail binnen moeten komen, maar niets. Dus nog steeds micloos hier.
Vast wel, toch?quote:
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog wat gaan opruimen hier maar ik voel mijn armen amper nog
Nou ja, over een paar uur nog evenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand bezwaar heeft wil ik wel achter Karz aan draaien.
Geen bezwaar hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand bezwaar heeft wil ik wel achter Karz aan draaien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ga ik een paar uurtjes bewust draaien.
Programma van vandaagquote:
Pakje shag is nog halfvol. Ik red dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zorg je voor een vol pakje shag, knok?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]hoeveel co 2 uitstoot heb je met je show
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Serveert Heerlijke Raspatat
18:00 - 20:00 DJ L2B - Draait Bewust, vol plichtsbesef
Daar ben ik me niet bewust van hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]hoeveel co 2 uitstoot heb je met je show
quote:
Ik gok het ook welquote:
De een op de bank, de ander naar de winkel, ik weet inmiddels niet beter hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
Ow, damn.. Komende 2 uur en 20 minuten uitermate lekkere muziek, maar ik wil nog even naar de winkel toe
just mequote:
was het leuk gisteren ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het Duet tussen Herman Finkers en Brigitte Kaandorp, voor het eerst na het uitbrengen van de single, staat op YouTube...
Straks even luisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het Duet tussen Herman Finkers en Brigitte Kaandorp, voor het eerst na het uitbrengen van de single, staat op YouTube...
Ja, geheel vrijwillig.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig.
Optredens van o.a. Freek de Jonge, Hans Dorresteijn, Karin Bloemen, Jenny Arean, Daphne Bunskoek, Brigitte Kaandorp, Gregoriaanse zangkoren en vele mij onbeknde en vooral ook onverstaanbare Tukkers.
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan. En als afsluiter dus 'Duet'...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan.
Niet met Kaandorp dus had gedaan.quote:
Daar was ik me bewust van.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu er live gedraaid wordt, post ik 'm bewust even niet...
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Kaandorp dus had gedaan.
Op de melodie van 'Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen'...
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.
Een halve dag vermaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
En toch loopt dat laatste stukje "on radio49" niet écht lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
De video toch maar, niet klikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Heb je een erectie?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
Lucky, ga nou eens slecht draaienDan kan ik met een gerust hard even een half uurtje naar de winkel enzo
allemaal van die oorgasmes hier zeg tssk tsskquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Meer omdat je het over 'hard' had.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
allemaal van die oorgasmes hier zeg tssk tssk
Ik zag hetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meer omdat je het over 'hard' had.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
mijn taalcentrum zit onder het stof
Dan mis ik al die lekkere deuntjesquote:
Dat heb ik zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan mis ik al die lekkere deuntjes!
Maar een punt heb je wel
En nu?quote:
Toeval bestaat niet 😊quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere bankhang en nu weer wakker wordt muziekjes Lucky
Is er een genre waarbij we niet hangen eigenlijk? Alleen Vout hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere bankhang en nu weer wakker wordt muziekjes Lucky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |