quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:24 schreef just me het volgende:
[..]
vroeg beginnen vandaag en dan weer vroeg naar huis; kan ik vroeg poetsen en daarna vroeg op de bank
voor jou welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:49 schreef Melting het volgende:
En dan nu.... aan het werk.
Eens kijken of meneer Zaagmans vandaag langs komt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:19 schreef Geralt het volgende:
Certificaat komt met de post deze kant op. Als het er morgen is kan dat nog met de doos mee; anders komt het na.
3S code volgt nog.
Tot zover dit bericht.
quote:
Gutenmorgen diese Morgen.quote:
Iedere dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:52 schreef Karzai het volgende:
Verse broodjes?, ik stap zo even op de fiets even een rondje fietsen voordat het te warm is
quote:
ik had brood van gisteren op mijn werk laten liggen, ik moet dat eerst opetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:52 schreef Karzai het volgende:
Verse broodjes?, ik stap zo even op de fiets even een rondje fietsen voordat het te warm is
Van de directeur, of die strenge penningmeesteres?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
ik had brood van gisteren op mijn werk laten liggen, ik moet dat eerst opeten![]()
niet om je in te spannen nee dan gutst het zweet van je lijfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goed plan om nu naar buiten te gaan, want vanmiddag is het niet meer te doen.
van die strenge penningmeesteres natuurlijk, eerst brood van gisteren opeten dan mag ik morgen weer vers broodquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de directeur, of die strenge penningmeesteres?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even de ijskast leeg eten die moet weer eens ontdooit en schoon gemaakt worden er hoeven geen boodschappen gedaan te worden
Dat was te merken de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet om je in te spannen nee dan gutst het zweet van je lijf
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
van die strenge penningmeesteres natuurlijk, eerst brood van gisteren opeten dan mag ik morgen weer vers brood
Fietst dat niet heul zwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even de ijskast leeg eten die moet weer eens ontdooit en schoon gemaakt worden er hoeven geen boodschappen gedaan te worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom ga ik ook nude rest van de dag lekker eten en drinken
Eejquote:
Mogge Karzai. Jij hebt vandaag een schransdag ingelast?quote:
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkastquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:20 schreef Karzai het volgende:
nou valt mee ik heb meestal niet zoveel in huis ik haal meestal voor 1 of 2 dagen boodschappen
kan je even in koeltas doen als je de ijskast ontdooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkast
ja, daar ga je dus van kuchenquote:
Wie koopt er nu ook kilo's tegelijk, gekkie. Neem anders maar mee hierheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, bij mij ligt er ook een paar kilo kaas in de koelkast
just mequote:
Jijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie koopt er nu ook kilo's tegelijk, gekkie. Neem anders maar mee hierheen.![]()
Ja maar, maar.... je zei nog dat ik niet met een klein kutstukkie aan hoefde komen te kakken. Daarom sleepte ik 12,7 kilo mee.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar, maar.... je zei nog dat ik niet met een klein kutstukkie aan hoefde komen te kakken. Daarom sleepte ik 12,7 kilo mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, dat was wellicht iets overdreven. Maar 1,3 kilo was het minimaal.
Iets klinkt lekker of niet lekker. Of het een commercieel succes was,zal me een zorg zijn. Het is in elk geval geen reden om het dan maar niet te draaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond ook meestal dingen lekker klinken die niet commercieel waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |