SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
Was ik aan het zoeken naar de titel van Moby - Every Time You Touch Me, wat de titel zeg maar al was, vergeet ik die te queuen
Vond ook meestal dingen lekker klinken die niet commercieel waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat iedereen al kent dat boeit me niet zoveel.
Anthony Rotherquote:
Op gevoel draaien is lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai echt op gevoel, heb soms geen idee waar artist vandaan komt
Dat zijn van die vage verzamel albums, te gekke dingen staan daarop soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
This Is Not The 80s - A Nu Wave Electro Compilation, errug lekker
Van de achtergrond weet ik meestal geen moer. Maakt niet uit ook, je draait altijd erg prettig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai echt op gevoel, heb soms geen idee waar artist vandaan komt
Bijna die hele cd (dubbelcd) afgezien van 1 nummer ofzo is epischquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn van die vage verzamel albums, te gekke dingen staan daarop soms.
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de achtergrond weet ik meestal geen moer. Maakt niet uit ook, je draait altijd erg prettig.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delen
Trusten knok en bedankt nog!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:53 schreef knokkels het volgende:
en tóch ga ik er een eind aan breien, want ik kan niet meer typen![]()
![]()
Slaap lekker Piet en LuckyWas weer een geslaagde dag
* knokkels fires up XiiaLive
De stamboom van mijn knollen weet ik precies, die van muziek wat minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb dan weer zo'n kronkel dat ik benieuwd ben naar de achtergrond van nummer X of Y, en dat wil ik dan ook graag delen
En verder: Piet draait inderdaad zonder uitzondering erg prettig
Het liefst wil ik daar dan toch Dub draaien. Check Adrian Sherwood.quote:
Wilde eigenlijk na knok meteen gaan meuren, maar het is toch weer bijna half twee geworden door die invloeden van je.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vaak zijn er in de muziek die ik draai Dub invloeden te vinden.
Dat is vervelend.quote:
Ga vroeg slapen denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Ik GOA zo naar bed though.
Luikjes dicht. Wel jammer, maar heb vannacht >12 uur geslapen dus wel weer zin in slapen,
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:06 schreef just me het volgende:
1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur....
de was is gedaan en hangt buiten al te drogen
ja, als je dan toch wakker bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |