quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig.
Optredens van o.a. Freek de Jonge, Hans Dorresteijn, Karin Bloemen, Jenny Arean, Daphne Bunskoek, Brigitte Kaandorp, Gregoriaanse zangkoren en vele mij onbeknde en vooral ook onverstaanbare Tukkers.
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan. En als afsluiter dus 'Duet'...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan.
Niet met Kaandorp dus had gedaan.quote:
Daar was ik me bewust van.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu er live gedraaid wordt, post ik 'm bewust even niet...
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Kaandorp dus had gedaan.
Op de melodie van 'Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen'...
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.
Een halve dag vermaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
En toch loopt dat laatste stukje "on radio49" niet écht lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
De video toch maar, niet klikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |