Had net niet genoeg bier opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had je toch wel flink op kunnen inspelen man
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikkerdjes kunnen altijd nog afvallen he, gewoon veel seks hebben
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.
Zit niet bij de scouting
godverdommequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.
Zit niet bij de scouting
Dacht dat JR wel op fatties viel.quote:
Emilia is een schatjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat JR wel op fatties viel.
Hij valt ook op Emilia.
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij valt ook op Emilia.
Oh oh here we go againquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij valt ook op Emilia.
Ze is geen fattie maar het is geen slanke denquote:
Nou slank is ze welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is geen fattie maar het is geen slanke den
Geen ecto maar dat hoeft ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is geen fattie maar het is geen slanke den
Haar bovenarm is even dik als mijn bovenbeen.quote:
Ja want ik ben daar zo sterk in lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
JR geef die Tagliano ook eens een beetje datetips.
Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar bovenarm is even dik als mijn bovenbeen.
Doe normaal gek.
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matigquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matig
Doe maar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ff tinder downloaden, op zoek naar de vadsige zeekoemannetjes
Vooral in seizoen 6.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouw
Ja, is ook maar net wat je onder graat verstaat natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebben
Aldus de ecto zelf
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosjequote:
Zo voor de ramadan, friggin' haramquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral in seizoen 6.
Absolutely Haram.
Zojuist mn eerste superlike gegevenquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Waarom kreeg ik dan geen melding?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
toch juist leuk hihiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
Eerst maar eens een gesprek voor elkaar hosselen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Heel veel die ook niks in hun profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortbordurenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel die ook niks in haar profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortborduren
het is morgen zaterdag debielquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihi nein doe morgen je apenpak aan dan, nodigen we kwai ook uit
Op basis van deze post stel ik vast dat je single bentquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
En dan laatt ik m`n zweetplekken zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
Single as a pringle and ready to minglequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis van deze post stel ik vast dat je single bent
je doe sowieso nooit watquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bijna tentamens dus zaterdagen zijn voortaan leerdagen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Was your Dad a baker? Because you've got a nice set of bunsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon vragen of haar vader een terrorist is want zij is de bomb
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
je doe sowieso nooit wat
meeten durf je ook al nietlaat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb dat aan mn foute openingszinnenlijstje toegevoegd, thnxquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was your Dad a baker? Because you've got a nice set of buns
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
laat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.
doe maar lijkt mij spannendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
laat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.
Hoe dan ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Opso, een Turk van FOK! dacht dat ik Marokkaan was.
Wat is er gebeurd tussen jou en etsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
[..]
doe maar lijkt mij spannend
heb wel weer zin in een goede textfight
met etsu is het behoorlijk saai moet ik eerlijk zeggen
Welke FOK!ker is dit, eerste letter aub. Ik heb zo mijn vermoedens.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik maagd bleef voor het huwelijk en toen was hij overtuigd.
Lukt jou toch ook wel hoor?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst maar eens een gesprek voor elkaar hosselen toch
Heb ik zelf ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel die ook niks in hun profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortborduren
hij heeft de sc belachelijk gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen jou en ets
Jij hebt aan je uiterlijk genoegquote:
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooistequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukt jou toch ook wel hoor?
Of ben je zo lelijk?
Oh, drama heurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij heeft de sc belachelijk gemaakt
en hij vergelijkt mij met OF
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooiste
Maar sowieso doe ik Tinderen nauwelijks, ik heb geen zin om tijd te gaan steken in iets waar (voor mij) waarschijnlijk toch niks uitkomt
21, nopequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
En al wel relaties gehad?
Nou ja 21 ben je nog jong toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
21, nope
Ook niet zelf actief veel aan gedaan hoor
A volgens mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dit, eerste letter aub. Ik heb zo mijn vermoedens.
De kennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
net of uiterlijk ene flikker uit maakt
je moet een beetje een knap gesprek kunnen voeren en kunnen luisteren en af en toe een grapje
dat kunnen jullie alle twee niet alleen jr wel
maar die heeft zoveel zelfspot dat hij zichzelf weer weg cijfert
Is dit sarcastisch?quote:
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooiste
Maar sowieso doe ik Tinderen nauwelijks, ik heb geen zin om tijd te gaan steken in iets waar (voor mij) waarschijnlijk toch niks uitkomt
wel gezoend toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
21, nope
Ook niet zelf actief veel aan gedaan hoor
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
[..]
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/
uiterlijk is wel belangrijk bij de eerste stapquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
net of uiterlijk ene flikker uit maakt
je moet een beetje een knap gesprek kunnen voeren en kunnen luisteren en af en toe een grapje
dat kunnen jullie alle twee niet alleen jr wel
maar die heeft zoveel zelfspot dat hij zichzelf weer weg cijfert
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja 21 ben je nog jong toch?Is in principe weinig mis mee. Al zal je er zelf het meest last van hebben natuurlijk
Is tof toch. Vriendschap is ook niks mis meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
[..]
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/
Daarom.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzo
klopt want deezertje heeft wel seks gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzo
quote:
Ja precies, dat werkt ook alleen maar tegen jequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf al wel relaties en de hele mikmak gehad maar nu alweer aantal jaren zonder zowel seks als relaties maar ik taal er helemaal niet naar om er zo wanhopig mee bezig te zijnTotaal geen zin in
Ja, zoiets op fok zeggen zegt ook zoveelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klopt want deezertje heeft wel seks gehad
Dat klopt, en hij heeft datesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klopt want deezertje heeft wel seks gehad
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is tof toch. Vriendschap is ook niks mis mee
Ja is toch ook primaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.
Ik ben er toch wel achter gekomen vandaag dat ik eigenlijk niet toe ben aan een relatie.
waarom zou hij daar over liegen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zoiets op fok zeggen zegt ook zoveel
Denk je nou echt dat hij seks heeft gehad?
Ja dat welquote:
het is sws helemaal hip om een fuckboy te zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.
Ik ben er toch wel achter gekomen vandaag dat ik eigenlijk niet toe ben aan een relatie.
Over een maandje wat doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen wij eens daten om die dummies hier een lesje te leren
op de trein richting heerenveen ben je al verdwaaltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar mensen op internet wel niet over liegen.quote:
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekkenquote:
Misschien was het meisje wel desperate.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar mensen op internet wel niet over liegen.
Hoe hij overkomt lijkt me niet dat hij spanning bij een vrouw kan creerenzowel verbaal of non-verbaal waardoor diegene met hem naar bed wilt, maarja, kan aan mij liggen
Zou kunnen dat hij nog naar de Wallen is gegaan in een depressieve bui ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hij overkomt lijkt me niet dat hij spanning bij een vrouw kan creerenzowel verbaal of non-verbaal waardoor diegene met hem naar bed wilt, maarja, kan aan mij liggen
Ja maar fuckboys zijn gewoon kutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is sws helemaal hip om een fuckboy te zijn
Waalkade, drankjes van 2,50 en tijdens het lopen voor elkaar schamen, perfecte date. Are you in?quote:
R u drunk waarover praat jijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaalt
Wanhopige meisjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien was het meisje wel desperate.
Tja ook wel begrijpelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekken
blijf graag onafhankelijk met dat soort zaken. Intimiteit zou ik opzich ook wel willen, maar zou zeker niet met iedereen seks gaan hebbente paranoia voor
Goed puntquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij post van alles waar hij zich rot voor zou moeten schamen
kan toch gewoon ergens in een dronken bui gebeurd zijn met een internetdatequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik zou me als vrouw toch wel beetje ongemakkelijk voelen bij hem in de buurt denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt daar bij de oude V&D? Deal. Trek bij voorkeur een metalshirt aan, zodat ik me kan schamen als je naast me looptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waalkade, drankjes van 2,50 en tijdens het lopen voor elkaar schamen, perfecte date. Are you in?
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaaltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekken
blijf graag onafhankelijk met dat soort zaken. Intimiteit zou ik opzich ook wel willen, maar zou zeker niet met iedereen seks gaan hebbente paranoia voor
Oke en daarna gaan wij over alles en niets kwebbelen terwijl jij stresst of je je bus wel kan pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bedoelt daar bij de oude V&D? Deal. Trek bij voorkeur een metalshirt aan, zodat ik me kan schamen als je naast me loopt
Fok-it zullen we een keer met Deezertje gaan meeten?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik zou me als vrouw toch wel beetje ongemakkelijk voelen bij hem in de buurt denk ik
Als man overigens ook
Er is echt wel iemand te vinden die ook niet altijd iets van je verwacht maar ook redelijk op zichzelf is tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil het wel uiteindelijk
maar weet niet of ik er de persoon voor ben
Ik ga gewoon weg mocht ik die mogelijk missen. Gewoon afkappen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en daarna gaan wij over alles en niets kwebbelen terwijl jij stresst of je je bus wel kan pakken
ja dat lijkt mij ook vermoeiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niks
ik word gek van die kanker spelletjes dus ik ga er deze week maar een eind aan maken
Eerste stap zetten hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hosselen is helemaal niet zo moeilijk jongens. Gewoon met zo'n chick praten, interesse tonen, beetje aanraken, grapjes maken ??? Profit
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it zullen we een keer met Deezertje gaan meeten?
de kennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hosselen is helemaal niet zo moeilijk jongens. Gewoon met zo'n chick praten, interesse tonen, beetje aanraken, grapjes maken ??? Profit
Je bedoelt met Oceans dus gewoon je slaapkamerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens kom gewoon naar Oceans, zaadvragende ogen everywhere
Weet niet of dat zo is in een relatiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is echt wel iemand te vinden die ook niet altijd iets van je verwacht maar ook redelijk op zichzelf is toch
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet niet![]()
Met jou wil ik nog wel keertje stappen ofzo in Amsterdam
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo is in een relatie
Ha nee, mijn slaapkamer is de blauwe engelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt met Oceans dus gewoon je slaapkamer
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
scharrelen heeft juist niet met spelletjes te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaalt
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niks
ik word gek van die kanker spelletjes dus ik ga er deze week maar een eind aan maken
Als ik een vrouw aanspreek, rent ze gelijk weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ja da's ook al geen succesquote:
Hiktruc toepassen duhquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.
Daar heb ik totaal geen gevoel voor.
Ja lijkt me wel grappig met hem erbijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet niet![]()
Met jou wil ik nog wel keertje stappen ofzo in Amsterdam
ja welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
scharrelen heeft juist niet met spelletjes te maken
Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haar
Oh vertel, weer?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja da's ook al geen succes
Nee ik hossel wel weer wat op fok
kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haar
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hèquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.
Daar heb ik totaal geen gevoel voor.
dan ben ik een vrouw geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.
dat kost wel wat drankquote:
Ja misschien nog even doorzuipen en het dan proberenquote:
Nee oke goed punt, ik weet ook niet precies wat JR verwachtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.
Juist wel, zo'n smack waarvan je handafdruk op haar bil blijft. Territorium afbakenen en zo jwz.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hè
Het voelt wel een beetje gek en leeg wanneer ik een dag geen berichtje krijg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan ben ik een vrouw geloof ik
ik word na een dag al gek
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstootquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel grappig met hem erbij
Maar jij voelt je wel snel ongemakkelijk denk ik? Ik zou het best wel grappig vinden met hem erbij en dan gewoon genieten van hoe hij sociaal contact legt
zeg dan tegen haar wat je wilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja wel
ze denkt dat ik een relatie wil
dus ze trekt telkens aan en duwt dan weer weg
nee maar ook subtiele bewegingen als hand aanraken of schouder enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hè
Nouja wel een soort spannend ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dus je bent niet bang om te meeten ha
Gewoon paar tequila's achter de kiezen en je bent casanovaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kost wel wat drank
maar oké toegegeven, dan kan ik wel aanraken. Meer dan nodig is vaak maar yolo #syndroomstyle
zo'n deezertje zou ik heel snel willen lozenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstoot![]()
Zeker als je uitgaat ofzo wil je dat niet hebben toch
Precies. Wil je toch niet bij horenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n deezertje zou ik heel snel willen lozen
oh dat maakt me niet zoveel uit, dan moet je vertrouwen hebben in je eigen sociale skills dat jij wel contact kan leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstoot![]()
Zeker als je uitgaat ofzo wil je dat niet hebben toch
Gopro op Deezer plakken, lekker hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie moeten met hem gaan stappen en fotoverslag posten.
Ja dat wel, maar daarna wel vrij snel relaxed omdat je ons toch al een soort van kent.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja wel een soort spannend ofzo
Maar wel leuk toch
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie moeten met hem gaan stappen en fotoverslag posten.
nee grapje wil liever helemaal niks meerquote:
Ja toen was ik hier nog een groentje qua posten, helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar daarna wel vrij snel relaxed omdat je ons toch al een soort van kent.
had ik tenminste met biermeet vorig jaar
echt welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon paar tequila's achter de kiezen en je bent casanova
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
dan kan ik zelfs jou hosselen
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
opso is een sletjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
ohja toen was jij nog de Stijn kloonquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja toen was ik hier nog een groentje qua posten, helaas
wtf kwai slutshamenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.
biertje drinken primaquote:
Gewoon zwoele arabische tekstjes in haar oren fluisteren zoals ISIS, allah akbar en ramadan. Komt goed.quote:
Hou je bek jij pedoquote:
Ik kreeg vanavond van El Stinho weer een reprimande omdat we weer eens dezelfde mening haddenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja toen was jij nog de Stijn kloon
maar deze zomer kan je vast wel toch. Pax en johannes gaan vast ook mee. En Sked
festival doen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
biertje drinken prima
maar uitgaan gaat mij iets te ver
zou ik ook wel vaag vinden hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
biertje drinken prima
maar uitgaan gaat mij iets te ver
Als jij een man was geweest had jij ook opgegaan voor de 40 year old virgin denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon zwoele arabische tekstjes in haar oren fluisteren zoals ISIS, allah akbar en ramadan. Komt goed.
Zou alle meiden gehosseld hebben met mijn gladde praatjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij een man was geweest had jij ook opgegaan voor de 40 year old virgin denk ik
hahaha Stijngodquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg vanavond van El Stinho weer een reprimande omdat we weer eens dezelfde mening hadden
Ja even kijken, heb wel werk
Nee dat niet, komt ook wel goedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hahaha Stijngod![]()
Je werkt vast niet elke dag toch
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaartquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat wordt leuk als een Chick dan vraagt met wie je bent
Doe je gewoon net als Rain Man of het je autistische broertje isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaart
zie mij vriendinnen hebben postquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow oke mn vriendin appt of ik nu naar stad wil komen ja lekker handig
Heb zowel syndroom als deezer dm gestuurd, werd genegeerd #badluckbryanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaart
Laat haar maar naar jou toe komenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow oke mn vriendin appt of ik nu naar stad wil komen ja lekker handig
Ja wtf jullie moeten eigenlijk echt gaan meeten. Best friends for life dit datquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat niet, komt ook wel goed
Overigens hebben Stijn en ik wel érg veel overeenkomsten ja, gevaarlijk haast
Al zie ik het eerder gebeuren dat Deezertje en ik beide gaan staren in een clubquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je gewoon net als Rain Man of het je autistische broertje is
Heb je wel pics van jezelf gestuurdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zowel syndroom als deezer dm gestuurd, werd genegeerd #badluckbryan
Echt hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat haar maar naar jou toe komen
Beetje moeite doen voor je vriendin
Jij werd toch heel handtastelijk na een of ander goedjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zie ik het eerder gebeuren dat Deezertje en ik beide gaan staren in een club
want ik spreek ook helemaal niemand aan
Juist vrienden met een afwijkende mening van die van mij vind ik ook wel tof, zolang je maar een beetje dezelfde interesse hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wtf jullie moeten eigenlijk echt gaan meeten. Best friends for life dit dat
Ben niet blond, of ik moet Mia Khalifa nadoenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel pics van jezelf gestuurd
misschien vinden ze je dan wel premium genoeg
Met drugs op gingen de remmen helemaal los jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij werd toch heel handtastelijk na een of ander goedje
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist vrienden met een afwijkende mening van die van mij vind ik ook wel tof, zolang je maar een beetje dezelfde interesse hebt
En ook qua praten? Of alleen qua handenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met drugs op gingen de remmen helemaal los ja
zelfbeheersing is dan erg lastigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom worden sommigen zo handtastelijk na een paar glaasjes alcohol, like wtf. Ga mensen dronken voeren en je leert hun verborgen kant kennen ;s
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?
dat is echt foutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
maar zo vaak ga ik niet uit, dus ik neem het er dan altijd van
ik welquote:
Ik zei helemaal niks hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook qua praten? Of alleen qua handen
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeen
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Precies, niks mis meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschil
Discussie voeren genot
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Je lijkt mijn hossel wel van vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, niks mis mee
Al heb ik over het algemeen gelijk
Dat is gwn creepyquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you is
maar dan mis ik die muziek, en daarvoor ging ik er toen heen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you is
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?quote:
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?
oja met drugs is wel anders. Dan maakt het ook niet uit als zij hetzelfde op heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dan mis ik die muziek, en daarvoor ging ik er toen heen.
Ik vond haar vooral geil door die drugs, maar als ik erop terugkijk was het sowieso geen meisje voor mij geweest qua type.
Ik overweeg een TRquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem paar melatoninetabletten, het liefst zoveel waardoor je wekenlang gaat slapen.
gewoon praten? Flirtenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?
Meteen seksueel worden?
Hoe moet ik mij naar buiten nemen voorstellen eigk, ik denk aan een halve kidnapscenequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?
quote:
Stiekem ben ik die ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn hossel wel van vandaag
"mensen noemen me vaak een betweter, maar ik weet het ook gewoon beter" gelachen wel
Gewoon beetje lullen, drankje erbij. Kan je elkaar goed verstaan en je hebt toch beetje meer quality time dan wanneer je in een stervensdruk cafe staat ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?
Meteen seksueel worden?
Volgens mij was zij gewoon helemaal nuchterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oja met drugs is wel anders. Dan maakt het ook niet uit als zij hetzelfde op heeft
Je hebt toch een terras buiten waar je kan zitten. Je gaat neem ik aan niet nnaar een luguber steegje neequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij naar buiten nemen voorstellen eigk, ik denk aan een halve kidnapscene
ze houdt wel van dartsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem ben ik die ook
Dacht wel dat je het door zou hebben ondertussen
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te droog om te kunnen flirten
Dat is altijd vooral fascinerend om te zien hoe dat meisje probeert zo snel mogelijk het gesprek af te ronden en terug naar haar vriendinnen te huppelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje lullen, drankje erbij. Kan je elkaar goed verstaan en je hebt toch beetje meer quality time dan wanneer je in een stervensdruk cafe staat ofzo
dat opso meteen aan een steegje denkt zegt weer heel veel over haarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch een terras buiten waar je kan zitten. Je gaat neem ik aan niet nnaar een luguber steegje nee
Tenzij ze dat wilt
Misschien liket hij wel alleen bozige meisjes hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
Dat zijn de enige meisjes die mijn uiterlijk blijkbaar aantrekkelijk genoeg vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd vooral fascinerend om te zien hoe dat meisje probeert zo snel mogelijk het gesprek af te ronden en terug naar haar vriendinnen te huppelen.
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant overquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnen
En dan op zijn George Noble's klaarkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil jij je dartpijl in haar prikken?
vraag welke tosti ze lekker vindtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant over
wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan op zijn George Noble's klaarkomen
zie genoeg knappe meisjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar tinder is dan ook niet serieus te nemen, zit gwn vol met lelijke vetzeugen op zoek naar een rijke knappe man.
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vaderquote:
100 per uurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx als je later nog geen werk kan vinden kan je je altijd laten inhuren als wingman
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggen
Heb je een meisje?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat darts is ook een raar spelletje hè
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraard
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja opso, jij bent ook een genot om te zienquote:
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zien
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveel
lolololquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |