A volgens mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dit, eerste letter aub. Ik heb zo mijn vermoedens.
De kennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
net of uiterlijk ene flikker uit maakt
je moet een beetje een knap gesprek kunnen voeren en kunnen luisteren en af en toe een grapje
dat kunnen jullie alle twee niet alleen jr wel
maar die heeft zoveel zelfspot dat hij zichzelf weer weg cijfert
Is dit sarcastisch?quote:
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooiste
Maar sowieso doe ik Tinderen nauwelijks, ik heb geen zin om tijd te gaan steken in iets waar (voor mij) waarschijnlijk toch niks uitkomt
wel gezoend toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
21, nope
Ook niet zelf actief veel aan gedaan hoor
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
[..]
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/
uiterlijk is wel belangrijk bij de eerste stapquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
net of uiterlijk ene flikker uit maakt
je moet een beetje een knap gesprek kunnen voeren en kunnen luisteren en af en toe een grapje
dat kunnen jullie alle twee niet alleen jr wel
maar die heeft zoveel zelfspot dat hij zichzelf weer weg cijfert
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja 21 ben je nog jong toch?Is in principe weinig mis mee. Al zal je er zelf het meest last van hebben natuurlijk
Is tof toch. Vriendschap is ook niks mis meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
[..]
Ja snap ik wel, heb ik ook wel gehad. Maar je kan er nog wel leuke gesprekjes uit krijgen, heb ik althans. Heb nog steeds wel met een paar van die matches contact maar de meeste dus niet gemeet. Behalve eentje dus vandaag/
Daarom.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzo
klopt want deezertje heeft wel seks gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben geen fucking Deezertje ofzo
quote:
Ja precies, dat werkt ook alleen maar tegen jequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Heb zelf al wel relaties en de hele mikmak gehad maar nu alweer aantal jaren zonder zowel seks als relaties maar ik taal er helemaal niet naar om er zo wanhopig mee bezig te zijnTotaal geen zin in
Ja, zoiets op fok zeggen zegt ook zoveelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klopt want deezertje heeft wel seks gehad
Dat klopt, en hij heeft datesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klopt want deezertje heeft wel seks gehad
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is tof toch. Vriendschap is ook niks mis mee
Ja is toch ook primaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.
Ik ben er toch wel achter gekomen vandaag dat ik eigenlijk niet toe ben aan een relatie.
waarom zou hij daar over liegen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zoiets op fok zeggen zegt ook zoveel
Denk je nou echt dat hij seks heeft gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |