Als jij een man was geweest had jij ook opgegaan voor de 40 year old virgin denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon zwoele arabische tekstjes in haar oren fluisteren zoals ISIS, allah akbar en ramadan. Komt goed.
Zou alle meiden gehosseld hebben met mijn gladde praatjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij een man was geweest had jij ook opgegaan voor de 40 year old virgin denk ik
hahaha Stijngodquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg vanavond van El Stinho weer een reprimande omdat we weer eens dezelfde mening hadden
Ja even kijken, heb wel werk
Nee dat niet, komt ook wel goedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hahaha Stijngod![]()
Je werkt vast niet elke dag toch
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaartquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat wordt leuk als een Chick dan vraagt met wie je bent
Doe je gewoon net als Rain Man of het je autistische broertje isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaart
zie mij vriendinnen hebben postquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow oke mn vriendin appt of ik nu naar stad wil komen ja lekker handig
Heb zowel syndroom als deezer dm gestuurd, werd genegeerd #badluckbryanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral als je Deezertje bij je hebt die haar dan aanstaart
Laat haar maar naar jou toe komenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow oke mn vriendin appt of ik nu naar stad wil komen ja lekker handig
Ja wtf jullie moeten eigenlijk echt gaan meeten. Best friends for life dit datquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat niet, komt ook wel goed
Overigens hebben Stijn en ik wel érg veel overeenkomsten ja, gevaarlijk haast
Al zie ik het eerder gebeuren dat Deezertje en ik beide gaan staren in een clubquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je gewoon net als Rain Man of het je autistische broertje is
Heb je wel pics van jezelf gestuurdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zowel syndroom als deezer dm gestuurd, werd genegeerd #badluckbryan
Echt hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat haar maar naar jou toe komen
Beetje moeite doen voor je vriendin
Jij werd toch heel handtastelijk na een of ander goedjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zie ik het eerder gebeuren dat Deezertje en ik beide gaan staren in een club
want ik spreek ook helemaal niemand aan
Juist vrienden met een afwijkende mening van die van mij vind ik ook wel tof, zolang je maar een beetje dezelfde interesse hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wtf jullie moeten eigenlijk echt gaan meeten. Best friends for life dit dat
Ben niet blond, of ik moet Mia Khalifa nadoenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel pics van jezelf gestuurd
misschien vinden ze je dan wel premium genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |