Gopro op Deezer plakken, lekker hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie moeten met hem gaan stappen en fotoverslag posten.
Ja dat wel, maar daarna wel vrij snel relaxed omdat je ons toch al een soort van kent.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja wel een soort spannend ofzo
Maar wel leuk toch
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie moeten met hem gaan stappen en fotoverslag posten.
nee grapje wil liever helemaal niks meerquote:
Ja toen was ik hier nog een groentje qua posten, helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar daarna wel vrij snel relaxed omdat je ons toch al een soort van kent.
had ik tenminste met biermeet vorig jaar
echt welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon paar tequila's achter de kiezen en je bent casanova
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
dan kan ik zelfs jou hosselen
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
opso is een sletjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt wel
ohja toen was jij nog de Stijn kloonquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja toen was ik hier nog een groentje qua posten, helaas
wtf kwai slutshamenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen, maar kwai zou jij zo gehosseld hebben.
biertje drinken primaquote:
Gewoon zwoele arabische tekstjes in haar oren fluisteren zoals ISIS, allah akbar en ramadan. Komt goed.quote:
Hou je bek jij pedoquote:
Ik kreeg vanavond van El Stinho weer een reprimande omdat we weer eens dezelfde mening haddenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja toen was jij nog de Stijn kloon
maar deze zomer kan je vast wel toch. Pax en johannes gaan vast ook mee. En Sked
festival doen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
biertje drinken prima
maar uitgaan gaat mij iets te ver
zou ik ook wel vaag vinden hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
biertje drinken prima
maar uitgaan gaat mij iets te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |