Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haar
Oh vertel, weer?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja da's ook al geen succes
Nee ik hossel wel weer wat op fok
kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haar
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hèquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.
Daar heb ik totaal geen gevoel voor.
dan ben ik een vrouw geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.
dat kost wel wat drankquote:
Ja misschien nog even doorzuipen en het dan proberenquote:
Nee oke goed punt, ik weet ook niet precies wat JR verwachtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig meiden zijn die het op prijs stellen als je een weekje of wat geen contact opneemt omdat geen zin.
Juist wel, zo'n smack waarvan je handafdruk op haar bil blijft. Territorium afbakenen en zo jwz.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hè
Het voelt wel een beetje gek en leeg wanneer ik een dag geen berichtje krijg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan ben ik een vrouw geloof ik
ik word na een dag al gek
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstootquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel grappig met hem erbij
Maar jij voelt je wel snel ongemakkelijk denk ik? Ik zou het best wel grappig vinden met hem erbij en dan gewoon genieten van hoe hij sociaal contact legt
zeg dan tegen haar wat je wilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja wel
ze denkt dat ik een relatie wil
dus ze trekt telkens aan en duwt dan weer weg
nee maar ook subtiele bewegingen als hand aanraken of schouder enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet haar niet gelijk op haar kont slaan hè
Nouja wel een soort spannend ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dus je bent niet bang om te meeten ha
Gewoon paar tequila's achter de kiezen en je bent casanovaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kost wel wat drank
maar oké toegegeven, dan kan ik wel aanraken. Meer dan nodig is vaak maar yolo #syndroomstyle
zo'n deezertje zou ik heel snel willen lozenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstoot![]()
Zeker als je uitgaat ofzo wil je dat niet hebben toch
Precies. Wil je toch niet bij horenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n deezertje zou ik heel snel willen lozen
oh dat maakt me niet zoveel uit, dan moet je vertrouwen hebben in je eigen sociale skills dat jij wel contact kan leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet snel ongemakkelijk. Maar wel als je met iemand bent die mensen afstoot![]()
Zeker als je uitgaat ofzo wil je dat niet hebben toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |