Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar bovenarm is even dik als mijn bovenbeen.
Doe normaal gek.
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matigquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matig
Doe maar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ff tinder downloaden, op zoek naar de vadsige zeekoemannetjes
Vooral in seizoen 6.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouw
Ja, is ook maar net wat je onder graat verstaat natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebben
Aldus de ecto zelf
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosjequote:
Zo voor de ramadan, friggin' haramquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral in seizoen 6.
Absolutely Haram.
Zojuist mn eerste superlike gegevenquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Waarom kreeg ik dan geen melding?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
toch juist leuk hihiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
Eerst maar eens een gesprek voor elkaar hosselen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Heel veel die ook niks in hun profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortbordurenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel die ook niks in haar profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortborduren
het is morgen zaterdag debielquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihi nein doe morgen je apenpak aan dan, nodigen we kwai ook uit
Op basis van deze post stel ik vast dat je single bentquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
En dan laatt ik m`n zweetplekken zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |