Dan is JR medeplichtig aan verkrachtingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Als het een premiumgal was, doorschuiven naar syndroom he
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand op eerste date over exen praat ben ik weg
Ik heb nog wel een dikke zeug op Tinder nu die hij wel mag hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil in haar vetjes knijpen schuif doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dikke zeug op Tinder nu die hij wel mag hebben
Wowowowwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is JR medeplichtig aan verkrachting
Lelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.
Dat vond ik ook wel wat minder eigenlijk.
Dikke zeugen liken op Tinderquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom doe je zoietsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.
Dat vond ik ook wel wat minder eigenlijk.
jij moet Crack datenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke zeugen liken op TinderNee dat is iets wat ik nooit ga doen om seks of een relatie te krijgen
Zo ver mijn voorkeuren verlagen om niet single of droogstaand te blijven
Volgens mij verdrink je daarin hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil in haar vetjes knijpen schuif door
Dat zei je de vorige keer ook alquote:
Helaas klopt ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar vaker een handje van.
Ik snapte het ook niet helemaal wat ik er allemaal mee moest.quote:
Zeg nooit nooit fokkiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke zeugen liken op TinderNee dat is iets wat ik nooit ga doen om seks of een relatie te krijgen
Zo ver mijn voorkeuren verlagen om niet single of droogstaand te blijven
Hoeveel secondes geleden was die hele geile buiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verdrink je daarin hoor
Alleen al in haar 5 onderkinnen. Maar ik heb haar geliked in een hele geile bui dat het me niks meer uitmaakte allemaal
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verdrink je daarin hoor
Alleen al in haar 5 onderkinnen. Maar ik heb haar geliked in een hele geile bui dat het me niks meer uitmaakte allemaal
Vandaag niet echt geil geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel secondes geleden was die hele geile bui
Nee echt, het kan best dat ik daardoor nog jaren m`n vrouw misloop. Maar ja, dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit fokkie
[..]
Hoeveel secondes geleden was die hele geile bui
Ja ze vroeg net al dorstig wat ik deed en zei zij dat ze al op de bank lag. Ik wilde nog vragen met hoeveel zakken chips ze er nu weer ligt, maar gelukkig ben ik een aardige jongenquote:
ik wilde net nog iets zeggen over hoe goddelijk het is om na een lange dag je bra in de lucht te gooien maaruhm ik hou het nog even voor me.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag niet echt geil geweest.
Behalve toen ik het met mijn date had over haar cupmaat
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag niet echt geil geweest.
Behalve toen ik het met mijn date had over haar cupmaat
Dikkerdjes kunnen altijd nog afvallen he, gewoon veel seks hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt, het kan best dat ik daardoor nog jaren m`n vrouw misloop. Maar ja, dat is dan maar zo
Ik heb geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |