Dat is het hem ook vaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Ik zei gekscherend nog als AZ vanaf het begin deze vorm had dan hadden ze meegedaan om de titel.
Yepquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het hem ook vaak eigenlijk.De nadelen van een subtopper en hofleverancier voor Ajax zijn o.a.
goedkoop en chill na het drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Wat is er met die tosti's van de 7-11 dan? Ik kocht er alleen maar drinken
Hoe ging je date? Hopelijk niet zulke slechte grapjes gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat lekker gaan dat TT'tje joh
Ga je toch lekker voor naar Assen man
Jawel hoor. Maar mijn date heeft gelukkig een nog slechter niveau van humor dus dat ging best goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ging je date? Hopelijk niet zulke slechte grapjes gemaakt
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar mijn date heeft gelukkig een nog slechter niveau van humor dus dat ging best goed.
Al denk ik niet dat het iets gaat worden verderWel vriendschappelijk trouwens
Deed je ook moeilijk om de drankjes van 2,59?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
via Tinder
mijn eerste date daarmee. Moest er toch eens van komen
Niet echt een romantische klik verder, en ze heeft duidelijk verteld over al haar ervaringen met jongens en toen zat ik van "ja ik heb wel eens iemands hand vastgehouden".quote:
Oh jawel, best wel cute. Hele mooie ogen.quote:
Totaal niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deed je ook moeilijk om de drankjes van 2,59?
Goeie redenenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt een romantische klik verder, en ze heeft duidelijk verteld over al haar ervaringen met jongens en toen zat ik van "ja ik heb wel eens iemands hand vastgehouden".
En ze is ook best wel wat te slim voor mij. Zou een goede zijn voor Inso voor discussies wel.
En sowieso was het wel leuk en we houden wel contact gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie redenen
Wel jammer. Maar je hebt je eersste Tinder-date gehad. Dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |