Met drugs op gingen de remmen helemaal los jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij werd toch heel handtastelijk na een of ander goedje
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist vrienden met een afwijkende mening van die van mij vind ik ook wel tof, zolang je maar een beetje dezelfde interesse hebt
En ook qua praten? Of alleen qua handenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met drugs op gingen de remmen helemaal los ja
zelfbeheersing is dan erg lastigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom worden sommigen zo handtastelijk na een paar glaasjes alcohol, like wtf. Ga mensen dronken voeren en je leert hun verborgen kant kennen ;s
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?
dat is echt foutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
maar zo vaak ga ik niet uit, dus ik neem het er dan altijd van
ik welquote:
Ik zei helemaal niks hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook qua praten? Of alleen qua handen
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeen
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Precies, niks mis meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschil
Discussie voeren genot
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Je lijkt mijn hossel wel van vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, niks mis mee
Al heb ik over het algemeen gelijk
Dat is gwn creepyquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you is
maar dan mis ik die muziek, en daarvoor ging ik er toen heen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you is
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?quote:
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?
oja met drugs is wel anders. Dan maakt het ook niet uit als zij hetzelfde op heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dan mis ik die muziek, en daarvoor ging ik er toen heen.
Ik vond haar vooral geil door die drugs, maar als ik erop terugkijk was het sowieso geen meisje voor mij geweest qua type.
Ik overweeg een TRquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem paar melatoninetabletten, het liefst zoveel waardoor je wekenlang gaat slapen.
gewoon praten? Flirtenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?
Meteen seksueel worden?
Hoe moet ik mij naar buiten nemen voorstellen eigk, ik denk aan een halve kidnapscenequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Dat is wel redelijk gebruikelijk toch?
quote:
Stiekem ben ik die ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn hossel wel van vandaag
"mensen noemen me vaak een betweter, maar ik weet het ook gewoon beter" gelachen wel
Gewoon beetje lullen, drankje erbij. Kan je elkaar goed verstaan en je hebt toch beetje meer quality time dan wanneer je in een stervensdruk cafe staat ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat doe je dan als je haar mee naar buiten neemt?
Meteen seksueel worden?
Volgens mij was zij gewoon helemaal nuchterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oja met drugs is wel anders. Dan maakt het ook niet uit als zij hetzelfde op heeft
Je hebt toch een terras buiten waar je kan zitten. Je gaat neem ik aan niet nnaar een luguber steegje neequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij naar buiten nemen voorstellen eigk, ik denk aan een halve kidnapscene
ze houdt wel van dartsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem ben ik die ook
Dacht wel dat je het door zou hebben ondertussen
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te droog om te kunnen flirten
Dat is altijd vooral fascinerend om te zien hoe dat meisje probeert zo snel mogelijk het gesprek af te ronden en terug naar haar vriendinnen te huppelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje lullen, drankje erbij. Kan je elkaar goed verstaan en je hebt toch beetje meer quality time dan wanneer je in een stervensdruk cafe staat ofzo
dat opso meteen aan een steegje denkt zegt weer heel veel over haarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch een terras buiten waar je kan zitten. Je gaat neem ik aan niet nnaar een luguber steegje nee
Tenzij ze dat wilt
Misschien liket hij wel alleen bozige meisjes hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
Dat zijn de enige meisjes die mijn uiterlijk blijkbaar aantrekkelijk genoeg vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd vooral fascinerend om te zien hoe dat meisje probeert zo snel mogelijk het gesprek af te ronden en terug naar haar vriendinnen te huppelen.
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant overquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnen
En dan op zijn George Noble's klaarkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil jij je dartpijl in haar prikken?
vraag welke tosti ze lekker vindtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant over
wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan op zijn George Noble's klaarkomen
zie genoeg knappe meisjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar tinder is dan ook niet serieus te nemen, zit gwn vol met lelijke vetzeugen op zoek naar een rijke knappe man.
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vaderquote:
100 per uurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx als je later nog geen werk kan vinden kan je je altijd laten inhuren als wingman
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggen
Heb je een meisje?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat darts is ook een raar spelletje hè
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraard
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraard
Ja opso, jij bent ook een genot om te zienquote:
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zien
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |