Fair enough ja. Maar het is toch bizar dat het bij zo'n wereldmacht vrijwel altijd op precies ditzelfde uit komt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Amerika is nou eenmaal een bananenrepubliek
Alles zit denk ik nog te strak onder de duim ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk maar naar 2000. Maar ze vinden het blijkbaar prima dat dat systeem verneukt is want er wordt niks aan gedaan
Wel aardig dat hij al die African American en ambtenaren in DC nog de kans geeft volgende weekquote:
Er is geen enkele discussie mogelijk dat Trump een racist en sexist is, hij is het gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
Bij deze wil ik wel even Trump un-endorsen.
Dat hij een racist of sexist is geloof ik nog steeds niets van, maar ook al wist ik dat natuurlijk al langer en de grap heeft lang genoeg geduurd, de man is verder totaal niet geschikt als kandidaat voor het presidentschap. Zeker zijn effect op "climate change" lijkt me desastreus(among others)... iets dat we als wereldbevolking allemaal merken.
Niet dat ik nu voor Clinton supporter, jammer dat het die O'malley niet kon worden, of een Kasich.
Welnee hij zegt gewoon wat de normale man denkt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:08 schreef Donnis het volgende:
[..]
Er is geen enkele discussie mogelijk dat Trump een racist en sexist is, hij is het gewoon.
TYT had vooral kritiek op CNN in het begin van de voorverkiezingen. De super delegates werden bijvoorbeeld al direct opgeteld bij die van Clinton. Daardoor werd constant het beeld geschetst dat Sanders geen enkele kans had. Ook waren er momenten dat men zat te wachten op een speech van dorpsgek Trump terwijl Sanders op dat moment tegen duizenden supporters aan het spreken was, maar dat was niet belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Nieuwe media" als TYT gingen vol in de aanval op CNN omdat CNN Hillary al als winnaar had. Dat is een beetje als tegen voetbalverslaggevers zeggen dat ze in de 88e minuut een wedstrijd niet naar de partij mogen toeschrijven die comfortabel op voorsprong staat. In alle soorten verslaggeving mag je vooruitkijken, maar hier zou dat ineens niet mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |