SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sThe distance between insanity and genius is measured only by success
En toch op buienradar kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak me even niet druk om wat daar gebeurd, doe ik binnenkort wel weer...
Owquote:Op maandag 30 mei 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar kreeg ik een waarschuwing van, van op mijn huislocatie...
Tailfox is een creepquote:
quote:
wij zijn hier allemaal vreemdquote:Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemde liefdes houd ik er op na...
Gup (nog) welquote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Oei.... dit klinkt niet als iets dat Staartvos zou draaien
Houston..... we're in troublequote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
Tailfox, Houston. Come in please
Tailfox, Houston. Acknowledge
Stekkertje weer verkeerd ingeplugd...quote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
Tailfox, Houston. Come in please
Tailfox, Houston. Acknowledge
Tailfox moet gewoon op zichzelf gaan wonen met een beregoed internetaboquote:
ja daggquote:Op maandag 30 mei 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox moet gewoon op zichzelf gaan wonen met een beregoed internetabo
Moet je opletten hoe je shows knallen danquote:
bedankt voor het complimentquote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)quote:
Tailfox roeleert, dat heeft Frank dan weer minder.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
beetje als met mijn scores van Top Of Flopquote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
hij moet lekker zijn. ik denk dat ik van thema ga afwijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm waaraan moet een verzoekje op dit moment voldoen?
Luister niet lang genoeg
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.
Deze is leuk toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik krijg bij het horen van de Dodenrit van Drs. P iedere keer weer neigingen om mijn vuist door die gipsen wand voor me te rammen. Wat een irritant lied.
Nee hier hakkelt het ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Beetje gestuiter, maar dat kan aan mij liggen, heb nog wat andere dingen openstaan.
quote:
quote:
Drs. P is de beste MC die Nederland heeft mogen kennen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik krijg bij het horen van de Dodenrit van Drs. P iedere keer weer neigingen om mijn vuist door die gipsen wand voor me te rammen. Wat een irritant lied.
Jep, 1e deur linksquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
Het gaat hier straks keihard los![]()
21:45: 0.0 MM/U
21:55: 0.4 MM/U
22:00: 13.4 MM/U
22:05: 14.3 MM/U
22:10: 14.3 MM/U
22:15: 15.4 MM/U
Gtaboyquote:
quote:
Niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tailfox snapt toch wel dat dit geen piratenzender is?
kabel zit er in.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
Tail, zit je weer draadloos, of houdt Henkelientje de kabel niet meer op z'n plaats?
nu beter?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Veel storingen nu. Het ging straks een stuk beter dan nu.
Het gaat ineens echt ruk, vanaf Drs. P.quote:
Je hebt gewoon last van atmosferische storingen, ben je weer aan het draaien met je aluhoedje op?quote:
Mercuriusquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat ineens echt ruk, vanaf Drs. P.
Maar Mercurius schijnt volgens Sylvana Simons in z'n retroperiode te zijn, waardoor elektronica en andere materiële zaken sowieso zwaar kunnen gaan fucken!
Anders hoor je mijn gedachten toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van atmosferische storingen, ben je weer aan het draaien met je aluhoedje op?
Alsof ik daar een aluhoedje voor nodig heb... Ik doe gewoon een OTA mindmeltquote:
quote:
hmmmmm ja okee, je hebt daar een puntquote:Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zou d'r geven, zolang ze maar niet praat.
Ja en als Tail terug komt, haalt hij de achterstand ineens in. Een soort bufferprobleem?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een soort stuivertje wisselen nu. Tien seconden Tailfox, paar seconden Gup, enzovoort...
Gup is jaloersquote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als Tail terug komt, haalt hij de achterstand ineens in. Een soort bufferprobleem?
Plork met een vuilbek!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
hmmmmm ja okee, je hebt daar een punt
wel een treffende gelijkenisquote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Plork met een vuilbek!
ONZ / Funny links, pics & clips - #192 Juist nu!
Je komt er wel in met een uitermate tof nummerquote:
Ze is een best gek mens maar in een goede manier. Ik zou d'r alsnog geven. Ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Plork met een vuilbek!
ONZ / Funny links, pics & clips - #192 Juist nu!
timing meneer knokkels, timingquote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je komt er wel in met een uitermate tof nummer
* just me valt op radiostemmenquote:
Gelukt?quote:
genoeg voor vanavond in ieder gevalquote:
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat doet wel zeer aan de keel van de presentator dan.
strepsil erin en gaanquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat doet wel zeer aan de keel van de presentator dan.
zuster just me zegt van niet !quote:
blub blubblubblub blubquote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gup met zijn zwoele kille vissen stem P
zo stabiel als mijn geestquote:
in dat geval RIP vosjequote:
Uh, neequote:
Potver,quote:
Begin met het feest kan beginnen!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Potver,
aankomende woensdag.... 20:00 - 21:00 R.I.P. Tailfox
kun jij al een zwemfeestje geven daar in het Oosten, of valt het mee?quote:
quote:
Wij ontspringen altijd de dans.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
kun jij al een zwemfeestje geven daar in het Oosten, of valt het mee?
Daartussen deze nog:quote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en daarna Queen - The Show must go On, en afsluiten met Hazes - het is tijd. de hoogste tijd
Laat de zon in je hart is toch wat overbodig voor een R.I.P. Fox showquote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wij ontspringen altijd de dans.
[..]
Daartussen deze nog:
Ik zing uit volle borst mee.
Nou: http://frontpage.fok.nl/w(...)rt-overstroming.htmlquote:Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
kun jij al een zwemfeestje geven daar in het Oosten, of valt het mee?
jup.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef Sfeermaker het volgende:
deze wordt dadelijk keihard afgekapt door Gup
mijn mic. dus de lattency denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes op de laatste na dan!
![]()
En hopelijk kun je uitvinden waardoor je verbinding zo klappert.
ik heb toch het vermoeden dat het een latencyissue isquote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes op de laatste na dan!
![]()
En hopelijk kun je uitvinden waardoor je verbinding zo klappert.
Koop dan ook een fatsoenlijke micquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Uh, jij ook Tail
Henkelientjesucces met die kerel van je
Ja, heel graagquote:
Tof!quote:
ehh?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
Bloody hell, er ontbreekt ineens een DLL op m'n computer!
Even diep ademhalenquote:
Ik geef het weer gewoon de schuldquote:
Niets mis met Mercuriusquote:
Ja, ja bezigquote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die me ff het rooster op slingert?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die me ff het rooster op slingert?
Herr ungeduldquote:Programma van vandaag
22:37 - 00:40 DJ ToT - The ToT of GOTH
En bedankt voor het even meldenquote:
Oh ja, ik heb ToT erop gegooidquote:
Spuit 11quote:
quote:
FTFYquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik vind die zwaardere "kraak" in zijn stem op sommige momenten echt heel mooi.
Britney Spears deed dat ook zowat in elk nummer, waardoor het op een gegeven moment is echt irritant!
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik vind die zwaardere "kraak" in zijn stem op sommige momenten echt heel mooi.
Britney Spears deed dat ook zowat in elk nummer, waardoor het op een gegeven moment echt ging irriteren!
Dus dat doe jij als je niet naar Radio49 luistert?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
(zou moeten starten op 18 sec... en duurt maar 4 seconde dan)
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
Hierna een band die ik nog nooit eerder hier gedraaid heb.
ach zelfs ik kan het waarderenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
Toen ik dit een keer als verzoekje bij Symph indiende, schrok-ie zich HELEMAAL het leplazarus!
Mooi nummer, ditquote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
Volgens mij had ik Lord of the flame moeten hebben!Oh well.....
iets met oogjes die langzaam dichtgaanquote:
Zeker niet voor de ongeoefende luisteraar, maar zeer tofquote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan je soms echt grijpen he.Zeker als je een heel album luistert.
En dat hoort gewoon te gelden voor iedereen hierquote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat GothToT weer terug is
Issie weggeweest dan hoor ik mensen denken. Yup. Beetje mainstream shit draaien, da's onToT's.
Ga zo door, wees jezelf, blijf jezelf
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat GothToT weer terug is
Issie weggeweest dan hoor ik mensen denken. Yup. Beetje mainstream shit draaien, da's onToT's.
Ga zo door, wees jezelf, blijf jezelf
True dat!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeker niet voor de ongeoefende luisteraar, maar zeer tof
QFT!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat hoort gewoon te gelden voor iedereen hier
Oh absoluutquote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je jezelf niet bent, en al die jaren nooit geweest?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's gewoon een bløf toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
En als je jezelf niet bent, en al die jaren nooit geweest?
Moet je dan uit de band stappen?
Nee, da's een AdeMquote:
Moet je aan De Munnik vragen!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
QFT natuurlijk
Hoezo is dat vervelend dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wat dat aangaat vind ik het wel jammer dat ik bijna alles wel tof vind.
Dan weer dit dan weer dat. Geen echte lijn te vinden.
Nee gewoon weer jezelf wordenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
QFT natuurlijk
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Over jezelf niet zijn... ik had twee weken geleden een vergadering met de leiding van een groot bedrijf. Had voor de vorm maar eens een net overhemd aangedaan en een nieuwe spijkerbroek (kom op, moet niet overdrijven). Toen ik terug op kantoor kwam zei een collega "wie ben je en wat heb je met <mijn naam> gedaan!?". Dus.
* knokkels denkt terug aan die keer dat zijn ex opnames zaten te maken van hun in de lokale schouwburg en ze de show stopten en keihard riepen:"HEY! WE WORDEN OPGENOMEN"quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je aan De Munnik vragen!Of anders eventueel aan Acda.
Over jezelf niet zijn... ik had twee weken geleden een vergadering met de leiding van een groot bedrijf. Had voor de vorm maar eens een net overhemd aangedaan en een nieuwe spijkerbroek (kom op, moet niet overdrijven). Toen ik terug op kantoor kwam zei een collega "wie ben je en wat heb je met <mijn naam> gedaan!?". Dus.
Niks waar je echt de diepte ingaat.quote:
Moet dat per sé dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks waar je echt de diepte ingaat.
Klassiek, hardcore, jaren 20, punk, GOA, Reggae, Ska, Blues, Jazz etc. allemaal wel leuk.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat er een punt achter zetten voor nu
Bedankt voor alle muziek en tot de volgende keer
Natuurlijk hoeft het niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet dat per sé dan?Als je alles tof vindt, is dat toch prima? En als je een keer iets erg moois vindt van één of andere band, kun je zoeken wat die nog meer hebben en tot welke stroming het hoort en dan kun je eventueel zoeken wat er nog meer tot die stroming hoort.
mafze Elfquote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat er een punt achter zetten voor nu
Bedankt voor alle muziek en tot de volgende keer
Ik zit al klaar met de strepsilsquote:
Midden in de nacht zwetend wakker worden met die stem in je hoofdquote:
*KAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, niet ff bellen dat je ging draaien hè.
Hé weer wakker knikkebolletjequote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, niet ff bellen dat je ging draaien hè.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
*KAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS*
*CHEDDAAAAAAAAAAAARRRRRR*
*BRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*
en zei de versterker wat terug?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zat te luisteren naar de versterker.
je luisterde naar EVP?quote:
Kijk dat is pas echte liefde gewoon luisteren en niets vragenquote:
Slaap lekker voor straks just mequote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
ik ga een verstandig doen, laptop wil niet meewerken!
trustuh voor straks
electronic voice phenomenonquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is pas echte liefde gewoon luisteren en niets vragen![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Komt door Mars die dichtbij staat nuquote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Whehehe en je als een panda opschminken he!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Misschien moet ik de gothicscene maar eens induiken en een lange zwarte jas kopen en mijn haar wat laten groeien.
de film gaat erover.. White Noise is niet exact hetzelfde natuurlijkquote:
waar ligt delft?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
wie heeft er hulp nodig dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
Slaap lekker, just me.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
U draait IOS?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De GO is geschikt voor Mac OS en Windows.
Waarom kraakte dat lor dan zo?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
U draait IOS?
op ubunbtu werkt die ook prima
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?quote:
Nummer 1 van het album!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNT
omdat mijn computer niet kan werken met meerdere soundkaarten. ik wil best een opname maken met alleen de mic. (audacityofzo)quote:
niet door topoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?
Topo was ik ook by far het slechtste in!quote:
Neuh, niet nodig, tail, ik geloof je meteen. Ik heb er ook eentje in de aanbieding. Dat is met headphone jack aansluiting. (groot) Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat mijn computer niet kan werken met meerdere soundkaarten. ik wil best een opname maken met alleen de mic.
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt nietquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Topo was ik ook by far het slechtste in!Gelukkig kon ik dat goed compenseren met overige Aardrijkskundeproefwerken.
ik wil er eentje halen met een grote jack aansluitingquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig, tail, ik geloof je meteen. Ik heb er ook eentje in de aanbieding. Dat is met headphone jack aansluiting. (groot) Ruilen?
Maar Delft, die ene plaats in Zuid-Holland waar (bijna) alle graven van Holland en vorsten ten grave zijn gedragen....quote:
Mijn adres is best ver fietsen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil er eentje halen met een grote jack aansluiting
Ik kan dingen goed onthouden als ik ze echt heel interessant vind. Zo kon je me vroeger een willekeurig Suske & Wiske plaatje laten zien en ik kon je zo zeggen in welk album het stond, op welke pagina en WAAR op die pagina!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt niet
Ging dat nu ook maar op voor jouw radio show instellingenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt niet
ik kon in groep 7/8 alle vragen beantwoorden van groep 8 (wel van de vakken die ik leuk vind)quote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan dingen goed onthouden als ik ze echt heel interessant vind. Zo kon je me vroeger een willekeurig Suske & Wiske plaatje laten zien en ik kon je zo zeggen in welk album het stond, op welke pagina en WAAR op die pagina!
Mwah, hangt ervanaf van waar je begint te fietsenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn adres is best ver fietsen hoor.
ToT? Je doet eng.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
ANGEL OF MERCY, CARRY ME AWAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY!!!!!!
dit was een schijfje wat uitstond in de softwarequote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging dat nu ook maar op voor jouw radio show instellingen
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hangt ervanaf van waar je begint te fietsen
Zeker he!quote:
Die strijkers weer hè.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker he!
Dat hele album is echt geweldig, maar All alone blijft mijn absolute favoriet er van!
Tssk! Niet meeverhuizen.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
De band is er mee gestopt omdat de violist naar het noorden van Noorwegen is verhuisd. Ik geloof dat hij daar een huis geërfd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |