Slaap lekker voor straks just mequote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
ik ga een verstandig doen, laptop wil niet meewerken!
trustuh voor straks
electronic voice phenomenonquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is pas echte liefde gewoon luisteren en niets vragen![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Komt door Mars die dichtbij staat nuquote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Whehehe en je als een panda opschminken he!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Misschien moet ik de gothicscene maar eens induiken en een lange zwarte jas kopen en mijn haar wat laten groeien.
de film gaat erover.. White Noise is niet exact hetzelfde natuurlijkquote:
waar ligt delft?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
wie heeft er hulp nodig dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
Slaap lekker, just me.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
U draait IOS?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De GO is geschikt voor Mac OS en Windows.
Waarom kraakte dat lor dan zo?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
U draait IOS?
op ubunbtu werkt die ook prima
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?quote:
Nummer 1 van het album!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNT
omdat mijn computer niet kan werken met meerdere soundkaarten. ik wil best een opname maken met alleen de mic. (audacityofzo)quote:
niet door topoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |