Even diep ademhalenquote:
Ik geef het weer gewoon de schuldquote:
Niets mis met Mercuriusquote:
Ja, ja bezigquote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die me ff het rooster op slingert?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die me ff het rooster op slingert?
Herr ungeduldquote:Programma van vandaag
22:37 - 00:40 DJ ToT - The ToT of GOTH
En bedankt voor het even meldenquote:
Oh ja, ik heb ToT erop gegooidquote:
Spuit 11quote:
quote:
FTFYquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik vind die zwaardere "kraak" in zijn stem op sommige momenten echt heel mooi.
Britney Spears deed dat ook zowat in elk nummer, waardoor het op een gegeven moment is echt irritant!
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik vind die zwaardere "kraak" in zijn stem op sommige momenten echt heel mooi.
Britney Spears deed dat ook zowat in elk nummer, waardoor het op een gegeven moment echt ging irriteren!
Dus dat doe jij als je niet naar Radio49 luistert?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
(zou moeten starten op 18 sec... en duurt maar 4 seconde dan)
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
Hierna een band die ik nog nooit eerder hier gedraaid heb.
ach zelfs ik kan het waarderenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
Toen ik dit een keer als verzoekje bij Symph indiende, schrok-ie zich HELEMAAL het leplazarus!
Mooi nummer, ditquote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
Volgens mij had ik Lord of the flame moeten hebben!Oh well.....
iets met oogjes die langzaam dichtgaanquote:
Zeker niet voor de ongeoefende luisteraar, maar zeer tofquote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan je soms echt grijpen he.Zeker als je een heel album luistert.
En dat hoort gewoon te gelden voor iedereen hierquote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat GothToT weer terug is
Issie weggeweest dan hoor ik mensen denken. Yup. Beetje mainstream shit draaien, da's onToT's.
Ga zo door, wees jezelf, blijf jezelf
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat GothToT weer terug is
Issie weggeweest dan hoor ik mensen denken. Yup. Beetje mainstream shit draaien, da's onToT's.
Ga zo door, wees jezelf, blijf jezelf
True dat!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeker niet voor de ongeoefende luisteraar, maar zeer tof
QFT!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat hoort gewoon te gelden voor iedereen hier
Oh absoluutquote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je jezelf niet bent, en al die jaren nooit geweest?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's gewoon een bløf toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
En als je jezelf niet bent, en al die jaren nooit geweest?
Moet je dan uit de band stappen?
Nee, da's een AdeMquote:
Moet je aan De Munnik vragen!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
QFT natuurlijk
Hoezo is dat vervelend dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wat dat aangaat vind ik het wel jammer dat ik bijna alles wel tof vind.
Dan weer dit dan weer dat. Geen echte lijn te vinden.
Nee gewoon weer jezelf wordenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
QFT natuurlijk
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Over jezelf niet zijn... ik had twee weken geleden een vergadering met de leiding van een groot bedrijf. Had voor de vorm maar eens een net overhemd aangedaan en een nieuwe spijkerbroek (kom op, moet niet overdrijven). Toen ik terug op kantoor kwam zei een collega "wie ben je en wat heb je met <mijn naam> gedaan!?". Dus.
* knokkels denkt terug aan die keer dat zijn ex opnames zaten te maken van hun in de lokale schouwburg en ze de show stopten en keihard riepen:"HEY! WE WORDEN OPGENOMEN"quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je aan De Munnik vragen!Of anders eventueel aan Acda.
Over jezelf niet zijn... ik had twee weken geleden een vergadering met de leiding van een groot bedrijf. Had voor de vorm maar eens een net overhemd aangedaan en een nieuwe spijkerbroek (kom op, moet niet overdrijven). Toen ik terug op kantoor kwam zei een collega "wie ben je en wat heb je met <mijn naam> gedaan!?". Dus.
Niks waar je echt de diepte ingaat.quote:
Moet dat per sé dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks waar je echt de diepte ingaat.
Klassiek, hardcore, jaren 20, punk, GOA, Reggae, Ska, Blues, Jazz etc. allemaal wel leuk.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat er een punt achter zetten voor nu
Bedankt voor alle muziek en tot de volgende keer
Natuurlijk hoeft het niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet dat per sé dan?Als je alles tof vindt, is dat toch prima? En als je een keer iets erg moois vindt van één of andere band, kun je zoeken wat die nog meer hebben en tot welke stroming het hoort en dan kun je eventueel zoeken wat er nog meer tot die stroming hoort.
mafze Elfquote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat er een punt achter zetten voor nu
Bedankt voor alle muziek en tot de volgende keer
Ik zit al klaar met de strepsilsquote:
Midden in de nacht zwetend wakker worden met die stem in je hoofdquote:
*KAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, niet ff bellen dat je ging draaien hè.
Hé weer wakker knikkebolletjequote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, niet ff bellen dat je ging draaien hè.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
*KAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS*
*CHEDDAAAAAAAAAAAARRRRRR*
*BRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*
en zei de versterker wat terug?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zat te luisteren naar de versterker.
je luisterde naar EVP?quote:
Kijk dat is pas echte liefde gewoon luisteren en niets vragenquote:
Slaap lekker voor straks just mequote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
ik ga een verstandig doen, laptop wil niet meewerken!
trustuh voor straks
electronic voice phenomenonquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is pas echte liefde gewoon luisteren en niets vragen![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Komt door Mars die dichtbij staat nuquote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
Whehehe en je als een panda opschminken he!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Misschien moet ik de gothicscene maar eens induiken en een lange zwarte jas kopen en mijn haar wat laten groeien.
de film gaat erover.. White Noise is niet exact hetzelfde natuurlijkquote:
waar ligt delft?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
wie heeft er hulp nodig dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is er een Radio49 luisteraar/dj/mensch in de regio Delft die eens een uurtje tijd heeft om naar wat computerprobleemjes te kijken? Klinkt mij allemaal als software in de oren, geen hardware falen, maar op afstand lukt het mij niet goed om te helpen.
Slaap lekker, just me.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:14 schreef just me het volgende:
trustuh voor straks
U draait IOS?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De GO is geschikt voor Mac OS en Windows.
Waarom kraakte dat lor dan zo?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
U draait IOS?
op ubunbtu werkt die ook prima
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?quote:
Nummer 1 van het album!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNT
omdat mijn computer niet kan werken met meerdere soundkaarten. ik wil best een opname maken met alleen de mic. (audacityofzo)quote:
niet door topoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, hoe heb jij de lager school weten te doorlopen?
Topo was ik ook by far het slechtste in!quote:
Neuh, niet nodig, tail, ik geloof je meteen. Ik heb er ook eentje in de aanbieding. Dat is met headphone jack aansluiting. (groot) Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat mijn computer niet kan werken met meerdere soundkaarten. ik wil best een opname maken met alleen de mic.
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt nietquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Topo was ik ook by far het slechtste in!Gelukkig kon ik dat goed compenseren met overige Aardrijkskundeproefwerken.
ik wil er eentje halen met een grote jack aansluitingquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig, tail, ik geloof je meteen. Ik heb er ook eentje in de aanbieding. Dat is met headphone jack aansluiting. (groot) Ruilen?
Maar Delft, die ene plaats in Zuid-Holland waar (bijna) alle graven van Holland en vorsten ten grave zijn gedragen....quote:
Mijn adres is best ver fietsen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil er eentje halen met een grote jack aansluiting
Ik kan dingen goed onthouden als ik ze echt heel interessant vind. Zo kon je me vroeger een willekeurig Suske & Wiske plaatje laten zien en ik kon je zo zeggen in welk album het stond, op welke pagina en WAAR op die pagina!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt niet
Ging dat nu ook maar op voor jouw radio show instellingenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben slecht in leren. ben wel goed in onthouden. dus als iemand mij ets vertelt komt het goed. zo niet dan echt niet
ik kon in groep 7/8 alle vragen beantwoorden van groep 8 (wel van de vakken die ik leuk vind)quote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan dingen goed onthouden als ik ze echt heel interessant vind. Zo kon je me vroeger een willekeurig Suske & Wiske plaatje laten zien en ik kon je zo zeggen in welk album het stond, op welke pagina en WAAR op die pagina!
Mwah, hangt ervanaf van waar je begint te fietsenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn adres is best ver fietsen hoor.
ToT? Je doet eng.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
ANGEL OF MERCY, CARRY ME AWAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY!!!!!!
dit was een schijfje wat uitstond in de softwarequote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging dat nu ook maar op voor jouw radio show instellingen
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hangt ervanaf van waar je begint te fietsen
Zeker he!quote:
Die strijkers weer hè.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker he!
Dat hele album is echt geweldig, maar All alone blijft mijn absolute favoriet er van!
Tssk! Niet meeverhuizen.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
De band is er mee gestopt omdat de violist naar het noorden van Noorwegen is verhuisd. Ik geloof dat hij daar een huis geërfd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |