SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sThe distance between insanity and genius is measured only by success
En toch op buienradar kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak me even niet druk om wat daar gebeurd, doe ik binnenkort wel weer...
Owquote:Op maandag 30 mei 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar kreeg ik een waarschuwing van, van op mijn huislocatie...
Tailfox is een creepquote:
quote:
wij zijn hier allemaal vreemdquote:Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemde liefdes houd ik er op na...
Gup (nog) welquote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Oei.... dit klinkt niet als iets dat Staartvos zou draaien
Houston..... we're in troublequote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
Tailfox, Houston. Come in please
Tailfox, Houston. Acknowledge
Stekkertje weer verkeerd ingeplugd...quote:Op maandag 30 mei 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
Tailfox, Houston. Come in please
Tailfox, Houston. Acknowledge
Tailfox moet gewoon op zichzelf gaan wonen met een beregoed internetaboquote:
ja daggquote:Op maandag 30 mei 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox moet gewoon op zichzelf gaan wonen met een beregoed internetabo
Moet je opletten hoe je shows knallen danquote:
bedankt voor het complimentquote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)quote:
Tailfox roeleert, dat heeft Frank dan weer minder.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
beetje als met mijn scores van Top Of Flopquote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
hij moet lekker zijn. ik denk dat ik van thema ga afwijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm waaraan moet een verzoekje op dit moment voldoen?
Luister niet lang genoeg
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.
Deze is leuk toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik krijg bij het horen van de Dodenrit van Drs. P iedere keer weer neigingen om mijn vuist door die gipsen wand voor me te rammen. Wat een irritant lied.
Nee hier hakkelt het ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Beetje gestuiter, maar dat kan aan mij liggen, heb nog wat andere dingen openstaan.
quote:
quote:
Drs. P is de beste MC die Nederland heeft mogen kennen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik krijg bij het horen van de Dodenrit van Drs. P iedere keer weer neigingen om mijn vuist door die gipsen wand voor me te rammen. Wat een irritant lied.
Jep, 1e deur linksquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
Het gaat hier straks keihard los![]()
21:45: 0.0 MM/U
21:55: 0.4 MM/U
22:00: 13.4 MM/U
22:05: 14.3 MM/U
22:10: 14.3 MM/U
22:15: 15.4 MM/U
Gtaboyquote:
quote:
Niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tailfox snapt toch wel dat dit geen piratenzender is?
kabel zit er in.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
Tail, zit je weer draadloos, of houdt Henkelientje de kabel niet meer op z'n plaats?
nu beter?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Veel storingen nu. Het ging straks een stuk beter dan nu.
Het gaat ineens echt ruk, vanaf Drs. P.quote:
Je hebt gewoon last van atmosferische storingen, ben je weer aan het draaien met je aluhoedje op?quote:
Mercuriusquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat ineens echt ruk, vanaf Drs. P.
Maar Mercurius schijnt volgens Sylvana Simons in z'n retroperiode te zijn, waardoor elektronica en andere materiële zaken sowieso zwaar kunnen gaan fucken!
Anders hoor je mijn gedachten toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van atmosferische storingen, ben je weer aan het draaien met je aluhoedje op?
Alsof ik daar een aluhoedje voor nodig heb... Ik doe gewoon een OTA mindmeltquote:
quote:
hmmmmm ja okee, je hebt daar een puntquote:Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zou d'r geven, zolang ze maar niet praat.
Ja en als Tail terug komt, haalt hij de achterstand ineens in. Een soort bufferprobleem?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een soort stuivertje wisselen nu. Tien seconden Tailfox, paar seconden Gup, enzovoort...
Gup is jaloersquote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als Tail terug komt, haalt hij de achterstand ineens in. Een soort bufferprobleem?
Plork met een vuilbek!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
hmmmmm ja okee, je hebt daar een punt
wel een treffende gelijkenisquote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Plork met een vuilbek!
ONZ / Funny links, pics & clips - #192 Juist nu!
Je komt er wel in met een uitermate tof nummerquote:
Ze is een best gek mens maar in een goede manier. Ik zou d'r alsnog geven. Ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Plork met een vuilbek!
ONZ / Funny links, pics & clips - #192 Juist nu!
timing meneer knokkels, timingquote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je komt er wel in met een uitermate tof nummer
* just me valt op radiostemmenquote:
Gelukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |