Moet je opletten hoe je shows knallen danquote:
bedankt voor het complimentquote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)quote:
Tailfox roeleert, dat heeft Frank dan weer minder.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Hey maf, je stem heeft wel wat weg van die Frank van 3fm
beetje als met mijn scores van Top Of Flopquote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar genoeg had ik dit nummer eerst lager gewaardeerd. Afgelopen weekend hoorde ik het opnieuw en waardeerde ik het driekwart punt hoger (goed voor een plekje in mijn Spotify-playlist van afgelopen zondag)
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
hij moet lekker zijn. ik denk dat ik van thema ga afwijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm waaraan moet een verzoekje op dit moment voldoen?
Luister niet lang genoeg
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
beetje als met mijn scores van Top Of Flop
inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige nummers groeien pas als je ze vaker hoort. Mijn nummer-1 van 2015 was ook niet meteen mijn favoriete plaat van het jaar.
Deze is leuk toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik krijg bij het horen van de Dodenrit van Drs. P iedere keer weer neigingen om mijn vuist door die gipsen wand voor me te rammen. Wat een irritant lied.
Nee hier hakkelt het ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Beetje gestuiter, maar dat kan aan mij liggen, heb nog wat andere dingen openstaan.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |