SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ftfyquote:Op maandag 30 mei 2016 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
lijkt me dat de maesters alchemisten gewoon door zijn gegaan met de productie voor tyrion of voor cersei.
ik vond dat we de eerste 5 eps onwijs gespoild zijn met een vreselijk hoog tempo aan ontwikkelingen. eigenlijk was ik best blij met een rustige ep waar er gewerkt wordt naar de climax in de komende eps.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:16 schreef Gezicht het volgende:
BenjenEr wordt weer opgebouwd naar een heel vette seizoensafsluiting zeg.
is niet echt geweest in de show toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ftfy
Nog even afgezien van de wildfire die iov Cersei is gemaakt, zijn er nog een aantal opslagplaatsen van Aerys verborgen onder de stad.
please share.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolghad zo,n mooie TT bedacht
neequote:
Ba dum tss..quote:Op maandag 30 mei 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten helaas nog 2 jaar vast aan Caloreesie.
Danybowl confirmed!quote:
Margaery moet wel toneel spelen. Waarom zou ze ook opeens geconverted zijn? Door haar broer? Dat zou enorm slecht schrijfwerk zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer
Zijn we het toch nog een keer eens over Danyquote:Op maandag 30 mei 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
leuke aflevering maar het einde sloeg nergnes op.. volgens mij was het de 6e keer ofzo dat we zo'n scene hadden waarin Dany niets deed behalve effe laten zien dat ze een badass met draakjes is die de wereld wil veroveren. Nu weten we het wel!!!! ga eens wat doen ipv er alleen maar over te praten.
Blackfish zal wel dood gaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer
welke TT had jij dan bedacht?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolghad zo,n mooie TT bedacht
Zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:49 schreef Kokoswater het volgende:
Het is ook zo obvious dat Benjen er alleen is zodat hij zich weer kan opofferen.
Mijn voorspellingen:
Plus paarden.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
even een rekensommetje waarbij 1 variabele nog ingevuld moet worden. Hoe groot is het leger van Daenerys? Ze heeft al haar bloodriders, unsullied en dan nog wat fracties. Ze heeft minimaal 1000 schepen nodig. Hoeveel man passen er maximaal op een schip?
1000*x=?
Vóór Mereen had ze 8000 Unsullied, en 2000 Second Sons.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
even een rekensommetje waarbij 1 variabele nog ingevuld moet worden. Hoe groot is het leger van Daenerys? Ze heeft al haar bloodriders, unsullied en dan nog wat fracties. Ze heeft minimaal 1000 schepen nodig. Hoeveel man passen er maximaal op een schip?
1000*x=?
Haar unsullied + second sons waren samen zo'n 12.000.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
1000*x=?
Ze had ook nog eens 2000 unsullied die hun training nog niet af hadden.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vóór Mereen had ze 8000 Unsullied, en 2000 Second Sons.
Er zijn wat gesneuveld tijdens de bezetting van Mereen. Hoeveel het Dothraki ze er nu bij heeft weet ik ook niet.
Ah, daarom komen ze met een heel leger aankakken in King's Landing, natuurlijk!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt erop dat de Tyrells aan het samenspannen zijn met de High Sparrow om de Lannisters weg te werken:
Nog meer macht?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt erop dat de Tyrells aan het samenspannen zijn met de High Sparrow om de Lannisters weg te werken:
- Margaery die opeens haar zonden inziet en meewerkt aan haar Walk of Atonement (groot verschil met hoe ze erin stond tijdens haar gesprek met Loras). Margaery is niet iemand die zo makkelijk te breken is.
- De High Sparrow die Tommen bij Margaery toelaat, waarna Margaery Tommen opeens probeert te overtuigen dat de High Sparrow een goed persoon is. Waarom probeert Margaery niet met behulp van haar manipulatieve vaardigheden om Tommen tegen de High Sparrow op te zetten?
- Olenna Tyrell die verdacht veel op de achtergrond blijft en de situatie totaal over zich heen laat komen: het is totaal niet iets voor Olenna om passief af te wachten terwijl haar 2 kinderen in gijzeling zijn genomen.
- Jaime wordt weggestuurd en moet met zijn leger naar Riverrun. Ondertussen staat Cersei dan opeens alleen tegen de Kingsguard van Tommen, de High Sparrow met zijn leger, en het leger van de Tyrells dat nu in Kings Landing aanwezig is. Bij een complot is ze totaal kansloos.
Alleen, wat kan de High Sparrow hiermee winnen? Daar ben ik nog niet over uit
Dat zijn er best veel. Al helemaal als je dan nog 3 atoombommen mee brengt.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Haar unsullied + second sons waren samen zo'n 12.000.
Khal drogo had een khalasar van 100.000 man, de huidige zal wel ongeveer even groot zijn. Als ongeveer 1/3 mannen zijn die kunnen vechten.
Heeft Dany dus zo'n 45.000 man!
[..]
Ze had ook nog eens 2000 unsullied die hun training nog niet af hadden.
Wat een megaflapdrol is dat.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Edensnator het volgende:
Die speech van Mace Tyrell om zijn troepen op te zwepen is ook geniaal
Volgens mij zijn de Tyrells veel meer opportunisten. Vraag me af of the High sparrow weet dat hij in het complot zit.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
- Margaery die opeens haar zonden inziet en meewerkt aan haar Walk of Atonement (groot verschil met hoe ze erin stond tijdens haar gesprek met Loras). Margaery is niet iemand die zo makkelijk te breken is.
- De High Sparrow die Tommen bij Margaery toelaat, waarna Margaery Tommen opeens probeert te overtuigen dat de High Sparrow een goed persoon is. Waarom probeert Margaery niet met behulp van haar manipulatieve vaardigheden om Tommen tegen de High Sparrow op te zetten?
- Olenna Tyrell die verdacht veel op de achtergrond blijft en de situatie totaal over zich heen laat komen: het is totaal niet iets voor Olenna om passief af te wachten terwijl haar 2 kinderen in gijzeling zijn genomen.
- Jaime wordt weggestuurd en moet met zijn leger naar Riverrun. Ondertussen staat Cersei dan opeens alleen tegen de Kingsguard van Tommen, de High Sparrow met zijn leger, en het leger van de Tyrells dat nu in Kings Landing aanwezig is. Bij een complot is ze totaal kansloos.
Alleen, wat kan de High Sparrow hiermee winnen? Daar ben ik nog niet over uit
Dat Dany dood gaat lijkt me vrijwel onmogelijk. GoT kent eigenlijk maar twee vaste elementen in het verhaal van het begin tot aan nu. Dat zijn de whitewalkers en dat zijn de drie draken. Omdat Dany wordt beschouwd als moeder van de draken wordt het heel moeilijk haar uit de serie te schrijven. Omdat ik zelf de hele tijd het idee heb dat de hele serie draait om deze twee magische elementen in het verhaal. Het verhaal vertelt al dat de white walkers verslagen kunnen worden door dragonglass. Is het toeval dat het woord dragon erin voor komt. Ik denk het niet. Ik zie eigenlijk al heel lang een eindstrijd komen tussen de drakenrijders en een verbond van alle naties tegenover de whitewalkers die gaande weg door het verhaal alleen maar groeit in aantallen gezien een dooie in GoT niet meer waard is dan een kwartje.quote:
Danyquote:Op maandag 30 mei 2016 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Wie is eigenlijk troonopvolger als Tommen eraan gaat?
Sir pounce!quote:
coldhands, naar het schijntquote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Snapt iemand wat Benjen nou is ? Toch geen whitewalker ?!? Zo ziet ie er niet uit...
Of is hij weer een nieuwe levensvorm ?
Gendry Baratheon.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Wie is eigenlijk troonopvolger als Tommen eraan gaat?
?!?quote:
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Snapt iemand wat Benjen nou is ? Toch geen whitewalker ?!? Zo ziet ie er niet uit...
Of is hij weer een nieuwe levensvorm ?
Mwoah. Twee draken herinneren zich dat ze opgesloten werden door Dany, vreten haar op en maken de Imp tot hun meester. Maar misschien wil ik Dany ook te graag dood ondertussen.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
Dat Dany dood gaat lijkt me vrijwel onmogelijk. GoT kent eigenlijk maar twee vaste elementen in het verhaal van het begin tot aan nu. Dat zijn de whitewalkers en dat zijn de drie draken.
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.
Misschien een hybrid? Iets dat niet leeft noch dood is. En wat magie kan gebruiken nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?
Z'n gezicht had ook wel iets vreemds, maar hij had niet de felle blauwe ogen.
Maar als ze een wight van hem wilden maken, betekent dat dus dat hij dood was.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.
Een white wight of zoiets.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Misschien een hybrid? Iets dat niet leeft noch dood is. En wat magie kan gebruiken nu.
Muah waarschijnlijk begon hij langzaam al te bevriezen toen de children hem kwamen redden.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?
Jon was ook dood maar is nu toch een levende persoon.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als ze een wight van hem wilden maken, betekent dat dus dat hij dood was.
Iets ondoods dus. Coldhands of wat dan ook is in de serie blijkbaar niet aan de orde, anders was dat wel beter uitgelegd. Heb verder overigens ook geen idee wat dat hele Coldhands inhoudt omdat ik de boeken nooit heb gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat zou een flinke onderschatting van de GoT community zijn door de makers als ze daarmee op die manier denken weg te komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef zipcon het volgende:
Misschien heeft dragon glass bij een dode persoon een ander effect dan bij een levende?
We mogen er ook niet al te lang bij stil staan, aangezien dit voor de show verzonnen is kan het goed zijn dat ze zelf geen theorie hebben en deze procedure gewoon "cool" vonden.
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
In de boeken komt ook zo'n figuur voor. Er staat nergens wat hij is, alleen maar dat hij dood is. Aangevreten gezicht en koude handen, wat overeen komt met Benjen in deze aflevering. GRR zal er wel een idee bij hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef zipcon het volgende:
Misschien heeft dragon glass bij een dode persoon een ander effect dan bij een levende?
We mogen er ook niet al te lang bij stil staan, aangezien dit voor de show verzonnen is kan het goed zijn dat ze zelf geen theorie hebben en deze procedure gewoon "cool" vonden.
Dat is waar, maar of het door dragon glass komt moeten we nog lezenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef BenX_95 het volgende:
In de boeken komt ook zo'n figuur voor. Er staat nergens wat hij is, alleen maar dat hij dood is. Aangevreten gezicht en koude handen, wat overeen komt met Benjen in deze aflevering. GRR zal er wel een idee bij hebben.
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef FUUUU het volgende:
Zou de Iron Bank verder nog een rol gaan spelen?
Ipv de Iron Throne is voor hen het de Iron (Money)Sink ,)quote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
Ik vermoed dat over 2 afleveringen Daenerys er even heen gaat op haar draak en dan op dat beeld bij de ingang van de haven gaan zitten en roepen WILLEN JULLIE MET MIJ EN DUIZEND DUKATEN NAAR WESTEROS TOE VOLG MIJ JONGENS IK BEN DE UITVERKORENE GEEF MIJ NU GELD!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.
Door die draken kunnen ze niet echt weigeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat over 2 afleveringen Daenerys er even heen gaat op haar draak en dan op dat beeld bij de ingang van de haven gaan zitten en roepen WILLEN JULLIE MET MIJ EN DUIZEND DUKATEN NAAR WESTEROS TOE VOLG MIJ JONGENS IK BEN DE UITVERKORENE GEEF MIJ NU GELD!!!!!
Dit jaquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, mensen zeggen veel te snel dat iemand weer terug bij af is of dat er bij iemand niks gebeurd is. Arya is als persoon gegroeid, heeft flink getraind bij de Faceless Men. De Arya die straks terug gaat naar Westeros is niet meer hetzelfde meisje als die naar Braavos ging en al helemaal niet dezelfde Arya die uit King's Landing vluchtte als Arry the Orphan.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Jon was ook dood maar is nu toch een levende persoon.
Het is GOT, niet The Hobbit.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is Arya's breinaald wel het enige dat Drogon kan vermoorden omdat ie een zwakke plek onder zijn pantser heeft waar die breinaald net bij kan?
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachtenquote:
Ik hoop niet dat ze dood gaat.quote:
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachten
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.quote:
volgens mij gaat iedereen dood en blijft arya leven. het logo van GoT is niet voo rniets de faceless man.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefiktquote:Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef maho_91 het volgende:
Viel het alleen mij op of heeft Dany voornamelijk oude dikke mannen in haar Khalasar
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.
Da's een redelijk duidelijke doodsbedreiging...
Heeft Jorah toch nog een kansje.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefikt
maar altijd geweten dat Dany een daddychaser was!
Plottwist: Needle is inmiddels besmet met grayscale!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.Waiff
Hear hearquote:Op maandag 30 mei 2016 22:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.
Als dit in episode 10 tot een confrontatie komt, denk ik dat we dit seizoen toch ook weer een Stark verliezen.
Stiekem ben ik Arya al heel vele seizoenen beu, dus ik zou 't ook niet erg vinden, maar dat terzijde
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
Kneus.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
wrijf het er nog even inquote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
Bran XDquote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooi
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.
VERTEL!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Blind dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.
Uh?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)quote:
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
Voor eeuwig #teamStannisquote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.
Wedje?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]Jon snow rijdt dankzij Sansa zijn dood tegemoet.
Gast please.quote:
Ze is focking lelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gast please.
Dat jij haar niet lekker vindt, dat kan.
Maar zeg niet dat ze focking lelijk is.
kijk naar alle inteeltprinsessen in Engeland. Past perfect.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Elzas het volgende:
Maisie Williams ziet er als prinses niet uit. Toen ze nog met de hound optrok had ze wel een coole look, maar ja toen moest ze ook doorgaan voor een jongen. Van mij mag Sansa ook dood. Enige wat die heeft gedaan is gebruikt worden als pion door de seizoenen heen. Zou haar wel doen tho
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.quote:
Kwam ook weer door een wijf.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij heeft in elk geval al het mogelijke opgeofferd ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinningquote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:46 schreef Elzas het volgende:
[..]
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinning
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef Maanvis het volgende:
Dany is zo goed als verloren. Als Euron haar die boten geeft hebben ze in kings landing weer een sloot wildfire voor haar klaar liggen.
Fair enoughquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:48 schreef Elzas het volgende:
[..]
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komen
zij gaat al die 7 kingdoms veroveren met die draak. Dus dat wordt in S7 gewoon een slijtageslag tegen het noorden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
Het kan zeker waar zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
No taste, no taste at all.quote:
't is een beetje een borderliner die telkens hetzelfde truukje uithaalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het kan zeker waar zijn.
Ik heb er niet zo lang over doorgedacht.
Dany en heersen dat gaat niet zo goed, dat hebben we onderhand wel gezien.
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fmlquote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereldquote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ze ziet het als haar geboorterecht. De troon is haar doel, niet vrede of zorgen voor een gelukkige en welvarende Realm.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Dat had ik ook gedacht als het Jorah was die het zou zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Elzas het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.
[..]
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereld
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Check dat rare brede hoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
[..]Die tas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Joffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Haha, die was me nog niet eens opgevallen.quote:
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, die was me nog niet eens opgevallen.
a girl has no tas.quote:
Drogon laat een boertjr in haar gezicht.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fuck...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
Jawel, maar ze moet nog zo psycho als in de boeken worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Komt wel goed.quote:
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
dan heb ik dus een vrouwelijk oog.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
valt heel erg mee. ik vind haar wel koddigquote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.
Nah, Walder en z'n Walders zijn toch weer terug? Die zullen wel de season's villains zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Wat?!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
maar je ziet in alles dat ze niks te maken wil hebben met de iron throne maar alles alleen maar wil veroveren. plus ze zette al die khals in de fik zonder dat dat nodig was.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
Dany is de nieuwe Hodor!?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:09 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.
Ik denk wel dat er iemand in haar zal wargen en er een voorbeeldige leider laat in schuilen ,)
Kevan, Jaime heeft niks. Tywin had ook ervaring en mensen hadden ontzag voor hem. Als je jaren in Tywins schaduw hebt geleefd, heb je dat niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef Elzas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Tommen zo'n obstakel is. Hij is als koning nog steeds afhankelijk van z'n mankracht en dat zijn met name de Lannister legers. Jaime of Kevan is de leider van huis Lannister. Hoezo hebben ze niet zo'n machtspositie zoals Thywin had over koning en bestuur?
Of de nieuwe Benjen. Zal me niet verbazen als Bran dit ook weer heeft geflikt met Benjen om z'n eigen hachje te redden.quote:
Jaaahaaa, voor invloed en vermaak.quote:
Die Bran heeft het wel mooi bekeken, die kan in iedereen klaarkomen zonder dat ze het weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of de nieuwe Benjen. Zal me niet verbazen als Bran dit ook weer heeft geflikt met Benjen om z'n eigen hachje te redden.
Maar met wie?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jaaahaaa, voor invloed en vermaak.
Dat zou geweldig zijn.quote:
Zit niet in de serie.quote:
Misschien gebeurt het nog.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar Missandei hoort Dany ook vet te vingeren enzo, want seksslaaf geweest
Dat lijkt er wel op ja. Nog een reden waarom ik de Bran storyline helemaal niets vind.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Maaruh, als de Mad King Targaryen en de White Walkers voorkomen in die visioenen van Bran, mag ik dan aannemen dat dat 'burn them all' dan over de White Walkers ging.
Burn them all zal ook wel verkeerd verstaan zijn net als Hold The Door.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Maaruh, als de Mad King Targaryen en de White Walkers voorkomen in die visioenen van Bran, mag ik dan aannemen dat dat 'burn them all' dan over de White Walkers ging en dat dat dus best wel een goed idee was van hem. Ofzo iets.
[..]die kikker handtasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nope.quote:
Nouja zoiets. Bran ziet de Mad King op de troon zitten en Jon loopt ergens burn them all te schreeuwen. Bran gaat in de Mad King en die begint ook burn them all te schreeuwen... a la Hodor.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Burn them all zal ook wel verkeerd verstaan zijn net als Hold The Door.
Ik verstond namelijk ook steeds 'Burn the Mall!'
maareh ik zou dat wel heeeeeeeeeeeeeeel lame vinden als dat de ondergang van de white walkers is.
tenzij het ook betekent dat Dany gewargd wordt door Bran via Aegon's vaderschap en ook een soort hold the door wordt...? Plot thickens!
hoe is dat een theorie? dat is toch ook zoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb een theorie: Zijn de jongens die Craster achterliet voor The White Walkers de Generaals van The Night King? Ik bedoel, ze werden levend bekeerd.
Geen idee. Is het ooit zo uitgelegd dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe is dat een theorie? dat is toch ook zo
je hebt de zombies en de ww's
de zombies zijn gedode mensen/dieren de gewekt zijn door de night king en en ww's zijn de kinderen van craster. of toch niet?
iedereen waat dat 1 en 1 2 is ja tochquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee. Is het ooit zo uitgelegd dan?
ja vond het heerlijk de scene met sam en gilly, kennis maken met je schoonfamilie, nieuwe kleding aan, avondeten ff gtst achtig gewoon genietenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Forbry het volgende:
Voor bijna elke scène werd er ook weer eens wat tijd genomen, ik vind GoT meestal een stuk leuker als het niet zo gehaast/fragmentarisch is...
Ja, ik zie het ook wel zo... maar op de één of andere manier komt het niet echt goed over (slecht acteerwerk?) en had ik toch iets van 'ja, we weten het nou wel met jou en je powertrip'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Slayage het volgende:
echt de dany haat is om te huilen gewoon
dany ontleent haar macht / autoriteit aan de draken, zonder draken zou ze nergens zijn, de dothraki hebben haar uit het vuur zien stappen en dachten mother of dragons is toch de echte shit lijkt het en gingen haar volgen, maar ze hadden nog niet de draken gezien. dit is nu de eerste keer dat dat gebeurt en dany doet het heel slim met veel bombarie. dat is gewoon politiek opportunisme. doordat drogon gewoon in de buurt was wilde ze een showtje geven aan de dothraki hoe en waarom zij de shit is.
jeez mensen. het is gewoon heel simpel. bokito slaat op zijn borst en dany maakt een dansje met drogon om te laten zien wie de alpha male is.
Waar Stannis, Renly en Robb faalden, zal Dany slagenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Slayage het volgende:
echt de dany haat is om te huilen gewoon
dany ontleent haar macht / autoriteit aan de draken, zonder draken zou ze nergens zijn, de dothraki hebben haar uit het vuur zien stappen en dachten mother of dragons is toch de echte shit lijkt het en gingen haar volgen, maar ze hadden nog niet de draken gezien. dit is nu de eerste keer dat dat gebeurt en dany doet het heel slim met veel bombarie. dat is gewoon politiek opportunisme. doordat drogon gewoon in de buurt was wilde ze een showtje geven aan de dothraki hoe en waarom zij de shit is.
jeez mensen. het is gewoon heel simpel. bokito slaat op zijn borst en dany maakt een dansje met drogon om te laten zien wie de alpha male is.
vond emilia als onze michiel niet verkeerd acteren ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook wel zo... maar op de één of andere komt het niet echt goed over (slecht acteerwerk?) en had ik toch iets van 'ja, we weten het nou wel met jou en je powertrip'.
song of ice and fire en alles. dus dany zal wel een grote rol spelen in de end game. ik denk eerlijk gezegd niet dat ze de troon zal claimen, maar wie weet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar Stannis, Renly en Robb faalden, zal Dany slagen
en bronnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef maho_91 het volgende:
Nu Jaime naar Riverrun gaat, verwacht ik een hereniging met Brienne!
Riverrun is heel ver verwijderd van waar Brienne is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef maho_91 het volgende:
Promo gezien?quote:
En raad is waar Brienne naar toe gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Riverrun is heel ver verwijderd van waar Brienne is.
Ik weet niet zeker of het aan het acteerwerk ligt, maar sinds Michiel de nieuwe Daario is, vind ik dat personage ontzettend saaiquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
vond emilia als onze michiel niet verkeerd acteren ofzo.
vind het wel leuk die draken scenes altijd.
Mee eens!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het aan het acteerwerk ligt, maar sinds Michiel de nieuwe Daario is, vind ik dat personage ontzettend saai
Een hereniging tussen die twee zou wel heel erg leuk zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef maho_91 het volgende:
Ik vind hem juist beter. Vond de oude acteur er raar uitzienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het aan het acteerwerk ligt, maar sinds Michiel de nieuwe Daario is, vind ik dat personage ontzettend saai
Maar hij had meer charisma en kon meer tegenwicht bieden tegen Dany. Michiel is wat onderdanig aan haar.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist beter. Vond de oude acteur er raar uitzien
littlr finger gaat ook van hot naaar her waarom niet briennequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Riverrun is heel ver verwijderd van waar Brienne is.
Hij was lelijker en zag er idd 'apart' uit, maar vond hem veel charismatischer/boeiender.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist beter. Vond de oude acteur er raar uitzien
nee, link?quote:
Brienne die weet waarschijnlijk wel dat de Lannisters achter de moord van Catelyn zaten. Vraag me af hoe ze zou reageren op Jaime.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een hereniging tussen die twee zou wel heel erg leuk zijn.
De draken zelf vind ik altijd wel heel tof om te zien, dat welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
vond emilia als onze michiel niet verkeerd acteren ofzo.
vind het wel leuk die draken scenes altijd.
vond die andere acteur juist vreselijk irritant. hoewel hij wel meer paste bij de personage beschreven in de boeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
het is maar waar je op kicktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar hij had meer charisma en kon meer tegenwicht bieden tegen Dany. Michiel is wat onderdanig aan haar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar hij had meer charisma en kon meer tegenwicht bieden tegen Dany. Michiel is wat onderdanig aan haar.
Dat klopt. Alleen heeft Michiel een meer "I dont give a fuck" houding wat ik weer leuk vind :pquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij was lelijker en zag er idd 'apart' uit, maar vond hem veel charismatischer/boeiender.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]trailer vraag/ opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
mwah het is maar wat je gewend bentquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
trailer vraag/ opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
In zekere zin was hij wel een beetje irritant idd, maar ook dat maakte hem kleurrijker. En ook wat FireFox1 schreef, dat hij Dany meer tegenwicht leek te bieden. Dat 'I dont give a fuck" wat maho_91 schrijft heeft de nieuwe idd wel, maar dat is dan ook het enige....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
vond die andere acteur juist vreselijk irritant. hoewel hij wel meer paste bij de personage beschreven in de boeken.
michiel vind ik een goede daario. hoewil ik me wel begon te ergeren aan zijn "ik heb lekker lopen batsen met dany" geneuzel naar jorah toe.
quote:
het is maar waar je op kicktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
In zekere zin was hij wel een beetje irritant idd, maar ook dat maakte hem kleurrijker. En ook wat FireFox1 schreef, dat hij Dany meer tegenwicht leek te bieden. Dat 'I dont give a fuck" wat maho_91 schrijft heeft de nieuwe idd wel, maar dat is dan ook het enige....
zou wel wat hebben iddquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Tanin het volgende:
Gemiste kans trouwens dat Rutger Hauer niet Aerys speelt
Klopt, was idd ook mijn castingkeuze. Achja, deze gast leek me ook prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Tanin het volgende:
Gemiste kans trouwens dat Rutger Hauer niet Aerys speelt
Ik denk niet dat ze slecht wordt, ik heb die hints echt niet opgepikt hoor. Hopelijk heb je gelijk, dan vind ik deze scène in retrospect nog goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany die duidelijk opgezet wordt als de villain.
Met haar gedoe dat ze alles gaat platbranden en vernietigen weer. Zoveelste teken dit seizoen. Haar vader ook nog in een visioen, het kan niet op.
Ik vond Drogon niet echt gegroeid sinds de laatste keer dat we hem zagen, dit viel mij wel tegen.
Aerys zag er veel erger uit in de boeken. Toen was hij paranoia voor elke vorm van een schaar dat zijn haar tot zijn bilnaad gegroeid was samen met zijn baard en was hij extreem mager en had hij nagels van een halve meter ongeveerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:39 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Klopt, was idd ook mijn castingkeuze. Achja, deze gast leek me ook prima.
Net als Randyll trouwens, hopelijk zien we die man nog terug, in de boeken zit hij toch in KL ten tijde van Cersei's walk?
Slecht is afhankelijk van de interpretatie, maar als je vanuit de lokale bevolking in Westeros bekijkt dat een of ander wijf op haar draken ineens iedereens huizen wil vernietigen en een groep verkrachters/moordenaars willen loslaten op hun bevolking is zij wel de villain.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:43 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze slecht wordt, ik heb die hints echt niet opgepikt hoor. Hopelijk heb je gelijk, dan vind ik deze scène in retrospect nog goed.
Ik miste de nagels ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aerys zag er veel erger uit in de boeken. Toen was hij paranoia voor elke vorm van een schaar dat zijn haar tot zijn bilnaad gegroeid was samen met zijn baard en was hij extreem mager en had hij nagels van een halve meter ongeveer
Hopelijk zijn de schrijvers het met je eens, ze wordt te veel neergezet als de savior, de badass die Westeros wel eventjes gaat redden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slecht is afhankelijk van de interpretatie, maar als je vanuit de lokale bevolking in Westeros bekijkt dat een of ander wijf op haar draken ineens iedereens huizen wil vernietigen en een groep verkrachters/moordenaars willen loslaten op hun bevolking is zij wel de villain.
Er is niet gek veel inbeeldingsvermogen voor nodig om haar te zien als de zoveelste stereotype villain die de macht wil grijpen ten koste van alles. Echt ze is absoluut geen goodguy
Hij ziet er altijd uit als Theoden uit LotR toen hij vervloekt was in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:46 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik miste de nagels ook.Gemiste kans vind ik. Normaal nitpick ik niet op details, maar deze vond ik oprecht jammer. Die vent zou echt van die lange nagels moeten hebben. Het wordt er echt niet cartoonish van. Dat doet Daenerys wel voor hem.
Dat gevoel had ik dus totaal niet na het kijken van deze scènequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:48 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de schrijvers het met je eens, ze wordt te veel neergezet als de savior, de badass die Westeros wel eventjes gaat redden.
Damn, dat klopt. Hij was graatmager en had lange nagels.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aerys zag er veel erger uit in de boeken. Toen was hij paranoia voor elke vorm van een schaar dat zijn haar tot zijn bilnaad gegroeid was samen met zijn baard en was hij extreem mager en had hij nagels van een halve meter ongeveer
zou niet weten hoe ze bij hem zou komen, maar zou cool zijn. misschien te roos kleurig na renly ook cat avengen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:53 schreef Harvest89 het volgende:
Het zou trouwens kunnen dat Brienne degene is die Frey gaat killen, gerechtigheid voor lady Catelyn.
Ik denk misschien Arya. Haar faceless man training is echt niet voor niets geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn, dat klopt. Hij was graatmager en had lange nagels.
Is niet bij me opgekomen toen ik de flashbacks zag.
Het zou trouwens kunnen dat Brienne degene is die Frey gaat killen, gerechtigheid voor lady Catelyn.
ala die "too old"? dunno. wil em zsm dood...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik denk misschien Arya. Haar faceless man training is echt niet voor niets geweest.
Ja, misschien jat ze even wat gezichtjes van the Waif als ze dat mens doodt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ala die "too old"? dunno. wil em zsm dood...
fucken met de gezichten lijkt me niet verstandig als je kijkt wat er de laatste keer is gebeurdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:00 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja, misschien jat ze even wat gezichtjes van the Waif als ze dat mens doodt.
Geweldige miniscene.quote:
Ramsay wins bastardbowl confirmed!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ramsay al twee afleveringen niet gezien
Doe maar een flashback van Robert die Rhaegar slayedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geweldige miniscene.
Nu is het wachten op de volledige flashback!
Volgens mij was dat door Jaqen? Ik weet niet precies hoe ze blind werd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
fucken met de gezichten lijkt me niet verstandig als je kijkt wat er de laatste keer is gebeurd
Mooi zo. Ze kunnen toch niets nieuws meer verzinnen voor het meest één-dimensionale personage van GoTquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ramsay al twee afleveringen niet gezien
Holy shit dat is ook een goeie! Ik hoop nog steeds op een spin off van Roberts Rebellion.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe maar een flashback van Robert die Rhaegar slayed
Hij heeft Rickon toch nog in zijn kelder, daar zal hij vast ook wel weer leuke spelletjes voor wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:05 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Mooi zo. Ze kunnen toch niets nieuws meer verzinnen voor het meest één-dimensionale personage van GoT
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft Rickon toch nog in zijn kelder, daar zal hij vast ook wel weer leuke spelletjes voor weten
Als (waarschijnlijke) vader van Jon is hij best belangrijk denk ik zo. En toch mooi om er dan een beeld bij te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Holy shit dat is ook een goeie! Ik hoop nog steeds op een spin off van Roberts Rebellion.
Maar Rhaegar zal niets met Bran te maken hebben.
pas nadat WW uit is gekomenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
De echte onthulling zal wel in aflevering 10 komen
In de trailerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan er nog aankomen in de komende twee afleveringen voor Bastardbowl
Oh.
Niet echt gegroeid maar hij is wel groter,.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany die duidelijk opgezet wordt als de villain.
Met haar gedoe dat ze alles gaat platbranden en vernietigen weer. Zoveelste teken dit seizoen. Haar vader ook nog in een visioen, het kan niet op.
Ik vond Drogon niet echt gegroeid sinds de laatste keer dat we hem zagen, dit viel mij wel tegen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de trailerHet zal ook wel. Soms snap ik niet wat die schrijvers zitten te roken in het schrijvershok. Maarja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan er nog aankomen in de komende twee afleveringen voor BastardbowlThe show must go on
vraag me af waar zijn broertjes zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet echt gegroeid maar hij is wel groter,.
misschien heeft Ramsay wel de playstation uitgevonden in die twee afleveringen dat hij er niet wasquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:15 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Het zal ook wel. Soms snap ik niet wat die schrijvers zitten te roken in het schrijvershok. Maarja.
Wat vond jij van Randyll Tarly?quote:
Plausibelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien heeft Ramsay wel de playstation uitgevonden in die twee afleveringen dat hij er niet was
Ik vond hem geniaal. Kreeg echt een bloedhekel aan die manquote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat vond jij van Randyll Tarly?
Ik vond hem perfect gecast. Was erg benieuwd hoe ze hem in de show hebben neergezet, en ben niet teleurgesteld.
Littlefinger kon ook altijd geld regelen als master of coin.quote:
De Riverlands verhaallijn die er aan komt zat al in de boeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er nog verhaallijnen gaande in de serie die in de boeken al uitgeschreven zijn? Of kunnen boekenlezers niets meer spoilen?
The Blackfish zegt:"fuck him" en schiet een pijl door zijn hoofd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:10 schreef Luuksor het volgende:
Ben benieuwd wat ze met Edmure gaan doen, dat was zo fucking saai..
Die scene heb ik gemistquote:
ik hoop iig dat ze er ons mee verrassen!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nouja zoiets. Bran ziet de Mad King op de troon zitten en Jon loopt ergens burn them all te schreeuwen. Bran gaat in de Mad King en die begint ook burn them all te schreeuwen... a la Hodor.
Volgens mij zat dit in de visions van Bran ?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die scene heb ik gemist
Zat die in de preview?
Vrijgelaten en het zou me niks verbazen dat ze Dany niet zo lief meer vinden nadat ze hun opgesloten heeft en er straks wat minder draakjes over blijven omdat Drogon Dany wel zal beschermen of dat ze Dany te pakken nemen (wat ik op dit moment alleen maar kan toejuichen).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
vraag me af waar zijn broertjes zijn eigenlijk
zitten die nog steeds in die tempel ook al zijn ze zogenaamd vrijgelaten door Tyrion?
Ze wordt gewoon even in de fik gestoken zodat we weer functionele danytietjes kunnen zien en dan is alles weer oké. Het blijft toch hun moeder natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Vrijgelaten en het zou me niks verbazen dat ze Dany niet zo lief meer vinden nadat ze hun opgesloten heeft en er straks wat minder draakjes over blijven omdat Drogon Dany wel zal beschermen of dat ze Dany te pakken nemen (wat ik op dit moment alleen maar kan toejuichen).
Dat zou wel een leuke twist zijn. Dany haalt haar draakjes op uit de kelder, die zijn pissed off en steken haar in de fik, ze kan niet tegen wildfire en sterft. Gelukkig hebben die draakjes dan nog stiefpapa Tyrion die alleen maar aardig is geweest, die neemt de draken over en steekt de shit in de fik, flambeert elke white walker die hij ziet en bitchslapped alle koninkrijken met gemak. Eind shot is dat hij de troonkamer om heeft gevormd tot bordeel en dat hij zich laat plezieren door Margaery.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Weet iemand inmiddels of Dany tegen wildfire kan?
Meh, van mij mag er op zijn minst wel een armpje of zo bij d'r afgeknaagd worden door een boos draakje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon even in de fik gestoken zodat we weer functionele danytietjes kunnen zien en dan is alles weer oké. Het blijft toch hun moeder natuurlijk.
idd! kun je aub het overlijden van Daenerys nog iets gedetailleerder beschrijven?quote:
Of dat haar huid wel tegen vuur kan maar haar haar niet. Dus dat ze elke keer als ze weer stoer moet doen de rest van de maand zonder wenkbrauwen en haar rond moet lopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:06 schreef Weakling het volgende:
[..]
Meh, van mij mag er op zijn minst wel een armpje of zo bij d'r afgeknaagd worden door een boos draakje.
Ik sta open voor suggesties. Wil je haar nog een paar afleveringen laten lijden of moet het gewoon snel zijn. Eventueel dat ze als 'chewtoy' wordt gebruikt door de draken en vanaf anderhalf kilometer hoogte op een hek wordt gemikt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd! kun je aub het overlijden van Daenerys nog iets gedetailleerder beschrijven?
Ik heb lange tijd zonder enige twijfel gedacht dat Dany de rol van de ultieme "good girl" had en dat het aan het acteerwerk of iets dergelijks ligt, dat ze af en toe zo 'gek' overkomt. Inmiddels ben ik van die gedachte nog steeds helemaal niet af, maar zie ik het idd ook wel gebeuren dat ze richting een slechterik/'mad queen' aan het transformeren is. Zou ik wel een hele leuke draai vinden aan het geheel en zou het ook echt zo blijken te zijn, dan zou ik met terugwerkende kracht sommige scènes ook veel beter/belangrijker vinden...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:46 schreef Re het volgende:
SamBenjen
en ik vond Dany's speech niet zozeer tenenkrommend maar meer een kijkje naar de toekomst en hoe gekker ze wordt
Ik denk dat ze enkel zo gek is (of over komt) als de situatie eist. Die dothraki zijn niet zo dol op water dus moest ze hun overtuigen door puur machtsvertoon om de zee over te steken, zoiets.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd zonder enige twijfel gedacht dat Dany de rol van de ultieme "good girl" had en dat het aan het acteerwerk of iets dergelijks ligt, dat ze af en toe zo 'gek' overkomt. Inmiddels ben ik van die gedachte nog steeds helemaal niet af, maar zie ik het idd ook wel gebeuren dat ze richting een slechterik/'mad queen' aan het transformeren is. Zou ik wel een hele leuke draai vinden aan het geheel en zou het ook echt zo blijken te zijn, dan zou ik met terugwerkende kracht sommige scènes ook veel beter/belangrijker vinden...
Ik denk dat ze geheel in GoT stijl nog wel effe wat martelingen mag doorstaan. misschien geflayed ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik sta open voor suggesties. Wil je haar nog een paar afleveringen laten lijden of moet het gewoon snel zijn. Eventueel dat ze als 'chewtoy' wordt gebruikt door de draken en vanaf anderhalf kilometer hoogte op een hek wordt gemikt?
Wat is je favoriete disney film?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:11 schreef jogy het volgende:
Al ben ik eigenlijk gewoon lid van de dany fanclub.
Sowieso hoe wil je een siege op king's landing uitvoeren met paarden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enkel zo gek is (of over komt) als de situatie eist. Die dothraki zijn niet zo dol op water dus moest ze hun overtuigen door puur machtsvertoon om de zee over te steken, zoiets.
zitten daar elementen of karakters in die vergelijkbaar zijn met Dany?quote:
Iemand ooit Martyrs gezien? Nou, zoiets voor Dany dan ...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat ze geheel in GoT stijl nog wel effe wat martelingen mag doorstaan. misschien geflayed ofzo?
Halfnaakte mannen op paarden tegen ridders in volledige armor en wapenuitrusting. Ja, dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:20 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso hoe wil je een siege op king's landing uitvoeren met paarden.
Och, beetje verder de kust op de paarden en het leger uitladen en als ze dan toch weer vriendjes wordt met haar puberdraakjes in de kelder is ze de enige met een luchtmacht. Zal niet veel 'siege' zijn als die gewoon alles achter de verdedigingsmuren in brand steken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso hoe wil je een siege op king's landing uitvoeren met paarden.
D'r doet een konijntje mee die gekke Disney shit uithaalt. Misschien die.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zitten daar elementen of karakters in die vergelijkbaar zijn met Dany?
dudequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:23 schreef Weakling het volgende:
[..]
Iemand ooit Martyrs gezien? Nou, zoiets voor Dany dan ...
als iedereen in de sept dungeons gaat zitten dan is er niks aan de hand en hebben die draken daar ook niks te zoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, beetje verder de kust op de paarden en het leger uitladen en als ze dan toch weer vriendjes wordt met haar puberdraakjes in de kelder is ze de enige met een luchtmacht. Zal niet veel 'siege' zijn als die gewoon alles achter de verdedigingsmuren in brand steken.
Dat wat jij schrijft is waar ik vooralsnog van uitga. Dat dat idd de opzet van de schrijvers is (ook al vind ik haar manier van doen bij tijd en wijle dan nog steeds wel als 'too much' overkomen). Zou me inmiddels echter ook niet verbazen, als er tóch iets meer achter steekt. Nou ja, we gaan het zien (of niet)...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enkel zo gek is (of over komt) als de situatie eist. Die dothraki zijn niet zo dol op water dus moest ze hun overtuigen door puur machtsvertoon om de zee over te steken, zoiets.
Die kerel is zo goed gecast he, lijkt me echt 1 van de leukste rollen om te spelen.quote:
elke keer als hij in beeld isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kerel is zo goed gecast he, lijkt me echt 1 van de leukste rollen om te spelen.
Ze heeft infantrie (die unsullied dudes en een verzameling ex slaven ), straks ook een marine van 1000 schepen (blijkbaar), een cavalerie van angstloze mafkezen en daar bovenop ook nog eens vuurspuwende draken. Draken eroverheen, alles wat overleeft zit in de kelders, leger de stad in en veel plezier met binnen blijven terwijl de stad overstroomd met dat hele fucking leger. Hoeft men alleen maar de kelder deur dicht te timmeren en klaar is Dothraki.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als iedereen in de sept dungeons gaat zitten dan is er niks aan de hand en hebben die draken daar ook niks te zoeken.
en sowieso... zo'n sikkel die je gebruikt om graan te maaien gebruiken als oorlogswapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |