Wie is Coldhands dan wel als niet Benjen?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben het niet met de identiteit van Coldhands eens trouwens.
Zou me niks verbazen als ze Benjen gewoon gebruikt hebben omdat de kijkers hem kennen. Vaak genoeg personages samen gedrukt.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon een random iemand. Of Crasterquote:Op maandag 30 mei 2016 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wie is Coldhands dan wel als niet Benjen?
Klopt, dat hebben ze met Jaqen natuurlijk ook gedaan, om de opvallendste maar te noemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze Benjen gewoon gebruikt hebben omdat de kijkers hem kennen. Vaak genoeg personages samen gedrukt.
Dat is een goede vraag, maar GRRM zei alleszins dat de 2 personages niet dezelfde waren. Dan weten we nog altijd niet wie het wel is. En ook niet wat er is gebeurd met Benjen...quote:Op maandag 30 mei 2016 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie is Coldhands dan wel als niet Benjen?
Ik ben het vooral niet met zijn vervoermiddel eens.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
We zullen nooit een GoT original buddy-comedy road trip verhaallijn zien met Bran's Wolf en Coldhands' Elk.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben het vooral niet met zijn vervoermiddel eens.
Die houdt zijn vinger op de knip, elke seconde CGI is er te veel aan tot de laatste afleveringen van het seizoen. Ik hoop dat het de moeite waard is en geen Dany-op-een-draak green screen...quote:
Als het niet uitmaakt wie Coldhands is, waarom benjen het er dan niet mee eens dat het Bran's oom is?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon een random iemand. Of Craster
Dat inderdaad ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben het vooral niet met zijn vervoermiddel eens.
I see what you did there.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt wie Coldhands is, waarom benjen het er dan niet mee eens dat het Bran's oom is?
Maar ik wil Ned als pratend hoofd in een doos.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I see what you did there.
Omdat Benjen dood is. Ga niet elke dode terughalen, dat haalt de lol ook wel weer uit de serie.
Daar kan ik inkomen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat Benjen dood is. Ga niet elke dode terughalen, dat haalt de lol ook wel weer uit de serie.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Sam en Tilly vind ik ook gewoon leuk, als het kleine lichtpuntje in alle ellende dus ook niks meer dan lof voor die scene, hopsa zwaard mee en gaan!
Coldhands is toch ook doodquote:Op maandag 30 mei 2016 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot Drogon een boertje liet. Oeps, khalasar weg.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik vond deze episode inderdaad "mwah".
Heb dan een zwak voor Arya, dus dat vond ik wel heel interessant en uiteraard dat stomme Waif die weer fijn alles observeerde en vertelde aan Jaqen beloofd wel waar wat goeds.
Sam en Tilly vind ik ook gewoon leuk, als het kleine lichtpuntje in alle ellende dus ook niks meer dan lof voor die scene, hopsa zwaard mee en gaan!
Flashbacks, Benjen, "samenwerking" tussen faith and crowns, mweh, het deed me om heel eerlijk te zijn niet meer zoveel.
Vond het wel weer tof om Drogon te zien, was inderdaad ook een stuk groter, misschien is hij uit zijn puberteit? Ben benieuwd wat voor ellende dat gaat brengen, die 1000 boten, ik zie de samenwerking aankomen hoor..
Sorry voor de onsamenhangende rant, moest het gewoon even kwijt
Nee, hij is een beetje een hybride mens/ Other.quote:
We weten inmiddels wel dat Daenerys een held is en dat ze alles episch willen laten lijken, zo kansloos.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha die speech aan het eind.mijn tenen konden niet verder krommen.
Wat Martin zegt over Coldhands is geen canon in de serie; in de serie zijn wel meer keuzes gemaakt om personages samen te voegen en dingen gewoon weg te laten.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
"Don't let her suffer", of zoiets.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef Slayage het volgende:
wat zei jaqen tegen the waif eigenlijk toen ze aangaf you promissed. kon dat niet verstaan
Nou ja als dat van die dagger klopt, dan is hij inderdaad coldhands maar omdat ze het te veel moeite vonden die ineens te introduceren is het undead benjen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij hoeft geen coldhands te heten om coldhands te zijn.. daario is ook combinatiekarakter met strong belwas maar in de serie is ie nooit zo genoemdquote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja als dat van die dagger klopt, dan is hij inderdaad coldhands maar omdat ze het te veel moeite vonden die ineens te introduceren is het undead benjen.
Yep. Dus the Waif mag blijkbaar Arya gaan vermoorden ?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Don't let her suffer", of zoiets.
Of het in ieder geval proberenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep. Dus the Waif mag blijkbaar Arya gaan vermoorden ?
Neequote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Of het in ieder geval proberenZou wel een geweldige anticlimax zijn als dat lukt
![]()
Beter zinkt de boot waar zij inzit bij de oversteek.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel dat Daenerys een held is en dat ze alles episch willen laten lijken, zo kansloos.
Nee, dat lukt haar niet... Arya heeft Needle immers terug.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Of het in ieder geval proberenZou wel een geweldige anticlimax zijn als dat lukt
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
NeeZe mag het prima proberen maar ik gun het haar niet.
Valar Morghulis.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukt haar niet... Arya heeft Needle immers terug.
Is iets uit het verleden volgens mij.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef Slayage het volgende:
dat met de wildfire, dat het in de fik gaat, iets is uit de toekomst.
hij wilde het gebruiken maar heeft dat niet gedaan, dat is mijn punt, dus misschien gaat cersei dat doen voor ons.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is iets uit het verleden volgens mij.
The Mad King had een gigantische hoeveelheid wildfire opgeslagen. Hij wou het gebruiken om iedereen in Kings Landing te verbranden
Tyrion heeft een flinke voorraad gebruikt tegen Stannis.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij wilde het gebruiken maar heeft dat niet gedaan, dat is mijn punt, dus misschien gaat cersei dat doen voor ons.
would fap to that scene![]()
![]()
lijkt me dat de maesters gewoon door zijn gegaan met de productie voor tyrion of voor cersei.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tyrion heeft een flinke voorraad gebruikt tegen Stannis.
Maar ik weet niet of hij toen alles heeft gebruikt.
Volgens mij geeft Tyrion ergens in seizoen 2 voor black water battle de opdracht om het voor hem te gaan maken inderdaad, liggen vast nog zat potjes en flesjes..quote:Op maandag 30 mei 2016 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
lijkt me dat de maesters gewoon door zijn gegaan met de productie voor tyrion of voor cersei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |