Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooi
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.
VERTEL!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Blind dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.
Uh?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)quote:
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
Voor eeuwig #teamStannisquote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.
Wedje?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]Jon snow rijdt dankzij Sansa zijn dood tegemoet.
Gast please.quote:
Ze is focking lelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gast please.
Dat jij haar niet lekker vindt, dat kan.
Maar zeg niet dat ze focking lelijk is.
kijk naar alle inteeltprinsessen in Engeland. Past perfect.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Elzas het volgende:
Maisie Williams ziet er als prinses niet uit. Toen ze nog met de hound optrok had ze wel een coole look, maar ja toen moest ze ook doorgaan voor een jongen. Van mij mag Sansa ook dood. Enige wat die heeft gedaan is gebruikt worden als pion door de seizoenen heen. Zou haar wel doen tho
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.quote:
Kwam ook weer door een wijf.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij heeft in elk geval al het mogelijke opgeofferd ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinningquote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:46 schreef Elzas het volgende:
[..]
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinning
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef Maanvis het volgende:
Dany is zo goed als verloren. Als Euron haar die boten geeft hebben ze in kings landing weer een sloot wildfire voor haar klaar liggen.
Fair enoughquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:48 schreef Elzas het volgende:
[..]
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komen
zij gaat al die 7 kingdoms veroveren met die draak. Dus dat wordt in S7 gewoon een slijtageslag tegen het noorden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
Het kan zeker waar zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
No taste, no taste at all.quote:
't is een beetje een borderliner die telkens hetzelfde truukje uithaalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het kan zeker waar zijn.
Ik heb er niet zo lang over doorgedacht.
Dany en heersen dat gaat niet zo goed, dat hebben we onderhand wel gezien.
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fmlquote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereldquote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ze ziet het als haar geboorterecht. De troon is haar doel, niet vrede of zorgen voor een gelukkige en welvarende Realm.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Dat had ik ook gedacht als het Jorah was die het zou zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Elzas het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.
[..]
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereld
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Check dat rare brede hoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
[..]Die tas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Joffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Haha, die was me nog niet eens opgevallen.quote:
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, die was me nog niet eens opgevallen.
a girl has no tas.quote:
Drogon laat een boertjr in haar gezicht.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fuck...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
Jawel, maar ze moet nog zo psycho als in de boeken worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Komt wel goed.quote:
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
dan heb ik dus een vrouwelijk oog.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
valt heel erg mee. ik vind haar wel koddigquote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.
Nah, Walder en z'n Walders zijn toch weer terug? Die zullen wel de season's villains zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Wat?!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
maar je ziet in alles dat ze niks te maken wil hebben met de iron throne maar alles alleen maar wil veroveren. plus ze zette al die khals in de fik zonder dat dat nodig was.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
Dany is de nieuwe Hodor!?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:09 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.
Ik denk wel dat er iemand in haar zal wargen en er een voorbeeldige leider laat in schuilen ,)
Kevan, Jaime heeft niks. Tywin had ook ervaring en mensen hadden ontzag voor hem. Als je jaren in Tywins schaduw hebt geleefd, heb je dat niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef Elzas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Tommen zo'n obstakel is. Hij is als koning nog steeds afhankelijk van z'n mankracht en dat zijn met name de Lannister legers. Jaime of Kevan is de leider van huis Lannister. Hoezo hebben ze niet zo'n machtspositie zoals Thywin had over koning en bestuur?
Of de nieuwe Benjen. Zal me niet verbazen als Bran dit ook weer heeft geflikt met Benjen om z'n eigen hachje te redden.quote:
Jaaahaaa, voor invloed en vermaak.quote:
Die Bran heeft het wel mooi bekeken, die kan in iedereen klaarkomen zonder dat ze het weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of de nieuwe Benjen. Zal me niet verbazen als Bran dit ook weer heeft geflikt met Benjen om z'n eigen hachje te redden.
Maar met wie?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jaaahaaa, voor invloed en vermaak.
Dat zou geweldig zijn.quote:
Zit niet in de serie.quote:
Misschien gebeurt het nog.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar Missandei hoort Dany ook vet te vingeren enzo, want seksslaaf geweest
Dat lijkt er wel op ja. Nog een reden waarom ik de Bran storyline helemaal niets vind.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Maaruh, als de Mad King Targaryen en de White Walkers voorkomen in die visioenen van Bran, mag ik dan aannemen dat dat 'burn them all' dan over de White Walkers ging.
Burn them all zal ook wel verkeerd verstaan zijn net als Hold The Door.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Maaruh, als de Mad King Targaryen en de White Walkers voorkomen in die visioenen van Bran, mag ik dan aannemen dat dat 'burn them all' dan over de White Walkers ging en dat dat dus best wel een goed idee was van hem. Ofzo iets.
[..]die kikker handtasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nope.quote:
Nouja zoiets. Bran ziet de Mad King op de troon zitten en Jon loopt ergens burn them all te schreeuwen. Bran gaat in de Mad King en die begint ook burn them all te schreeuwen... a la Hodor.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Burn them all zal ook wel verkeerd verstaan zijn net als Hold The Door.
Ik verstond namelijk ook steeds 'Burn the Mall!'
maareh ik zou dat wel heeeeeeeeeeeeeeel lame vinden als dat de ondergang van de white walkers is.
tenzij het ook betekent dat Dany gewargd wordt door Bran via Aegon's vaderschap en ook een soort hold the door wordt...? Plot thickens!
hoe is dat een theorie? dat is toch ook zoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb een theorie: Zijn de jongens die Craster achterliet voor The White Walkers de Generaals van The Night King? Ik bedoel, ze werden levend bekeerd.
Geen idee. Is het ooit zo uitgelegd dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe is dat een theorie? dat is toch ook zo
je hebt de zombies en de ww's
de zombies zijn gedode mensen/dieren de gewekt zijn door de night king en en ww's zijn de kinderen van craster. of toch niet?
iedereen waat dat 1 en 1 2 is ja tochquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee. Is het ooit zo uitgelegd dan?
ja vond het heerlijk de scene met sam en gilly, kennis maken met je schoonfamilie, nieuwe kleding aan, avondeten ff gtst achtig gewoon genietenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Forbry het volgende:
Voor bijna elke scène werd er ook weer eens wat tijd genomen, ik vind GoT meestal een stuk leuker als het niet zo gehaast/fragmentarisch is...
Ja, ik zie het ook wel zo... maar op de één of andere manier komt het niet echt goed over (slecht acteerwerk?) en had ik toch iets van 'ja, we weten het nou wel met jou en je powertrip'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Slayage het volgende:
echt de dany haat is om te huilen gewoon
dany ontleent haar macht / autoriteit aan de draken, zonder draken zou ze nergens zijn, de dothraki hebben haar uit het vuur zien stappen en dachten mother of dragons is toch de echte shit lijkt het en gingen haar volgen, maar ze hadden nog niet de draken gezien. dit is nu de eerste keer dat dat gebeurt en dany doet het heel slim met veel bombarie. dat is gewoon politiek opportunisme. doordat drogon gewoon in de buurt was wilde ze een showtje geven aan de dothraki hoe en waarom zij de shit is.
jeez mensen. het is gewoon heel simpel. bokito slaat op zijn borst en dany maakt een dansje met drogon om te laten zien wie de alpha male is.
Waar Stannis, Renly en Robb faalden, zal Dany slagenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Slayage het volgende:
echt de dany haat is om te huilen gewoon
dany ontleent haar macht / autoriteit aan de draken, zonder draken zou ze nergens zijn, de dothraki hebben haar uit het vuur zien stappen en dachten mother of dragons is toch de echte shit lijkt het en gingen haar volgen, maar ze hadden nog niet de draken gezien. dit is nu de eerste keer dat dat gebeurt en dany doet het heel slim met veel bombarie. dat is gewoon politiek opportunisme. doordat drogon gewoon in de buurt was wilde ze een showtje geven aan de dothraki hoe en waarom zij de shit is.
jeez mensen. het is gewoon heel simpel. bokito slaat op zijn borst en dany maakt een dansje met drogon om te laten zien wie de alpha male is.
vond emilia als onze michiel niet verkeerd acteren ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook wel zo... maar op de één of andere komt het niet echt goed over (slecht acteerwerk?) en had ik toch iets van 'ja, we weten het nou wel met jou en je powertrip'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |