Haha, die was me nog niet eens opgevallen.quote:
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, die was me nog niet eens opgevallen.
a girl has no tas.quote:
Drogon laat een boertjr in haar gezicht.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze net de Narrow Sea zijn overgestoken, tyft ze van haar draak en breekt haar nek.
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Fuck...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
Jawel, maar ze moet nog zo psycho als in de boeken worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Komt wel goed.quote:
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei leeft hopelijk niet meer als Dany in Westeros aankomt.
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
dan heb ik dus een vrouwelijk oog.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je een vrouwelijk oog voor nodig.
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Littlefinter af en toe tussendoor laten tapdansen om de boel op te stoken.
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laten we er een feel good serie van maken zonder vijanden!
valt heel erg mee. ik vind haar wel koddigquote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant. Dany = de mad queen. Zag je ook weer met haar drakenverhaaltje en hoe bloeddorstig ze er bij keek.
Nah, Walder en z'n Walders zijn toch weer terug? Die zullen wel de season's villains zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vijand dan maar. Ik nomineer Randyll Tarly.
Cersei heeft een extreem hoog irritatiegehalte.
Wat?!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
maar je ziet in alles dat ze niks te maken wil hebben met de iron throne maar alles alleen maar wil veroveren. plus ze zette al die khals in de fik zonder dat dat nodig was.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij hoort juist niet mad te zijn. En Cersei is toffer. Jammer dat ze haar lesbische scenes uit de serie hebben gehouden.
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
Dany is de nieuwe Hodor!?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:09 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is in de serie inderdaad niet duidelijk wat ze gaat aanvangen met de 7 Kingdoms. Ze wil wraak voor het onrecht dat haar familie is aangedaan. Ze heeft nog niet ingezien dat haar experimenten in het oosten vooral veel doden opleveren.
Ik denk wel dat er iemand in haar zal wargen en er een voorbeeldige leider laat in schuilen ,)
Kevan, Jaime heeft niks. Tywin had ook ervaring en mensen hadden ontzag voor hem. Als je jaren in Tywins schaduw hebt geleefd, heb je dat niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef Elzas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Tommen zo'n obstakel is. Hij is als koning nog steeds afhankelijk van z'n mankracht en dat zijn met name de Lannister legers. Jaime of Kevan is de leider van huis Lannister. Hoezo hebben ze niet zo'n machtspositie zoals Thywin had over koning en bestuur?
Of de nieuwe Benjen. Zal me niet verbazen als Bran dit ook weer heeft geflikt met Benjen om z'n eigen hachje te redden.quote:
Jaaahaaa, voor invloed en vermaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |