Nee, mensen zeggen veel te snel dat iemand weer terug bij af is of dat er bij iemand niks gebeurd is. Arya is als persoon gegroeid, heeft flink getraind bij de Faceless Men. De Arya die straks terug gaat naar Westeros is niet meer hetzelfde meisje als die naar Braavos ging en al helemaal niet dezelfde Arya die uit King's Landing vluchtte als Arry the Orphan.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
Goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Jon was ook dood maar is nu toch een levende persoon.
Het is GOT, niet The Hobbit.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is Arya's breinaald wel het enige dat Drogon kan vermoorden omdat ie een zwakke plek onder zijn pantser heeft waar die breinaald net bij kan?
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachtenquote:
Ik hoop niet dat ze dood gaat.quote:
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachten
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.quote:
volgens mij gaat iedereen dood en blijft arya leven. het logo van GoT is niet voo rniets de faceless man.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefiktquote:Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef maho_91 het volgende:
Viel het alleen mij op of heeft Dany voornamelijk oude dikke mannen in haar Khalasar
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.
Da's een redelijk duidelijke doodsbedreiging...
Heeft Jorah toch nog een kansje.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefikt
maar altijd geweten dat Dany een daddychaser was!
Plottwist: Needle is inmiddels besmet met grayscale!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.Waiff
Hear hearquote:Op maandag 30 mei 2016 22:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.
Als dit in episode 10 tot een confrontatie komt, denk ik dat we dit seizoen toch ook weer een Stark verliezen.
Stiekem ben ik Arya al heel vele seizoenen beu, dus ik zou 't ook niet erg vinden, maar dat terzijde
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
Kneus.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
wrijf het er nog even inquote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
Bran XDquote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |