SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ftfyquote:Op maandag 30 mei 2016 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
lijkt me dat de maesters alchemisten gewoon door zijn gegaan met de productie voor tyrion of voor cersei.
ik vond dat we de eerste 5 eps onwijs gespoild zijn met een vreselijk hoog tempo aan ontwikkelingen. eigenlijk was ik best blij met een rustige ep waar er gewerkt wordt naar de climax in de komende eps.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:16 schreef Gezicht het volgende:
BenjenEr wordt weer opgebouwd naar een heel vette seizoensafsluiting zeg.
is niet echt geweest in de show toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ftfy
Nog even afgezien van de wildfire die iov Cersei is gemaakt, zijn er nog een aantal opslagplaatsen van Aerys verborgen onder de stad.
please share.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolghad zo,n mooie TT bedacht
neequote:
Ba dum tss..quote:Op maandag 30 mei 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten helaas nog 2 jaar vast aan Caloreesie.
Danybowl confirmed!quote:
Margaery moet wel toneel spelen. Waarom zou ze ook opeens geconverted zijn? Door haar broer? Dat zou enorm slecht schrijfwerk zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer
Zijn we het toch nog een keer eens over Danyquote:Op maandag 30 mei 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
leuke aflevering maar het einde sloeg nergnes op.. volgens mij was het de 6e keer ofzo dat we zo'n scene hadden waarin Dany niets deed behalve effe laten zien dat ze een badass met draakjes is die de wereld wil veroveren. Nu weten we het wel!!!! ga eens wat doen ipv er alleen maar over te praten.
Blackfish zal wel dood gaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer
welke TT had jij dan bedacht?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolghad zo,n mooie TT bedacht
Zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:49 schreef Kokoswater het volgende:
Het is ook zo obvious dat Benjen er alleen is zodat hij zich weer kan opofferen.
Mijn voorspellingen:
Plus paarden.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
even een rekensommetje waarbij 1 variabele nog ingevuld moet worden. Hoe groot is het leger van Daenerys? Ze heeft al haar bloodriders, unsullied en dan nog wat fracties. Ze heeft minimaal 1000 schepen nodig. Hoeveel man passen er maximaal op een schip?
1000*x=?
Vóór Mereen had ze 8000 Unsullied, en 2000 Second Sons.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
even een rekensommetje waarbij 1 variabele nog ingevuld moet worden. Hoe groot is het leger van Daenerys? Ze heeft al haar bloodriders, unsullied en dan nog wat fracties. Ze heeft minimaal 1000 schepen nodig. Hoeveel man passen er maximaal op een schip?
1000*x=?
Haar unsullied + second sons waren samen zo'n 12.000.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef zforces het volgende:
1000*x=?
Ze had ook nog eens 2000 unsullied die hun training nog niet af hadden.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vóór Mereen had ze 8000 Unsullied, en 2000 Second Sons.
Er zijn wat gesneuveld tijdens de bezetting van Mereen. Hoeveel het Dothraki ze er nu bij heeft weet ik ook niet.
Ah, daarom komen ze met een heel leger aankakken in King's Landing, natuurlijk!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt erop dat de Tyrells aan het samenspannen zijn met de High Sparrow om de Lannisters weg te werken:
Nog meer macht?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt erop dat de Tyrells aan het samenspannen zijn met de High Sparrow om de Lannisters weg te werken:
- Margaery die opeens haar zonden inziet en meewerkt aan haar Walk of Atonement (groot verschil met hoe ze erin stond tijdens haar gesprek met Loras). Margaery is niet iemand die zo makkelijk te breken is.
- De High Sparrow die Tommen bij Margaery toelaat, waarna Margaery Tommen opeens probeert te overtuigen dat de High Sparrow een goed persoon is. Waarom probeert Margaery niet met behulp van haar manipulatieve vaardigheden om Tommen tegen de High Sparrow op te zetten?
- Olenna Tyrell die verdacht veel op de achtergrond blijft en de situatie totaal over zich heen laat komen: het is totaal niet iets voor Olenna om passief af te wachten terwijl haar 2 kinderen in gijzeling zijn genomen.
- Jaime wordt weggestuurd en moet met zijn leger naar Riverrun. Ondertussen staat Cersei dan opeens alleen tegen de Kingsguard van Tommen, de High Sparrow met zijn leger, en het leger van de Tyrells dat nu in Kings Landing aanwezig is. Bij een complot is ze totaal kansloos.
Alleen, wat kan de High Sparrow hiermee winnen? Daar ben ik nog niet over uit
Dat zijn er best veel. Al helemaal als je dan nog 3 atoombommen mee brengt.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Haar unsullied + second sons waren samen zo'n 12.000.
Khal drogo had een khalasar van 100.000 man, de huidige zal wel ongeveer even groot zijn. Als ongeveer 1/3 mannen zijn die kunnen vechten.
Heeft Dany dus zo'n 45.000 man!
[..]
Ze had ook nog eens 2000 unsullied die hun training nog niet af hadden.
Wat een megaflapdrol is dat.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Edensnator het volgende:
Die speech van Mace Tyrell om zijn troepen op te zwepen is ook geniaal
Volgens mij zijn de Tyrells veel meer opportunisten. Vraag me af of the High sparrow weet dat hij in het complot zit.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef Breekfast het volgende:
- Margaery die opeens haar zonden inziet en meewerkt aan haar Walk of Atonement (groot verschil met hoe ze erin stond tijdens haar gesprek met Loras). Margaery is niet iemand die zo makkelijk te breken is.
- De High Sparrow die Tommen bij Margaery toelaat, waarna Margaery Tommen opeens probeert te overtuigen dat de High Sparrow een goed persoon is. Waarom probeert Margaery niet met behulp van haar manipulatieve vaardigheden om Tommen tegen de High Sparrow op te zetten?
- Olenna Tyrell die verdacht veel op de achtergrond blijft en de situatie totaal over zich heen laat komen: het is totaal niet iets voor Olenna om passief af te wachten terwijl haar 2 kinderen in gijzeling zijn genomen.
- Jaime wordt weggestuurd en moet met zijn leger naar Riverrun. Ondertussen staat Cersei dan opeens alleen tegen de Kingsguard van Tommen, de High Sparrow met zijn leger, en het leger van de Tyrells dat nu in Kings Landing aanwezig is. Bij een complot is ze totaal kansloos.
Alleen, wat kan de High Sparrow hiermee winnen? Daar ben ik nog niet over uit
Dat Dany dood gaat lijkt me vrijwel onmogelijk. GoT kent eigenlijk maar twee vaste elementen in het verhaal van het begin tot aan nu. Dat zijn de whitewalkers en dat zijn de drie draken. Omdat Dany wordt beschouwd als moeder van de draken wordt het heel moeilijk haar uit de serie te schrijven. Omdat ik zelf de hele tijd het idee heb dat de hele serie draait om deze twee magische elementen in het verhaal. Het verhaal vertelt al dat de white walkers verslagen kunnen worden door dragonglass. Is het toeval dat het woord dragon erin voor komt. Ik denk het niet. Ik zie eigenlijk al heel lang een eindstrijd komen tussen de drakenrijders en een verbond van alle naties tegenover de whitewalkers die gaande weg door het verhaal alleen maar groeit in aantallen gezien een dooie in GoT niet meer waard is dan een kwartje.quote:
Danyquote:Op maandag 30 mei 2016 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Wie is eigenlijk troonopvolger als Tommen eraan gaat?
Sir pounce!quote:
coldhands, naar het schijntquote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Snapt iemand wat Benjen nou is ? Toch geen whitewalker ?!? Zo ziet ie er niet uit...
Of is hij weer een nieuwe levensvorm ?
Gendry Baratheon.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Wie is eigenlijk troonopvolger als Tommen eraan gaat?
?!?quote:
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Snapt iemand wat Benjen nou is ? Toch geen whitewalker ?!? Zo ziet ie er niet uit...
Of is hij weer een nieuwe levensvorm ?
Mwoah. Twee draken herinneren zich dat ze opgesloten werden door Dany, vreten haar op en maken de Imp tot hun meester. Maar misschien wil ik Dany ook te graag dood ondertussen.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
Dat Dany dood gaat lijkt me vrijwel onmogelijk. GoT kent eigenlijk maar twee vaste elementen in het verhaal van het begin tot aan nu. Dat zijn de whitewalkers en dat zijn de drie draken.
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.
Misschien een hybrid? Iets dat niet leeft noch dood is. En wat magie kan gebruiken nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?
Z'n gezicht had ook wel iets vreemds, maar hij had niet de felle blauwe ogen.
Maar als ze een wight van hem wilden maken, betekent dat dus dat hij dood was.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een levende persoon. De children stopten de magic van de White Walkers, hierdoor werd hij geen white.
Een white wight of zoiets.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Misschien een hybrid? Iets dat niet leeft noch dood is. En wat magie kan gebruiken nu.
Muah waarschijnlijk begon hij langzaam al te bevriezen toen de children hem kwamen redden.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij werd neergestoken en voor dood werd achtergelaten en door de children idd tot leven werd geroepen met zo'n shard in z'n hart, maar wat maakt dat 'm dan ?
Jon was ook dood maar is nu toch een levende persoon.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als ze een wight van hem wilden maken, betekent dat dus dat hij dood was.
Iets ondoods dus. Coldhands of wat dan ook is in de serie blijkbaar niet aan de orde, anders was dat wel beter uitgelegd. Heb verder overigens ook geen idee wat dat hele Coldhands inhoudt omdat ik de boeken nooit heb gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat zou een flinke onderschatting van de GoT community zijn door de makers als ze daarmee op die manier denken weg te komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef zipcon het volgende:
Misschien heeft dragon glass bij een dode persoon een ander effect dan bij een levende?
We mogen er ook niet al te lang bij stil staan, aangezien dit voor de show verzonnen is kan het goed zijn dat ze zelf geen theorie hebben en deze procedure gewoon "cool" vonden.
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
In de boeken komt ook zo'n figuur voor. Er staat nergens wat hij is, alleen maar dat hij dood is. Aangevreten gezicht en koude handen, wat overeen komt met Benjen in deze aflevering. GRR zal er wel een idee bij hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef zipcon het volgende:
Misschien heeft dragon glass bij een dode persoon een ander effect dan bij een levende?
We mogen er ook niet al te lang bij stil staan, aangezien dit voor de show verzonnen is kan het goed zijn dat ze zelf geen theorie hebben en deze procedure gewoon "cool" vonden.
Dat is waar, maar of het door dragon glass komt moeten we nog lezenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef BenX_95 het volgende:
In de boeken komt ook zo'n figuur voor. Er staat nergens wat hij is, alleen maar dat hij dood is. Aangevreten gezicht en koude handen, wat overeen komt met Benjen in deze aflevering. GRR zal er wel een idee bij hebben.
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef FUUUU het volgende:
Zou de Iron Bank verder nog een rol gaan spelen?
Ipv de Iron Throne is voor hen het de Iron (Money)Sink ,)quote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben we nou voor niks naar die 100 episodes gekeken waarin Arya werd getraind?
Ik vermoed dat over 2 afleveringen Daenerys er even heen gaat op haar draak en dan op dat beeld bij de ingang van de haven gaan zitten en roepen WILLEN JULLIE MET MIJ EN DUIZEND DUKATEN NAAR WESTEROS TOE VOLG MIJ JONGENS IK BEN DE UITVERKORENE GEEF MIJ NU GELD!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Na het falen van Stannis weet ik niet of ze nog veel geld gaan weggooien aan Westeros.
Door die draken kunnen ze niet echt weigeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat over 2 afleveringen Daenerys er even heen gaat op haar draak en dan op dat beeld bij de ingang van de haven gaan zitten en roepen WILLEN JULLIE MET MIJ EN DUIZEND DUKATEN NAAR WESTEROS TOE VOLG MIJ JONGENS IK BEN DE UITVERKORENE GEEF MIJ NU GELD!!!!!
Dit jaquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, mensen zeggen veel te snel dat iemand weer terug bij af is of dat er bij iemand niks gebeurd is. Arya is als persoon gegroeid, heeft flink getraind bij de Faceless Men. De Arya die straks terug gaat naar Westeros is niet meer hetzelfde meisje als die naar Braavos ging en al helemaal niet dezelfde Arya die uit King's Landing vluchtte als Arry the Orphan.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Jon was ook dood maar is nu toch een levende persoon.
Het is GOT, niet The Hobbit.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is Arya's breinaald wel het enige dat Drogon kan vermoorden omdat ie een zwakke plek onder zijn pantser heeft waar die breinaald net bij kan?
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachtenquote:
Ik hoop niet dat ze dood gaat.quote:
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat dany niet dood gaat en er nu geen verrassende doden meer zullen zijn als er in aflevering 9 niet minstens iemand dood gaat van wie we het niet verwachten
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.quote:
volgens mij gaat iedereen dood en blijft arya leven. het logo van GoT is niet voo rniets de faceless man.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als eentje van de Starks dood moet, laat dan maar Sansa sterven, en niet Arya.
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefiktquote:Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef maho_91 het volgende:
Viel het alleen mij op of heeft Dany voornamelijk oude dikke mannen in haar Khalasar
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
In de vorige aflevering moest ze die actrice doden en zou Jaqen sowieso een extra gezicht toevoegen aan z'n verzameling vertelde hij Arya... en ze zou geen derde kans van 'm krijgen.
Da's een redelijk duidelijke doodsbedreiging...
Heeft Jorah toch nog een kansje.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de jonge gespierde mannen heeft ze allemaal afgefikt
maar altijd geweten dat Dany een daddychaser was!
Plottwist: Needle is inmiddels besmet met grayscale!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch heeft Arya Needle terug. Stick' em with the pointy end.Waiff
Hear hearquote:Op maandag 30 mei 2016 22:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kweet niet, maar ik zou 't wel een beetje makkelijk vinden als Arya nu zo maar ineens dat andere -faceless- meisje zou doden terwijl ze nooit ook maar een schijn van kans tegen haar had in de gevechten. En zelfs al zou haar dat lukken zal die Jaqen H'Ghar dat toch niet zo maar vergeven en vergeten. Die rusten niet tot ze dood is.
Als dit in episode 10 tot een confrontatie komt, denk ik dat we dit seizoen toch ook weer een Stark verliezen.
Stiekem ben ik Arya al heel vele seizoenen beu, dus ik zou 't ook niet erg vinden, maar dat terzijde
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
Kneus.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
Actrice die Arya speelt is nu meerderjarig trouwens.
Waarom geen naaktscenes met haar? Would pay to see it.
wrijf het er nog even inquote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
Bran XDquote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is GOT, niet The Hobbit.![]()
Maar nu vraag ik me af wat die draken wel kan doden?
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kneus.
Dat kind is super lelijk trouwens.
Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Maisie Williams echt knap hoor, mooie meid.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
eh no ty, dan nog liever van sansa. Die is tenminste mooi
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die alles op twee benen knap vindt.
VERTEL!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Blind dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nope, maar Maisie Williams vind ik echt een lekker ding.
Uh?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
We kregen volgens mij voor het eerst een hint, dat Dany niet op de Iron throne terecht zou komen.
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)quote:
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gesprek tussen haar en Daario: You're not meant to rule on a throne, you're meant to conquer. (of zoiets)
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duh, Jon Snow komt op de Iron Throne.
Voor eeuwig #teamStannisquote:Op maandag 30 mei 2016 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't care wie het wel wordt. Begin eigenlijk al die wijven van GoT aardig beu te worden.
Wedje?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]Jon snow rijdt dankzij Sansa zijn dood tegemoet.
Gast please.quote:
Ze is focking lelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gast please.
Dat jij haar niet lekker vindt, dat kan.
Maar zeg niet dat ze focking lelijk is.
kijk naar alle inteeltprinsessen in Engeland. Past perfect.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef Elzas het volgende:
Maisie Williams ziet er als prinses niet uit. Toen ze nog met de hound optrok had ze wel een coole look, maar ja toen moest ze ook doorgaan voor een jongen. Van mij mag Sansa ook dood. Enige wat die heeft gedaan is gebruikt worden als pion door de seizoenen heen. Zou haar wel doen tho
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.quote:
Kwam ook weer door een wijf.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was ook #teamStannis, totdat hij zijn dochter opofferde.
Hij heeft in elk geval al het mogelijke opgeofferd ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinningquote:Op maandag 30 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat er tenminste voor. Kan je van Lord Snow niet zeggen.
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:46 schreef Elzas het volgende:
[..]
Alsof een doorzettend karakter in GoT gelijkstaat aan een gegarandeerde overwinning
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef Maanvis het volgende:
Dany is zo goed als verloren. Als Euron haar die boten geeft hebben ze in kings landing weer een sloot wildfire voor haar klaar liggen.
Fair enoughquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan daar wel respect voor hebben.
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:48 schreef Elzas het volgende:
[..]
Dany heeft Tyrion. Hij heeft in de eerste plaats dat wildfire-plannetje bedacht. Ik denk toch wel dat hij evengoed een manier kan bedenken om King's Landing binnen te komen
zij gaat al die 7 kingdoms veroveren met die draak. Dus dat wordt in S7 gewoon een slijtageslag tegen het noorden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
Het kan zeker waar zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand hier interpreteerde dat gesprekje tussen Dany en Daario zoals ik? Jammer, had gehoopt dat het waar was.
No taste, no taste at all.quote:
't is een beetje een borderliner die telkens hetzelfde truukje uithaalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het kan zeker waar zijn.
Ik heb er niet zo lang over doorgedacht.
Dany en heersen dat gaat niet zo goed, dat hebben we onderhand wel gezien.
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fmlquote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dat ze vet hard gaat falen als ze de Throne wint.
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Dany terug is in Meereen is Tyrion allang opgegeten door die gecastreerde strijders.
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereldquote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ze ziet het als haar geboorterecht. De troon is haar doel, niet vrede of zorgen voor een gelukkige en welvarende Realm.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso wat MOET je er mee met zo'n troon?!
Van elk house begrijp ik hun motivatie om die iron throne te willen maar van Dany begrijp ik geen flikker. Ze heeft geen familie en geen gelukkiger leven als ze die troon pakt..?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Dat had ik ook gedacht als het Jorah was die het zou zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Elzas het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon het standaard wantrouwen van de surroundings totdat Tyrion bewijst dat z'n plannetje geniaal is. Tja zonder tegenstand is het eindeffect minder groot.
[..]
Het kwam op mij over als het standaard geslijm dat Dany teveel over zich heen krijgt. En dan nog wat is het verschil. Hij doelt erop dat Denearys niet zo'n type is die de huis-tuin-keukenkoningin gaat uithangen in haar paleisje als ze de iron trone zou veroveren. Ze hebben het toch ook de hele tijd over het veroveren van de wereld
Misschien flikkert ze wel van de troon en snijdt ze haar eigen keel door.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Check dat rare brede hoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat waar is, gaan we dus nog vele 'heroïsche' speeches van haar krijgen. fml
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Die tas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Joffrey.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha in dat opzicht wil ik wel eens zien wat Cersei haar te vertellen heeft! Ik zie me al helemaal zo'n Dany voor me die de legers in king's landing in het valeriaans toespreekt (wat niemand daar natuurlijk kan verstaan) en dat Cersei haar halverwege haar speech die al 20 minuten duurt (terwijl ze net 1/3 van haar titels heeft opgenoemd) gewoon een bitchslap geeft á la tyrion vs. geoffrey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |