Palmer werd hier een beetje gehyped, althans, dat probeerden ze, aan het begin van het seizoen. Het is niet zo goed geluktquote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weliswaar geklassificeerd als stratencircuit, maar nou niet direct wat we in Europa zien als een traditioneel stratencircuit.
Singapore is op enkele punten na gewoon een circuit ter breedte van een 4/5-baans snelweg.
[..]
Poultje starten wanneer die het veld mag ruimen bij Renault?
Ik ben ervan overtuigd dat Palmer daar nooit had gezeten als de "Renault Sport Academy" nog een supertalent in de stal had. Maar die poule is flink opgedroogd in de jaren dat Renault (en dus het geld) eruit waren.
De naam van Esteban Ocon valt steeds vaker, maar die is onderdeel van het Mercedes-Benz driver development programme.
Ocon is reserve/testrijder bij Renault en eerste gegadigde om een coureur bij Renault te vervangen, ook al is hij verbonden aan Mercedes. Die gaan dat echt niet tegenhouden, want ze hebben zelf Wehrlein nog. Sowieso zullen ze graag willen dat Ocon race ervaring op doet, net zoals nu bij Wehrlein.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weliswaar geklassificeerd als stratencircuit, maar nou niet direct wat we in Europa zien als een traditioneel stratencircuit.
Singapore is op enkele punten na gewoon een circuit ter breedte van een 4/5-baans snelweg.
[..]
Poultje starten wanneer die het veld mag ruimen bij Renault?
Ik ben ervan overtuigd dat Palmer daar nooit had gezeten als de "Renault Sport Academy" nog een supertalent in de stal had. Maar die poule is flink opgedroogd in de jaren dat Renault (en dus het geld) eruit waren.
De naam van Esteban Ocon valt steeds vaker, maar die is onderdeel van het Mercedes-Benz driver development programme.
Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
True. Geloof ook niet dat iemand dat ontkent. Alleen brengen sommige mensen nuance in.
Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.quote:
Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Ach, dat zo'n beetje de hele F1 wereld, commentatoren en kenners, oud coureurs en wereldkampioenen en weet ik het wie nog meer Max een enorm en uniek talent en toekomstig wereldkampioen vinden doet er natuurlijk niet toe... Want er zijn een aantal zuurpruimen die hem niet zo bijzonder vinden en hun mening is natuurlijk heilig.
Dat is jouw conclusie. Ik vind Max zijn prestaties niet slechter/beter omdat hij een Nederlander is en dan zijn die "MAXGODquote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat je daarbij vergeet is dat de meeste 'Max is een prutser'-roepers ook daadwerkelijk trolls zijn.
Kom eens langs op de FPquote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Ik vind Max zijn prestaties niet slechter/beter omdat hij een Nederlander is en dan zijn die "MAXGOD" posts net zo sneu en infantiel als de prutser-roepers. Toch wordt er over dat eerste nooit wat gezegd in dit topic maar bij het tweede ben je gelijk een tokkie en troll.
Mee eens hoor, hoewel ik me vooral erger aan fanboys die zijn teamrijders lopen af te branden en kraken. Maar de fans die zich achterlijk gedragen zijn net zo irritant als de afkrakers.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.
Valt op zich mee, in ieder geval wat mij betreft. Kritiek is prima, zolang het maar redelijke en terechte kritiek is. En je het normaal uit... Alleen jammer dat het grootste deel van de criticasters zo'n beetje als enige motivatie juist weer het afkraken en trollen heeft. En daarnaast ook alleen maar dooddoeners roepen (dezelfde soort die nog steeds het grind-grapje maakt).quote:[..]
Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.
Met zuurpruimen bedoel ik vooral degenen die alles alleen maar zitten af te kraken en te zagen. Die nergens iets positief in zien, maar zo gauw iemand een fout maakt meteen moord en brand schreeuwen en roepen dat die persoon er niets van kan... Kanttekeningen plaatsen en kritiek hebben, helemaal fair, normaal en goed.quote:[..]
Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...
die mijd ik nu vanwege de trollsquote:
Zijn prestaties zijn daar niet slechter of beter door, maar het enthousiasme erop verandert daar natuurlijk wel nogal door. Als het NL elftal wereldkampioen wordt is het niet zozeer feest en hosanna omdat het een goede prestatie zou zijn voor een land als Nederland vergeleken met andere landen, het is hosanna en feest omdat het nederland is...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Ik vind Max zijn prestaties niet slechter/beter omdat hij een Nederlander is en dan zijn die "MAXGOD" posts net zo sneu en infantiel als de prutser-roepers. Toch wordt er over dat eerste nooit wat gezegd in dit topic maar bij het tweede ben je gelijk een tokkie en troll.
quote:
Ik zie ook niet in waarom de discussie hier verziekt moet worden door gebagger op de FP. Of, hoe je het wilt, kun jij ook gewoon niet meer op de FP kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.
Gebagger op de FP wordt tegenwoordig net zo hard weggooid als hier op het forum, dus hopelijk komt daar ooit verandering inquote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook niet in waarom de discussie hier verziekt moet worden door gebagger op de FP. Of, hoe je het wilt, kun jij ook gewoon niet meer op de FP kijken
Kutmods ook altijd.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:05 schreef F1gamer het volgende:
Hier wordt ook wel me nuance over Max gesproken, maar wordt ook wel lol gemaakt over F1.
Ik heb al een paar keer in een topic meegemaakt dat het gierend uit de hand loopt met trolls en dat door de mods niet ingegrepen wordt.
Het doet gewoon nog steeds pijn om daar naar te kijken....quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef twiFight het volgende:
Ik kijk nu trouwens net de Sky pre show terug voor de items, zie ik de huuuuge smile van Ricciardo vanwege zijn quali prestatie. Pijnlijk...
Tussen Canada en Baku zit maar 1 weekquote:Op maandag 30 mei 2016 17:11 schreef F1gamer het volgende:
Waarom duren twee weken zo lang.![]()
Ik heb nu al zin in gp van Canada
Ik werd stil van zijn woorden over team radio aan het einde van de race ( de "save it guys"). Deze race heeft hem diep geraakt.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het doet gewoon nog steeds pijn om daar naar te kijken....respect voor hoe hij zich ondanks de teleurstelling nog wist te presenteren tegen de pers.
Ik had echt met riccardio te doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik werd stil van zijn woorden over team radio aan het einde van de race ( de "save it guys"). Deze race heeft hem diep geraakt.
Niemand reed voluit toen het nog nat was.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef twiFight het volgende:
Weet iemand trouwens wat er aan de hand was met de slick banden tijdens de race? Niet alleen ging de U band bizar lang mee, maar ook werd de fastest lap (op dat moment) meerdere malen gereden op de (hardere) Soft band. Ik snapte er geen iota van.
Maar de Ultrasoft ging echt bizar lang mee.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand reed voluit toen het nog nat was.
Nee maar de baan was juist best droog op een gegeven moment. En iedereen reed op slicks op dezelfde baan, dus dan zou ik alsnog een voordeel bij de U verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand reed voluit toen het nog nat was.
Beter drie keer in één weekend dan een keer in drie weekenden (tenzij die drie keer steeds plaats zou vinden op de vrije training)quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Max nu deze GP 3x op zn bek is gegaan als je er zo even over nadenkt.
Zet hem mooi weer met beide benen op de grond en even een realitycheck voor hem na de winst vorige GP.
Over 2 weken gewoon weer knallen in Canada en hopen op een beter resultaat
Als 'ie maar niet tijdens de kwalificatie of de race de wall of champions inknalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Max nu deze GP 3x op zn bek is gegaan als je er zo even over nadenkt.
Zet hem mooi weer met beide benen op de grond en even een realitycheck voor hem na de winst vorige GP.
Sorry dat ik het zeg, ik snap dat de hype overtrokken is en soms kan irriteren, maar Max een prutser noemen en ontkennen dat het een talent is, is ronduit achterlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.
[..]
Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij overdrijft het nu wel he, een dag later.
Ik denk eerder dat half Nederland en de Maxhype een reality check hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat Verstappen na zijn winst naast zijn schoenen was gaan lopen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Leuk, maar ja het weer kan over twee weken helemaal anders zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef kareltjoo het volgende:
een beetje vroeg om te roepen maar de voorspelling zegt dat 't gaat regenen in Montreal
Drie keer crashen in één weekend is echt niet goed. Nog twee van dit soort weekenden en ze zullen aan z'n stoelpoten zagen. Succes is wat dat betreft heel betrekkelijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Net als z'n pa naast Schumacher en uiteindelijk bij middenmotors en vaak met DNFs.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie keer crashen in één weekend is echt niet goed. Nog twee van dit soort weekenden en zullen aan z'n stoelpoten zagen. Succes is wat dat betreft heel betrekkelijk.
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooidquote:Op maandag 30 mei 2016 18:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat half Nederland en de Maxhype een reality check hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat Verstappen na zijn winst naast zijn schoenen was gaan lopen.
RB zeurt wel want het WK voor constructeurs telt ook zwaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooid
Gewoon Max power in Canadaquote:Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooid
Het is gewoon een beetje een eikel. Hij hoeft van mij niet vrolijk te doen als hij het niet is, maar hij zat gisteren wel heel erg te bedelen om medelijden en erkenning van zijn eigen prestatie. Hij is niet zo spontaan, hij zegt veel met een bedoeling, en hij is zich goed bewust van wat de media van hem wil vinden en wat ze voor hem kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Nober het volgende:
Beetje gefrustreerd aan het raken?
[..]
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.
Er zit echt iets niet goed bij hem. Was ooit de aardigste gast van allemaal. Tegenwoordig een stuk chagrijn dat scheldt en tiert op zijn team en tegenstanders. Ik voel langzaamaan een breuk in aantocht.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Nober het volgende:
Beetje gefrustreerd aan het raken?
[..]
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.
Duitsers en Italianen lijkt me intuïtief ook geen gouden combinatiequote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel ook trouwens. Ook altijd een relaxte gast, maar tegenwoordig zo gespannen als een veer. En maar schelden. En maar tieren. Wat is er ooit gebeurd met 'problemen binnenskamer houden'? Ik moet steeds meer denken aan de frustraties van Alonso toen hij daar zat. Sneller dan verwacht borrelt de irritatie ook omhoog bij Vettel.
Brawn en Todd, Italiaanser krijg je ze niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Duitsers en Italianen lijkt me intuïtief ook geen gouden combinatie. Maar Schumacher heeft het tegendeel al bewezen.
Vettel krijgt door dat 'ie bij Ferrari geen wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel ook trouwens. Ook altijd een relaxte gast, maar tegenwoordig zo gespannen als een veer. En maar schelden. En maar tieren. Wat is er ooit gebeurd met 'problemen binnenskamer houden'? Ik moet steeds meer denken aan de frustraties van Alonso toen hij daar zat. Sneller dan verwacht borrelt de irritatie ook omhoog bij Vettel.
Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vettel krijgt door dat 'ie bij Ferrari geen wereldkampioen wordt.
Canada wordt sowieso spannend, ik denk dat het een dik gevecht gaat worden tussen Ferrari en Red Bull en misschien zelfs met de Mercedes'en. We hebben in Monaco een kleine voorproef gehad van de nieuwe Renault motor en dat zag er erg goed uitquote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).
Maar serieus: het is inderdaad zo dat Ferrari ingehaald dreigt te gaan worden door Red Bull. Vettel zei recent Red Bull niet als. concurrent te zien, maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Het team en het chassis zijn al beter. De Renaultmotor heeft inmiddels ook de weg omhoog gevonden. Als ik coureur zou zijn, zou ik momenteel meer perspectief zien bij Merc en Red Bull dan bij Ferrari.
Ben benieuwd hoeveel de upgrade aan de renault tag heuer écht waard is.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:41 schreef JimmyManna het volgende:
Ik heb echt geen idee. Op voorhand kijkt het me geen circuit waar Red Bull heel erg veel voordeel heeft van hun superieure chassis.
http://www.gpupdate.net/n(...)terug-naar-williams/quote:Op maandag 30 mei 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde iets over Button naar Williams, hoe serieus is dat en is dat dan voor Massa?
En Stoffel in de Mclaren in 2004quote:Op maandag 30 mei 2016 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)terug-naar-williams/
Niet alleen Button, ook Kvyat wordt genoemd.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde iets over Button naar Williams, hoe serieus is dat en is dat dan voor Massa?
En Bottas naar Ferrari, Kimi en Massa vaarwel. Silly season is begonnen!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen Button, ook Kvyat wordt genoemd.
http://www.grandprix247.c(...)ould-leave-williams/
Button, Kimi, Alonso, Massa en daarna komt Rosberg als langstzittende?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
Wordt ook wel een keer tijd dat er een aantal oude rotten mee stoppen. Tijd voor wat nieuwe coureurs zoals Vandoorne.
Die zal toch niet nog een jaar voor zo'n ambities team mogen rijden?quote:
Nee, Bottas niet. Gepasseerd station, net als Hulkenberg. Goed maar niet goed genoeg voor de top.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
En Bottas naar Ferrari, Kimi en Massa vaarwel. Silly season is begonnen!
Kvyat en Button naar Williams, Ocon bij Renault (want Fransquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Die zal toch niet nog een jaar voor zo'n ambities team mogen rijden?
Ik zie Kvyat daar wel heen gaan.
Pérez is pas 26 (net als Bottas) da's altijd beter dan Gutiérrez.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee, Bottas niet. Gepasseerd station, net als Hulkenberg. Goed maar niet goed genoeg voor de top.
Maldonado naar Sauber?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat en Button naar Williams, Ocon bij Renault (want Frans)
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk door Wolve. "hé, is dat ONZE Swets?? "
Perez zou in mijn ogen een goede keus zijn, maar of Ferrari hem weer terug neemt? Ik denk dat de tussengeneratie GRO/HUL/BOT/PER de boot een beetje gemist heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Pérez is pas 26 (net als Bottas) da's altijd beter dan Gutiérrez.
Denk dat die eerste 4 wel binnen 1-2jaar weg zijn verder geen idee.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Button, Kimi, Alonso, Massa en daarna komt Rosberg als langstzittende?
denk eens positief, nieuwe ronde,nieuwe kansen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef cofox het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat Max niet zal finishen in Canada zijn zelfvertrouwen is op dit moment 0,0
Niet steeds op die jongen reageren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk eens positief, nieuwe ronde,nieuwe kansen.
Bij Perez kan ongetwijfeld het geld van Carlos Slim ook nog wel helpen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Perez zou in mijn ogen een goede keus zijn, maar of Ferrari hem weer terug neemt? Ik denk dat de tussengeneratie GRO/HUL/BOT/PER de boot een beetje gemist heeft.
Jij (en wij allemaal) hebben geen enkel idee hoe het met zijn zelfvertrouwen gesteld is.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef cofox het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat Max niet zal finishen in Canada zijn zelfvertrouwen is op dit moment 0,0
Het geld van Slim helpt je naar een leuke middenmoter of subtopper, maar niet naar Mercedes of Ferrari.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij Perez kan ongetwijfeld het geld van Carlos Slim ook nog wel helpen.
Ik voel dat soort zaken aan hij gaat zeker falen in Canadaquote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij (en wij allemaal) hebben geen enkel idee hoe het met zijn zelfvertrouwen gesteld is.
De enige die dat weet is hijzelf.
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaarquote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het geld van Slim helpt je naar een leuke middenmoter of subtopper, maar niet naar Mercedes of Ferrari.
Die kwam niet verder dan testrijder. Voor een coureur gaan ze voor kwaliteit boven geld.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaar
De wittebroodsweken bij Ferrari zijn voorbij, dit is het jaar dat er geoogst moet gaan worden, en dat valt nog vies tegen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Juistquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De wittebroodsweken bij Ferrari zijn voorbij, dit is het jaar dat er geoogst moet gaan worden, en dat valt nog vies tegen.
Sterker nog, Red Bull heigt in de nek of staat er zelfs regelmatig al voor. Dat was niet het plan dat Ferrari voor ogen had voor 2016 (of op z'n minst een sterke verbetering tov 2015), en het is traditioneel al een team waar de druk om te presteren hoger is dan bij ieder ander team.
Als we kijken naar Ferrari in de periode na Schumacher/Brawn... wie hier denkt dan dat Ferrari hét team is waarvan we in 2017 (met de aanstaande regelwijzigingen) een konijn uit de hoge hoed kunnen verwachten? Iets revolutionairs in de categorie blown-diffuser van Brawn GP?
Ík in ieder geval niet...
Omdat de niet-Italiaan die de auto ontworpen heeft door een woedende ietwat forse Italiaanse Mama met een koekenpan achterna wordt gezeten. Dit alles omdat zoon Luigi verdrietig is dat zijn "verbeterpuntjes" niet zijn doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:39 schreef Fer het volgende:
Ik zie het en ervaar het ook zo, maar waarom eigenlijk niet. Wat krijgt James Key voor elkaar bij Torro Rosso, terwijl, dat ooo niet superstrak gestuurd wordt. En Alison had een superauto bij Lotus, wat toen niet eens meer een fabrieksteam is.
Ja eigenlijk waren de 2007 en 8 wagens nog de evolutie van de 2004 auto (en echt gemaakt voor de bridgestones (of waren de bridgestones gemaakt voor de ferrari (zoals Michelin met Renault had )quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Bluurgh het volgende:
Tsja Ferrari. Met Kimi z'n titel in 2007 hebben ze gewoon geluk gehad, dat was best een cadeautje van McLaren. Eigenlijk zitten ze al sinds het vertrek van Schumi op een redelijk dood spoor, 2007/2008 was een opleving die misschien nog wel aan de generatie 1996-2004 zegmaar toe te delen was. Sindsdien kwamen geloof ik de Italianen terug, veel te veel interne wisselingen en misschien weten ze wel gewoon niet waar ze naartoe willen ofzo.
Feit is dat ze gewoon steeds wat missen, eerst Brawn, toen Red Bull, nu Mercedes, het ziet er naar uit dat Red Bull straks weer terugslaat, wie weet wat McLaren nog gaat doen en er komt vast nog wel een verrassing zoals eerstgenoemde Brawn ertussendoor als ze weer eens echt met de regels gaan knoeien.
Het heeft qua statistieken in ieder geval flinke overeenkomsten met 1975 - 1983, waarin ze 5 constructeurskampioenschappen wonnen. Daarna helemaal niks tot 1999 - 2004, 2007,2008. Nu weer 16 jaar met een heleboel tweede, derde en vierde plaatsen?
Hij deed daar niks. Je kan geen racestoel kopen bij Ferrari, Merc of Red Bull.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaar
Ik geloof dat ook zo hard nog niet. Zeker gezien de wijzigingen die voor komend jaar op stapel staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar daarom snap ik nu ook de geruchten niet dat RIC zou denken aan Ferrari..
Eens. Maar toch... Ik heb niet het idee dat Ricciardo zo lekker in zijn vel zit bij Red Bull momenteel. Hij trekt wel erg fel van leer tegen het team.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook zo hard nog niet. Zeker gezien de wijzigingen die voor komend jaar op stapel staan.
Op papier zou Red Bull daar goed van moeten kunnen profiteren, dus Ricardo zou wel gek zijn om na dit jaar te verkassen.
Bovendien denk ik zomaar dat Vettel het daar niet helemaal mee eens gaat zijn.
Niet zo vreemd gezien de laatste 2 blunders.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Eens. Maar toch... Ik heb niet het idee dat Ricciardo zo lekker in zijn vel zit bij Red Bull momenteel. Hij trekt wel erg fel van leer tegen het team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |