Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vettel krijgt door dat 'ie bij Ferrari geen wereldkampioen wordt.
Canada wordt sowieso spannend, ik denk dat het een dik gevecht gaat worden tussen Ferrari en Red Bull en misschien zelfs met de Mercedes'en. We hebben in Monaco een kleine voorproef gehad van de nieuwe Renault motor en dat zag er erg goed uitquote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).
Maar serieus: het is inderdaad zo dat Ferrari ingehaald dreigt te gaan worden door Red Bull. Vettel zei recent Red Bull niet als. concurrent te zien, maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Het team en het chassis zijn al beter. De Renaultmotor heeft inmiddels ook de weg omhoog gevonden. Als ik coureur zou zijn, zou ik momenteel meer perspectief zien bij Merc en Red Bull dan bij Ferrari.
Ben benieuwd hoeveel de upgrade aan de renault tag heuer écht waard is.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:41 schreef JimmyManna het volgende:
Ik heb echt geen idee. Op voorhand kijkt het me geen circuit waar Red Bull heel erg veel voordeel heeft van hun superieure chassis.
http://www.gpupdate.net/n(...)terug-naar-williams/quote:Op maandag 30 mei 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde iets over Button naar Williams, hoe serieus is dat en is dat dan voor Massa?
En Stoffel in de Mclaren in 2004quote:Op maandag 30 mei 2016 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)terug-naar-williams/
Niet alleen Button, ook Kvyat wordt genoemd.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde iets over Button naar Williams, hoe serieus is dat en is dat dan voor Massa?
En Bottas naar Ferrari, Kimi en Massa vaarwel. Silly season is begonnen!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen Button, ook Kvyat wordt genoemd.
http://www.grandprix247.c(...)ould-leave-williams/
Button, Kimi, Alonso, Massa en daarna komt Rosberg als langstzittende?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
Wordt ook wel een keer tijd dat er een aantal oude rotten mee stoppen. Tijd voor wat nieuwe coureurs zoals Vandoorne.
Die zal toch niet nog een jaar voor zo'n ambities team mogen rijden?quote:
Nee, Bottas niet. Gepasseerd station, net als Hulkenberg. Goed maar niet goed genoeg voor de top.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
En Bottas naar Ferrari, Kimi en Massa vaarwel. Silly season is begonnen!
Kvyat en Button naar Williams, Ocon bij Renault (want Fransquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Die zal toch niet nog een jaar voor zo'n ambities team mogen rijden?
Ik zie Kvyat daar wel heen gaan.
Pérez is pas 26 (net als Bottas) da's altijd beter dan Gutiérrez.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee, Bottas niet. Gepasseerd station, net als Hulkenberg. Goed maar niet goed genoeg voor de top.
Maldonado naar Sauber?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat en Button naar Williams, Ocon bij Renault (want Frans)
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk door Wolve. "hé, is dat ONZE Swets?? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |