Sorry dat ik het zeg, ik snap dat de hype overtrokken is en soms kan irriteren, maar Max een prutser noemen en ontkennen dat het een talent is, is ronduit achterlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.
[..]
Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.
[..]
Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij overdrijft het nu wel he, een dag later.
Ik denk eerder dat half Nederland en de Maxhype een reality check hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat Verstappen na zijn winst naast zijn schoenen was gaan lopen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Max nu deze GP 3x op zn bek is gegaan als je er zo even over nadenkt.
Zet hem mooi weer met beide benen op de grond en even een realitycheck voor hem na de winst vorige GP.
Over 2 weken gewoon weer knallen in Canada en hopen op een beter resultaat
Leuk, maar ja het weer kan over twee weken helemaal anders zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef kareltjoo het volgende:
een beetje vroeg om te roepen maar de voorspelling zegt dat 't gaat regenen in Montreal
Drie keer crashen in één weekend is echt niet goed. Nog twee van dit soort weekenden en ze zullen aan z'n stoelpoten zagen. Succes is wat dat betreft heel betrekkelijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Max nu deze GP 3x op zn bek is gegaan als je er zo even over nadenkt.
Zet hem mooi weer met beide benen op de grond en even een realitycheck voor hem na de winst vorige GP.
Over 2 weken gewoon weer knallen in Canada en hopen op een beter resultaat
Net als z'n pa naast Schumacher en uiteindelijk bij middenmotors en vaak met DNFs.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie keer crashen in één weekend is echt niet goed. Nog twee van dit soort weekenden en zullen aan z'n stoelpoten zagen. Succes is wat dat betreft heel betrekkelijk.
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooidquote:Op maandag 30 mei 2016 18:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat half Nederland en de Maxhype een reality check hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat Verstappen na zijn winst naast zijn schoenen was gaan lopen.
RB zeurt wel want het WK voor constructeurs telt ook zwaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooid
Gewoon Max power in Canadaquote:Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dit was wel een weekend van deksel op zn neus. Bij TR kon dat. Bij RB niet echt natuurlijk. Maargoed, RB moet niet zeuren, want de overwinning hebben ze sowieso zelf al weggegooid
Het is gewoon een beetje een eikel. Hij hoeft van mij niet vrolijk te doen als hij het niet is, maar hij zat gisteren wel heel erg te bedelen om medelijden en erkenning van zijn eigen prestatie. Hij is niet zo spontaan, hij zegt veel met een bedoeling, en hij is zich goed bewust van wat de media van hem wil vinden en wat ze voor hem kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Nober het volgende:
Beetje gefrustreerd aan het raken?
[..]
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.
Er zit echt iets niet goed bij hem. Was ooit de aardigste gast van allemaal. Tegenwoordig een stuk chagrijn dat scheldt en tiert op zijn team en tegenstanders. Ik voel langzaamaan een breuk in aantocht.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Nober het volgende:
Beetje gefrustreerd aan het raken?
[..]
Spanje was nog lang niet zeker gewonnen, beetje overdreven inderdaad. Kwam Vettel niet eens voorbij en met een kapotte band win je sowieso niet.
Duitsers en Italianen lijkt me intuïtief ook geen gouden combinatiequote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel ook trouwens. Ook altijd een relaxte gast, maar tegenwoordig zo gespannen als een veer. En maar schelden. En maar tieren. Wat is er ooit gebeurd met 'problemen binnenskamer houden'? Ik moet steeds meer denken aan de frustraties van Alonso toen hij daar zat. Sneller dan verwacht borrelt de irritatie ook omhoog bij Vettel.
Brawn en Todd, Italiaanser krijg je ze niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Duitsers en Italianen lijkt me intuïtief ook geen gouden combinatie. Maar Schumacher heeft het tegendeel al bewezen.
Vettel krijgt door dat 'ie bij Ferrari geen wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel ook trouwens. Ook altijd een relaxte gast, maar tegenwoordig zo gespannen als een veer. En maar schelden. En maar tieren. Wat is er ooit gebeurd met 'problemen binnenskamer houden'? Ik moet steeds meer denken aan de frustraties van Alonso toen hij daar zat. Sneller dan verwacht borrelt de irritatie ook omhoog bij Vettel.
Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vettel krijgt door dat 'ie bij Ferrari geen wereldkampioen wordt.
Canada wordt sowieso spannend, ik denk dat het een dik gevecht gaat worden tussen Ferrari en Red Bull en misschien zelfs met de Mercedes'en. We hebben in Monaco een kleine voorproef gehad van de nieuwe Renault motor en dat zag er erg goed uitquote:Op maandag 30 mei 2016 20:19 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb van Ron Dennis vernomen dat McLaren straks Mercedes zal onttronen;-).
Maar serieus: het is inderdaad zo dat Ferrari ingehaald dreigt te gaan worden door Red Bull. Vettel zei recent Red Bull niet als. concurrent te zien, maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Het team en het chassis zijn al beter. De Renaultmotor heeft inmiddels ook de weg omhoog gevonden. Als ik coureur zou zijn, zou ik momenteel meer perspectief zien bij Merc en Red Bull dan bij Ferrari.
Ben benieuwd hoeveel de upgrade aan de renault tag heuer écht waard is.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:41 schreef JimmyManna het volgende:
Ik heb echt geen idee. Op voorhand kijkt het me geen circuit waar Red Bull heel erg veel voordeel heeft van hun superieure chassis.
http://www.gpupdate.net/n(...)terug-naar-williams/quote:Op maandag 30 mei 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde iets over Button naar Williams, hoe serieus is dat en is dat dan voor Massa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |