abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 15:56:11 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_162621162

[ Bericht 67% gewijzigd door Kleffe_Dop op 30-05-2016 16:09:01 ]
pi_162621223
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Weliswaar geklassificeerd als stratencircuit, maar nou niet direct wat we in Europa zien als een traditioneel stratencircuit.
Singapore is op enkele punten na gewoon een circuit ter breedte van een 4/5-baans snelweg.

[..]

Poultje starten wanneer die het veld mag ruimen bij Renault?
Ik ben ervan overtuigd dat Palmer daar nooit had gezeten als de "Renault Sport Academy" nog een supertalent in de stal had. Maar die poule is flink opgedroogd in de jaren dat Renault (en dus het geld) eruit waren.
De naam van Esteban Ocon valt steeds vaker, maar die is onderdeel van het Mercedes-Benz driver development programme.
Palmer werd hier een beetje gehyped, althans, dat probeerden ze, aan het begin van het seizoen. Het is niet zo goed gelukt :')
Ja doei.
pi_162621557
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Weliswaar geklassificeerd als stratencircuit, maar nou niet direct wat we in Europa zien als een traditioneel stratencircuit.
Singapore is op enkele punten na gewoon een circuit ter breedte van een 4/5-baans snelweg.

[..]

Poultje starten wanneer die het veld mag ruimen bij Renault?
Ik ben ervan overtuigd dat Palmer daar nooit had gezeten als de "Renault Sport Academy" nog een supertalent in de stal had. Maar die poule is flink opgedroogd in de jaren dat Renault (en dus het geld) eruit waren.
De naam van Esteban Ocon valt steeds vaker, maar die is onderdeel van het Mercedes-Benz driver development programme.
Ocon is reserve/testrijder bij Renault en eerste gegadigde om een coureur bij Renault te vervangen, ook al is hij verbonden aan Mercedes. Die gaan dat echt niet tegenhouden, want ze hebben zelf Wehrlein nog. Sowieso zullen ze graag willen dat Ocon race ervaring op doet, net zoals nu bij Wehrlein.

Daarnaast heeft hij 1 dag getest voor Renault in Spanje, maar werd op het laatste moment vervangen bij Mercedes voor Wehrlein. Misschien omdat ze niet wilden dat Ocon informatie mee kon nemen naar Renault?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 30 mei 2016 @ 16:34:09 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162622021
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

True. Geloof ook niet dat iemand dat ontkent. Alleen brengen sommige mensen nuance in.
Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en dat zijn meteen tokkies? :?
Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Ach, dat zo'n beetje de hele F1 wereld, commentatoren en kenners, oud coureurs en wereldkampioenen en weet ik het wie nog meer Max een enorm en uniek talent en toekomstig wereldkampioen vinden doet er natuurlijk niet toe... Want er zijn een aantal zuurpruimen die hem niet zo bijzonder vinden en hun mening is natuurlijk heilig.
Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2016 @ 16:38:14 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162622136
Wat je daarbij vergeet is dat de meeste 'Max is een prutser'-roepers ook daadwerkelijk trolls zijn. Nuance wordt net zoals bij dat gezeik over Marokkanen gewoon enorm lastig gemaakt door de groep die er een giantische bende van maakt (wat helaas de meerderheid is).
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 30 mei 2016 @ 16:50:29 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162622458
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat je daarbij vergeet is dat de meeste 'Max is een prutser'-roepers ook daadwerkelijk trolls zijn.
Dat is jouw conclusie. Ik vind Max zijn prestaties niet slechter/beter omdat hij een Nederlander is en dan zijn die "MAXGOD _O_ " posts net zo sneu en infantiel als de prutser-roepers. Toch wordt er over dat eerste nooit wat gezegd in dit topic maar bij het tweede ben je gelijk een tokkie en troll.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2016 @ 16:53:32 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162622534
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is jouw conclusie. Ik vind Max zijn prestaties niet slechter/beter omdat hij een Nederlander is en dan zijn die "MAXGOD _O_ " posts net zo sneu en infantiel als de prutser-roepers. Toch wordt er over dat eerste nooit wat gezegd in dit topic maar bij het tweede ben je gelijk een tokkie en troll.
Kom eens langs op de FP :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_162622596
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:

[..]

Het zou alleen, voor de discussies hier, wel fijn zijn als die nuance ook in de overgestelde kant, in dezelfde mate gegeven wordt. Gebagger op de FP of twitter of wat dan ook hou ik me niet mee bezig, maar de nuance in dit topic is regelmatig ver te zoeken.

Mee eens hoor, hoewel ik me vooral erger aan fanboys die zijn teamrijders lopen af te branden en kraken. Maar de fans die zich achterlijk gedragen zijn net zo irritant als de afkrakers.

quote:
[..]

Alleen als de mening negatief is. Dan ben je een tokkie of troll of bij voorkeur beide.
Valt op zich mee, in ieder geval wat mij betreft. Kritiek is prima, zolang het maar redelijke en terechte kritiek is. En je het normaal uit... Alleen jammer dat het grootste deel van de criticasters zo'n beetje als enige motivatie juist weer het afkraken en trollen heeft. En daarnaast ook alleen maar dooddoeners roepen (dezelfde soort die nog steeds het grind-grapje maakt).

quote:
[..]

Heilig niet, dat is geen enkele mening, maar de mening van wat jij een zuurpruim vindt telt ook. Dat jij het er niet mee eens bent maakt zo'n mening niet minder valide. En als jij het 'recht' hebt Max een talent te noemen (mening), dan mag een ander hem een prutser noemen (ook een mening). In before "maar dat Max een talent is is toch echt een feit hoor!!!"...
Met zuurpruimen bedoel ik vooral degenen die alles alleen maar zitten af te kraken en te zagen. Die nergens iets positief in zien, maar zo gauw iemand een fout maakt meteen moord en brand schreeuwen en roepen dat die persoon er niets van kan... Kanttekeningen plaatsen en kritiek hebben, helemaal fair, normaal en goed.

En verder lijken de prestaties van Max tot nu toe zich toch vooral uit te spreken in het zijn van een enorm talent... Maar dat wil niet zeggen dat hij er al helemaal is en niets meer te leren heeft.

Zo ook dit weekend, hij heeft zeker fouten gemaakt. En het feit dat hij deze fouten meerdere keren heeft gemaakt valt hem zeer aan te rekenen (hoewel de regenomstandigheden en het vlak achter Sainz zitten de situatie in de race weer wat anders maakt), maar daarvoor heeft hij zeker weer laten zien waartoe hij in staat is.

Zijn grootste probleem is zijn gedrevenheid denk ik, altijd maximaal willen gaan en risicos willen nemen. Dat kan, zeker op een circuit als Monaco, enorm vaak verkeerd uitpakken. Maar dat maakt hem wel een echte racer.

Het gaat er vooral om dat een normale discussie altijd goed is, dat kritiek altijd moet kunnen. De manier waarop (en de reden waarom) is alleen bloedirritant vaak.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 16:58:10 #9
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162622635
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

die mijd ik nu vanwege de trolls
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_162622670
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zijn prestaties zijn daar niet slechter of beter door, maar het enthousiasme erop verandert daar natuurlijk wel nogal door. Als het NL elftal wereldkampioen wordt is het niet zozeer feest en hosanna omdat het een goede prestatie zou zijn voor een land als Nederland vergeleken met andere landen, het is hosanna en feest omdat het nederland is...
  maandag 30 mei 2016 @ 17:01:45 #11
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162622703
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik zie ook niet in waarom de discussie hier verziekt moet worden door gebagger op de FP. Of, hoe je het wilt, kun jij ook gewoon niet meer op de FP kijken :P
pi_162622715
Dat doe ik sowieso al jaren niet meer.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2016 @ 17:03:03 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162622741
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef twiFight het volgende:

[..]

[..]

Ik zie ook niet in waarom de discussie hier verziekt moet worden door gebagger op de FP. Of, hoe je het wilt, kun jij ook gewoon niet meer op de FP kijken :P
Gebagger op de FP wordt tegenwoordig net zo hard weggooid als hier op het forum, dus hopelijk komt daar ooit verandering in :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 17:05:19 #14
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162622787
Hier wordt ook wel me nuance over Max gesproken, maar wordt ook wel lol gemaakt over F1.

Ik heb al een paar keer in een topic meegemaakt dat het gierend uit de hand loopt met trolls en dat door de mods niet ingegrepen wordt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 30 mei 2016 @ 17:08:28 #15
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162622848
Ik kijk nu trouwens net de Sky pre show terug voor de items, zie ik de huuuuge smile van Ricciardo vanwege zijn quali prestatie. Pijnlijk... :'(
pi_162622884
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:05 schreef F1gamer het volgende:
Hier wordt ook wel me nuance over Max gesproken, maar wordt ook wel lol gemaakt over F1.

Ik heb al een paar keer in een topic meegemaakt dat het gierend uit de hand loopt met trolls en dat door de mods niet ingegrepen wordt.
Kutmods ook altijd.
Ja doei.
pi_162622898
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef twiFight het volgende:
Ik kijk nu trouwens net de Sky pre show terug voor de items, zie ik de huuuuge smile van Ricciardo vanwege zijn quali prestatie. Pijnlijk... :'(
Het doet gewoon nog steeds pijn om daar naar te kijken.... -O- respect voor hoe hij zich ondanks de teleurstelling nog wist te presenteren tegen de pers.
Ja doei.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 17:11:40 #18
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162622922
Waarom duren twee weken zo lang. -O-

Ik heb nu al zin in gp van Canada
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 30 mei 2016 @ 17:14:31 #19
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_162622960
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:11 schreef F1gamer het volgende:
Waarom duren twee weken zo lang. -O-

Ik heb nu al zin in gp van Canada
Tussen Canada en Baku zit maar 1 week
  maandag 30 mei 2016 @ 17:15:56 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162622987
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het doet gewoon nog steeds pijn om daar naar te kijken.... -O- respect voor hoe hij zich ondanks de teleurstelling nog wist te presenteren tegen de pers.
Ik werd stil van zijn woorden over team radio aan het einde van de race ( de "save it guys"). Deze race heeft hem diep geraakt.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 17:17:24 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162623017
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik werd stil van zijn woorden over team radio aan het einde van de race ( de "save it guys"). Deze race heeft hem diep geraakt.
Ik had echt met riccardio te doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 30 mei 2016 @ 17:18:05 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162623029
Weet iemand trouwens wat er aan de hand was met de slick banden tijdens de race? Niet alleen ging de U band bizar lang mee, maar ook werd de fastest lap (op dat moment) meerdere malen gereden op de (hardere) Soft band. Ik snapte er geen iota van.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2016 @ 17:18:26 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162623041
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef twiFight het volgende:
Weet iemand trouwens wat er aan de hand was met de slick banden tijdens de race? Niet alleen ging de U band bizar lang mee, maar ook werd de fastest lap (op dat moment) meerdere malen gereden op de (hardere) Soft band. Ik snapte er geen iota van.
Niemand reed voluit toen het nog nat was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 30 mei 2016 @ 17:19:09 #24
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_162623056
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar de Ultrasoft ging echt bizar lang mee.
  maandag 30 mei 2016 @ 17:20:47 #25
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162623085
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee maar de baan was juist best droog op een gegeven moment. En iedereen reed op slicks op dezelfde baan, dus dan zou ik alsnog een voordeel bij de U verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')