Jep. Heb ook een G25 trouwens.quote:
Maar ook een racewinnend moment. Bovendien niet veel mis mee. Zat er al voor, dus heeft geen voordeel en hoeft plek niet terug te geven. Voor het cutten van de chicane heeft niemand straf gekregen. Zoals Doornbos al zei: dat doet iedereen.quote:Op maandag 30 mei 2016 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat afsnijden van Hamilton en daarna de deur op slot gooien was wel brutaal.
Hij kwam er met weg en ben het verder met je eens dat ie goede race gereden heeft met lef, Bij RedBull hebben ze het in pitsstop flink verklootquote:Op maandag 30 mei 2016 07:11 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Maar ook een racewinnend moment. Bovendien niet veel mis mee. Zat er al voor, dus heeft geen voordeel en hoeft plek niet terug te geven. Voor het cutten van de chicane heeft niemand straf gekregen. Zoals Doornbos al zei: dat doet iedereen.
Ik begrijp overigens dat Hamilton zelf besloot de inters over te slaan en door te rijden totdat er slicks onderkonden. Dan is hij wel een 300% terechte winnaar hoor. Goed nagedacht, risico genomen, beetje fortuin, maar wel zelf afgedwongen. Mensen hier mogen het dan een paardelul vinden, dit was klasse.
Blijkbaar ben jij één van de eerste gelukkigen van de limited edition alu-hoedjes ?quote:Op maandag 30 mei 2016 07:22 schreef Re het volgende:
zijn er al conspiracies dat RB, RIC aan het wegpesten is?
Lijkt me prima kerel en is beter dan Max in dezelfde auto.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:22 schreef Re het volgende:
Williams heeft al 6 GP's op rij de snelste pitstopquote:Op maandag 30 mei 2016 07:22 schreef Meike26 het volgende:
Helaas gebeurt dat vaker bij RBR dat ze het bij pitstops verkloten.. Zouden ze een mol van Williams in dienst hebben ?
Leuk, maar daar kopen ze niets voor.. hun strategie/timing is al jaren om te janken..quote:Op maandag 30 mei 2016 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Williams heeft al 6 GP's op rij de snelste pitstop
tijd dat het team dat eens def. op gaat lossen. Anders kan je wel roepen dat je een topteam bent. Maar dan ben je meer een tob team. Vond het zo sneu voor Ric.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:22 schreef Meike26 het volgende:
Helaas gebeurt dat vaker bij RBR dat ze het bij pitstops verkloten.. Zouden ze een mol van Williams in dienst hebben ?
Bij RB was dat altijd wel ok, maar deze race was major fuck up.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Leuk, maar daar kopen ze niets voor.. hun strategie/timing is al jaren om te janken..
Ging in dit geval om het daadwerkelijk verkloten van de pitstop zelf toch? Dat gebeurde hun ook regelmatig.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Leuk, maar daar kopen ze niets voor.. hun strategie/timing is al jaren om te janken..
Iedereen zijn mening. Zo vind ik helemaal niet dat Max Ricciardo het snot voor de ogen heeft gereden in Spanje. Ricciardo was gewoon sneller, maar had de verkeerde strategie, wat kennelijk een keuze van het team was.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
True. Geloof ook niet dat iemand dat ontkent. Alleen brengen sommige mensen nuance in. Namelijk dat hij in de race weer een aantal briljante acties liet zien. Zelfs dusdanig dat Damon Hill tweet "Look at Verstappen!" Je weet wel, een voormalig wereld kampioen.
Hij had dit weekend veel te veel fuckups. Maar als je zegt. "Mwah, hij reed pas voor de 2e race in de RBR en laten we niet vergeten dat het pas zijn 3e seizoen in auto racen is" is welschemrtz er als de kippen bij om te preken dat dat allemaal geen steek houdt en dat hij blijkbaar vanaf de allereerste keer in de auto RIC het snot voor de ogen had moeten rijden.
En de keer DAT hij dat doet (GP spanje) wordt dat gebagatelliseerd. Beetje vermoeiend.
Weltschmerz vindt deze post niet leuk.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:11 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Maar ook een racewinnend moment. Bovendien niet veel mis mee. Zat er al voor, dus heeft geen voordeel en hoeft plek niet terug te geven. Voor het cutten van de chicane heeft niemand straf gekregen. Zoals Doornbos al zei: dat doet iedereen.
Ik begrijp overigens dat Hamilton zelf besloot de inters over te slaan en door te rijden totdat er slicks onderkonden. Dan is hij wel een 300% terechte winnaar hoor. Goed nagedacht, risico genomen, beetje fortuin, maar wel zelf afgedwongen. Mensen hier mogen het dan een paardelul vinden, dit was klasse.
Op alles wat RB post op social media wel ja. En het is blijkbaar Verstappens schuld.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:22 schreef Re het volgende:
Max kan op jonge leeftijd al aardig goed meekomen , is hij bijzonder? Voor NL begrippen wel, in de F1 wereld werkt het anders,quote:Op maandag 30 mei 2016 08:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iedereen zijn mening. Zo vind ik helemaal niet dat Max Ricciardo het snot voor de ogen heeft gereden in Spanje. Ricciardo was gewoon sneller, maar had de verkeerde strategie, wat kennelijk een keuze van het team was.
hij is niet alleen voor NL begrippen bijzonder hoor, tot zijn crash gisteren maakte hij toch echt wel weer indrukquote:Op maandag 30 mei 2016 08:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Max kan op jonge leeftijd al aardig goed meekomen , is hij bijzonder? Voor NL begrippen wel, in de F1 wereld werkt het anders,
Het is anders best bijzonder dat een 18-jarige:quote:Op maandag 30 mei 2016 08:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Max kan op jonge leeftijd al aardig goed meekomen , is hij bijzonder? Voor NL begrippen wel, in de F1 wereld werkt het anders,
Ricciardo kon niet wegrijden bij Max toen ze één en twee lagen. Dus sneller was hij zeker niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iedereen zijn mening. Zo vind ik helemaal niet dat Max Ricciardo het snot voor de ogen heeft gereden in Spanje. Ricciardo was gewoon sneller, maar had de verkeerde strategie, wat kennelijk een keuze van het team was.
Dit is zo'n onzin. Max reed 33 ronden op banden die 25 RONDEN HOREN MEE TE GAAN. het was een super gok die goed uitpakte. fucks sake.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt geweldig, voorlopig is zijn teammaat iemand waar die nog aardig wat van kan leren.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:55 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin. Max reed 33 ronden op banden die 25 RONDEN HOREN MEE TE GAAN. het was een super gok die goed uitpakte. fucks sake.
leren weet ik niet maar aan kan optrekken wel, maar je moet niet vergeten dat Max nog heel weinig in deze auto heeft gereden.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt geweldig, voorlopig is zijn teammaat iemand waar die nog aardig wat van kan leren.
Daarom. Die Aussie kent die bak beters.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
leren weet ik niet maar aan kan optrekken wel, maar je moet niet vergeten dat Max nog heel weinig in deze auto heeft gereden.
Dat. Werkelijk iedere coureur heeft in Monaco wel eens een auto in de vangrails gezet. Dat zegt dus niets over de kwaliteit van een coureur.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is anders best bijzonder dat een 18-jarige:
1) in de F1 rondrijdt;
2) een race wint.
Crashen in Monaco is daarentegen weer niet zo bijzonder. Senna deed het ook toen hij een minuut voorlag op Prost.
ik hoop op regen, wordt het misschien nog leukquote:Op maandag 30 mei 2016 10:09 schreef SnowOokami het volgende:
Gewoon Max power in Canada en op pole starten en eindigen
Nou heb ik de wedstrijd niet ronde voor ronde in mijn hoofd, dus wellicht reden ze op zeker moment dezelfde rondetijden in de race, maar dat is iets anders dan dat de een niet sneller kan dan de ander. Je hebt ook nog zoiets als bandenslijtage om rekening mee te houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:48 schreef sasquatsch het volgende:
Ricciardo kon niet wegrijden bij Max toen ze één en twee lagen. Dus sneller was hij zeker niet.
Dat kun je helemaal niet weten, de bandenslijtage bij Ric. was veel hoger dus hij had nooit die snelheid vast kunnen houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou heb ik de wedstrijd niet ronde voor ronde in mijn hoofd, dus wellicht reden ze op zeker moment dezelfde rondetijden in de race, maar dat is iets anders dan dat de een niet sneller kan dan de ander. Je hebt ook nog zoiets als bandenslijtage om rekening mee te houden.
Feit is dat met dezelfde strategie Ricciardo in beginsel de wedstrijd zou hebben gewonnen. Dan ben je dus de snelste van de twee.
Hou je er wel rekening mee dat hij doordat hij vanuit de pitlane moest starten zijn setup heeft mogen wijzigen? Het leek er nl op dat hij daar gebruik van heeft gemaakt doordat hij op specifieke momenten heel makkelijk kon inhalen en meer grip leek te hebben op nat, dan de ingehaalde op droog had.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is niet alleen voor NL begrippen bijzonder hoor, tot zijn crash gisteren maakte hij toch echt wel weer indruk
Er stond in beginsel.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:20 schreef SnowOokami het volgende:
Dat kun je helemaal niet weten, de bandenslijtage bij Ric. was veel hoger dus hij had nooit die snelheid vast kunnen houden.
dan nog, voor zover ze überhaupt veel aanpassingen hebben gedaan, wat hij zelf ook zei vooraf de kans dat het droog zou worden was sterk aanwezigquote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat hij doordat hij vanuit de pitlane moest starten zijn setup heeft mogen wijzigen? Het leek er nl op dat hij daar gebruik van heeft gemaakt doordat hij op specifieke momenten heel makkelijk kon inhalen en meer grip leek te hebben op nat, dan de ingehaalde op droog had.
Wat dat betreft was het jammer dat hij over de schreef ging, want het was heel interessant om te zien hoe hij die race tot een eind zou brengen.
True, ik snapte ook helemaal niks van de strategie van RB overigens...quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er stond in beginsel.
Maar dit is dus waarom heel veel mensen een schurfthekel hebben aan (een deel van de) verstappen fanboy's. Ze zijn totaal niet in staat om enigszins realistisch te kijken naar wat er gebeurt.
Riccardo reed voor verstappen totdat hij een verkeerde strategie tie ging passen en had beter gekwalificeerd. En dat noemen we dan: verstappen reed hem het snot voor de ogen.
Dan heb je volgens mij zelf stront in je ogen gehad.
wie stelt dan dat Verstappen Ricciardo het snot voor de ogen reed?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er stond in beginsel.
Maar dit is dus waarom heel veel mensen een schurfthekel hebben aan (een deel van de) verstappen fanboy's. Ze zijn totaal niet in staat om enigszins realistisch te kijken naar wat er gebeurt.
Riccardo reed voor verstappen totdat hij een verkeerde strategie tie ging passen en had beter gekwalificeerd. En dat noemen we dan: verstappen reed hem het snot voor de ogen.
Dan heb je volgens mij zelf stront in je ogen gehad.
Oh maar dat is ook gewoon waar. Ricciardo heeft zich laten piepelen door Vettel terwijl Verstappen Raikkonen wel gewoon achter zich kon houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, voor zover ze überhaupt veel aanpassingen hebben gedaan, wat hij zelf ook zei vooraf de kans dat het droog zou worden was sterk aanwezig
Swetsenegger volgens mij.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie stelt dan dat Verstappen Ricciardo het snot voor de ogen reed?
Max is natuurlijk nog wat onervaren en soms wat roekeloos.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Jane het volgende:
De crash van Max was doodzonde en misschien ook wel een beetje stom, maar toch liever dit dan dat hij achteraan roemloos zijn rondjes uit had gereden. Voor de crash was hij een lust om naar te kijken en liet hij duidelijk zien waar hij toe in staat is. Naarmate hij meer ervaring krijgt en de auto beter leert kennen, zullen dit soort fouten hopelijk ook zeldzamer worden.
Maar wat ontzettend zuur voor RIC. Ik had het hem zo gegund.
Dan denken wij daar anders over en het bewijs zal nooit komen wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook gewoon waar. Ricciardo heeft zich laten piepelen door Vettel terwijl Verstappen Raikkonen wel gewoon achter zich kon houden.
Ricciardo had die race sowieso nooit gewonnen, welke strategie dan ook.
ik zie het ook niet als kritiek maar hij sneed er lekker doorheen en dat is toch een kwaliteit, hij had misschien wat meer geduld moeten hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Dan nog zou ik in zijn positie ook gekozen hebben voor een setup die in de regen voordeel biedt. Het is geen kritiek ofzo.
Oftewel je geeft op. Ik heb gewoon gelijk, ik heb namelijk de race gekeken. Vettel was de snelste auto maar had net als Ricciardo pech dat zijn strategie niet de beste bleek op het eind.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan denken wij daar anders over en het bewijs zal nooit komen wie er gelijk heeft.
Nee, dat is gewoon waarheid. Verstappen was in de race simpelweg sneller. Waarom is dat zo moeilijk om toe te geven?quote:Maar hoe dan ook reed verstappen hem toen niet het snot voor de ogen. Dat is geschiedvervalsing.
Misschien ook iets te eager nadat hij er al zoveel gepasseerd was. Hij had misschien iets meer geduld moeten hebben, maar ja, dat is allemaal achteraf gelul. Hij zal ervan geleerd hebben, maar risico's nemen blijft ook deel van de sport, natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Max is natuurlijk nog wat onervaren en soms wat roekeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |