abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162598588
quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat heeft Hamilton er nu weer mee te maken? :?
Stond erbij. Ik vind hem een kut. Dat is gewoon een persoonlijke voorkeur.
  Vis een optie? zondag 29 mei 2016 @ 18:58:00 #127
70532 loveli
N
pi_162598698
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Stond erbij. Ik vind hem een kut. Dat is gewoon een persoonlijke voorkeur.
Ik vind 'em eerder een lul.
crap in = crap out
pi_162598701
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij kon daar even een hoger tempo draaien ja, maar hij moest in de kwali 4 tienden toegeven, de kwali van Monaco nog veel meer en in de VT leek hij er ook niet bij in de buurt te kunnen komen. Dan kunnen we onszelf wel moed gaan zitten inpraten, zo heel rooskleurig ziet Canada er niet uit, want daar komt ook nog eens bij dat hij zal moeten proberen vergelijkbare tijden te rijden terwijl hij niet teveel risico's zal willen nemen. Hij is uit zijn comfortzone, uit zijn flow, hij heeft voor het eerst in zijn leven een hele serieuze tegenstander om te verslaan, dus dan is het nu ineens menens en komt het aan op zowel talent, als volwassenheid, als mentaliteit.

Ah, ze hebben jou niet verteld dat Ricciardo een andere motor had dan Max. Bij dezen. Verder geef jij aan dat Max niet de indruk heeft gewekt Ricciardo bij te kunnen houden, maar die indruk heeft hij in Barcelona (het enige eerlijke vergelijkingspunt) dus juist wel gewekt - maar dat lijk je ook al wel toe te geven :).

Dikgedrukte vind ik te vroeg geconcludeerd na een fantastische race en een dramatische race. Maar het is inderdaad wel afwachten hoe hij hiermee omgaat; vorige keren dat hij onder druk stond kon hij er wel goed mee omgaan maar dat is geen garantie.
pi_162598776
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik vind 'em eerder een lul.
Nee, hij is een pussy.

Ook al reed hij vandaag eigenlijk best sterk.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:02:03 #130
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_162598789
wat is dit voor commentaar bij studio sport? _O- _O-
Palmer met de renol
kimi raiknen
  zondag 29 mei 2016 @ 19:08:11 #131
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_162598947
Kut, ik dacht nog "niet vergeten F1 te kijken"

Heb een spektakelstuk gemist _O-
  zondag 29 mei 2016 @ 19:10:59 #132
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162599005
Ricciardo is woest.. en terrecht.. was mooi geweest als red bull 2x had gewonnen

maar hij reageerde nogal vel.. ben benieuwd
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162599042
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ah, ze hebben jou niet verteld dat Ricciardo een andere motor had dan Max.
Er is mij door Horner verteld dat die motor op Monaco een verschil van 1.5 tiende zal maken. Als je teamgenoot dan in de VT 9 tienden heeft en je zet hem 3 keer in de vangrail in het jagen op snelle tijden dan sta je er gewoon niet goed op. Het is niet anders.

quote:
Bij dezen. Verder geef jij aan dat Max niet de indruk heeft gewekt Ricciardo bij te kunnen houden, maar die indruk heeft hij in Barcelona (het enige eerlijke vergelijkingspunt) dus juist wel gewekt - maar dat lijk je ook al wel toe te geven :).

Dikgedrukte vind ik te vroeg geconcludeerd na een fantastische race en een dramatische race. Maar het is inderdaad wel afwachten hoe hij hiermee omgaat; vorige keren dat hij onder druk stond kon hij er wel goed mee omgaan maar dat is geen garantie.
Als alles meezit kan iedereen volwassen voor zijn leeftijd zijn. Dit is nu gewoon een hele lastige fase voor hem en als hij de juiste mentaliteit heeft en inderdaad erg volwassen is zal dat alleen maar goed voor hem zijn, niet makkelijk, wel goed. Maar we moeten ook heel reeel zijn en rekening houden met het scenario dat hij weliswaar jong al heel goed was, maar dat het qua kwaliteiten een soort Alesi is. Wel de extra's hebben, maar qua pure snelheid in schone rondjes niet zoveel bijzonders. Dan wordt het lastig WK worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:12:49 #134
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_162599055
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
Zow dat Indy 500 is saai, maar waarschijnlijk zie ik de spanning er niet van in :P

Commentaar met z'n 2en zo is wel een stuk beter dan Olav in z'n 1tje..
Ovalracing is dan ook een compleet ander spelletje.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_162599106
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij kon daar even een hoger tempo draaien ja, maar hij moest in de kwali 4 tienden toegeven, de kwali van Monaco nog veel meer en in de VT leek hij er ook niet bij in de buurt te kunnen komen. Dan kunnen we onszelf wel moed gaan zitten inpraten, zo heel rooskleurig ziet Canada er niet uit, want daar komt ook nog eens bij dat hij zal moeten proberen vergelijkbare tijden te rijden terwijl hij niet teveel risico's zal willen nemen. Hij is uit zijn comfortzone, uit zijn flow, hij heeft voor het eerst in zijn leven een hele serieuze tegenstander om te verslaan, dus dan is het nu ineens menens en komt het aan op zowel talent, als volwassenheid, als mentaliteit.
.
Nogal wiedes dat Ricciardo met de nieuwere motor (die Verstappen vanaf de volgende race ook heeft) zoveel sneller is.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_162599153
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die Weltschmert wil maar doem predikken :D Zeg gewoon dat je verstappen een bokkenlul vind.
Nou ja, dit weekend heeft hij iig als een bokkenlul gepresteerd.
pi_162599237
Ik snap ricciardo zn frustatie wel erg zuur om zo de race te verliezen.
Simpel pitstopje komop dat moet toch niet zo moeilijk zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 mei 2016 @ 19:20:34 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_162599251
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, dit weekend heeft hij iig als een bokkenlul gepresteerd.
True. Geloof ook niet dat iemand dat ontkent. Alleen brengen sommige mensen nuance in. Namelijk dat hij in de race weer een aantal briljante acties liet zien. Zelfs dusdanig dat Damon Hill tweet "Look at Verstappen!" Je weet wel, een voormalig wereld kampioen.

Hij had dit weekend veel te veel fuckups. Maar als je zegt. "Mwah, hij reed pas voor de 2e race in de RBR en laten we niet vergeten dat het pas zijn 3e seizoen in auto racen is" is welschemrtz er als de kippen bij om te preken dat dat allemaal geen steek houdt en dat hij blijkbaar vanaf de allereerste keer in de auto RIC het snot voor de ogen had moeten rijden.

En de keer DAT hij dat doet (GP spanje) wordt dat gebagatelliseerd. Beetje vermoeiend.
pi_162599406
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:14 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat Ricciardo met de nieuwere motor (die Verstappen vanaf de volgende race ook heeft) zoveel sneller is.
Nee, 45 pk op Monaco brengt geen groot snelheidsvoordeel.

quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die Weltschmert wil maar doem predikken :D Zeg gewoon dat je verstappen een bokkenlul vind.
Je moet je eigen beperkingen niet op mij projecteren. Ik ben prima in staat om van een bokkenlul vast te stellen dat die snel is en van iemand die ik het graag goed zie doen vaststellen dat die de vereiste snelheid nog moet laten zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:26:03 #140
176766 zoem
zoemt
pi_162599427
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef MrSweets het volgende:
Doet me denken aan Hamilton vorig jaar in Monaco. Ook een misser van het team. Die was toen bloedlink.
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

True. Geloof ook niet dat iemand dat ontkent. Alleen brengen sommige mensen nuance in. Namelijk dat hij in de race weer een aantal briljante acties liet zien. Zelfs dusdanig dat Damon Hill tweet "Look at Verstappen!" Je weet wel, een voormalig wereld kampioen.

Hij had dit weekend veel te veel fuckups. Maar als je zegt. "Mwah, hij reed pas voor de 2e race in de RBR en laten we niet vergeten dat het pas zijn 3e seizoen in auto racen is" is welschemrtz er als de kippen bij om te preken dat dat allemaal geen steek houdt en dat hij blijkbaar vanaf de allereerste keer in de auto RIC het snot voor de ogen had moeten rijden.

En de keer DAT hij dat doet (GP spanje) wordt dat gebagatelliseerd. Beetje vermoeiend.
Amen _O_
pi_162599459
quote:

[..]

w/
Ja doei.
pi_162599502
Carlos vond 't zelf ook tegenvallen:

Ja doei.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:29:47 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162599510
Welke smoes heeft Britney gebruikt trouwens?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162599528
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:17 schreef koningkerel het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom HAM geen penalty krijgt voor het afsnijden van de chicane? Kerb hopping, vier wielen buiten de baan, RIC zat achter hem dus HAM is niet erbuiten geduwd... Daar zijn toch gewoon regels voor en normaal volgt dan toch gewoon een drive through?

Ik ken de conspiracies dat HAM voordeel krijg van de top. Maar hier zit toch geen grijs gebied? Of wordt het door de vingers gezien omdat het op Monaco zo vaak gebeurt?

(Heb het overigens niet over het afsnijden van RIC door HAM)
Hamilton krijgt geen voordelen. Is een van de meest bestrafte rijders op se grid.

Hij kreeg geen straf omdat er niks aan de hand was. Hij mist de chicane een beetje, zoals wel meer vandaag, en heeft meer tractie bij het uitrijden omdat hij op de droge lijn reed en Ricciardo niet.

Niks aan de hand. Hij zat er al voor, dus hoeft Ricciardo er niet langs te laten, en mag gewoon verdedigen. Heeft geen voordeel gehad van het missen van de chicane, en voor het missen van de chicane zelf kreeg niemand een straf, dus hij ook niet.

Prima actie. Gewoon racen. Dat er een investigation kwam was al onzinnig.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:31:07 #145
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_162599540
quote:

[..]

*O*
pi_162599548
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:29 schreef nils7 het volgende:
Niet echt. Gewoon feiten over geen goed gevoel met de auto, een ietwat langzame piststop, en zijn post-race interview was verbazingwekkend kalm en realistisch. Teleurgesteld, maar niet jankend en simpend. Meevaller van de dag.
Ja doei.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:32:22 #147
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_162599572
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:29 schreef nils7 het volgende:
Wie is britney? :X ken niet alle bijnamen hier :P
pi_162599594
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef MrSweets het volgende:
Maar dat gebeurd ook een ker. Je kan van Red Bull zeggen wat je wilt, maar zij zijn doorgaans tactisch en qua pitstops uitstekend. Nu gaat het een keer mis. Ja, kut inderdaad.
pi_162599599
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Rosberg
  zondag 29 mei 2016 @ 19:33:35 #150
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162599604
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')