Perez zou in mijn ogen een goede keus zijn, maar of Ferrari hem weer terug neemt? Ik denk dat de tussengeneratie GRO/HUL/BOT/PER de boot een beetje gemist heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Pérez is pas 26 (net als Bottas) da's altijd beter dan Gutiérrez.
Denk dat die eerste 4 wel binnen 1-2jaar weg zijn verder geen idee.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Button, Kimi, Alonso, Massa en daarna komt Rosberg als langstzittende?
denk eens positief, nieuwe ronde,nieuwe kansen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef cofox het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat Max niet zal finishen in Canada zijn zelfvertrouwen is op dit moment 0,0
Niet steeds op die jongen reageren.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk eens positief, nieuwe ronde,nieuwe kansen.
Bij Perez kan ongetwijfeld het geld van Carlos Slim ook nog wel helpen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Perez zou in mijn ogen een goede keus zijn, maar of Ferrari hem weer terug neemt? Ik denk dat de tussengeneratie GRO/HUL/BOT/PER de boot een beetje gemist heeft.
Jij (en wij allemaal) hebben geen enkel idee hoe het met zijn zelfvertrouwen gesteld is.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef cofox het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat Max niet zal finishen in Canada zijn zelfvertrouwen is op dit moment 0,0
Het geld van Slim helpt je naar een leuke middenmoter of subtopper, maar niet naar Mercedes of Ferrari.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij Perez kan ongetwijfeld het geld van Carlos Slim ook nog wel helpen.
Ik voel dat soort zaken aan hij gaat zeker falen in Canadaquote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij (en wij allemaal) hebben geen enkel idee hoe het met zijn zelfvertrouwen gesteld is.
De enige die dat weet is hijzelf.
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaarquote:Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het geld van Slim helpt je naar een leuke middenmoter of subtopper, maar niet naar Mercedes of Ferrari.
Die kwam niet verder dan testrijder. Voor een coureur gaan ze voor kwaliteit boven geld.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaar
De wittebroodsweken bij Ferrari zijn voorbij, dit is het jaar dat er geoogst moet gaan worden, en dat valt nog vies tegen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel ook trouwens. Ook altijd een relaxte gast, maar tegenwoordig zo gespannen als een veer. En maar schelden. En maar tieren. Wat is er ooit gebeurd met 'problemen binnenskamer houden'? Ik moet steeds meer denken aan de frustraties van Alonso toen hij daar zat. Sneller dan verwacht borrelt de irritatie ook omhoog bij Vettel.
Juistquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De wittebroodsweken bij Ferrari zijn voorbij, dit is het jaar dat er geoogst moet gaan worden, en dat valt nog vies tegen.
Sterker nog, Red Bull heigt in de nek of staat er zelfs regelmatig al voor. Dat was niet het plan dat Ferrari voor ogen had voor 2016 (of op z'n minst een sterke verbetering tov 2015), en het is traditioneel al een team waar de druk om te presteren hoger is dan bij ieder ander team.
Als we kijken naar Ferrari in de periode na Schumacher/Brawn... wie hier denkt dan dat Ferrari hét team is waarvan we in 2017 (met de aanstaande regelwijzigingen) een konijn uit de hoge hoed kunnen verwachten? Iets revolutionairs in de categorie blown-diffuser van Brawn GP?
Ík in ieder geval niet...
Omdat de niet-Italiaan die de auto ontworpen heeft door een woedende ietwat forse Italiaanse Mama met een koekenpan achterna wordt gezeten. Dit alles omdat zoon Luigi verdrietig is dat zijn "verbeterpuntjes" niet zijn doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:39 schreef Fer het volgende:
Ik zie het en ervaar het ook zo, maar waarom eigenlijk niet. Wat krijgt James Key voor elkaar bij Torro Rosso, terwijl, dat ooo niet superstrak gestuurd wordt. En Alison had een superauto bij Lotus, wat toen niet eens meer een fabrieksteam is.
Ja eigenlijk waren de 2007 en 8 wagens nog de evolutie van de 2004 auto (en echt gemaakt voor de bridgestones (of waren de bridgestones gemaakt voor de ferrari (zoals Michelin met Renault had )quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Bluurgh het volgende:
Tsja Ferrari. Met Kimi z'n titel in 2007 hebben ze gewoon geluk gehad, dat was best een cadeautje van McLaren. Eigenlijk zitten ze al sinds het vertrek van Schumi op een redelijk dood spoor, 2007/2008 was een opleving die misschien nog wel aan de generatie 1996-2004 zegmaar toe te delen was. Sindsdien kwamen geloof ik de Italianen terug, veel te veel interne wisselingen en misschien weten ze wel gewoon niet waar ze naartoe willen ofzo.
Feit is dat ze gewoon steeds wat missen, eerst Brawn, toen Red Bull, nu Mercedes, het ziet er naar uit dat Red Bull straks weer terugslaat, wie weet wat McLaren nog gaat doen en er komt vast nog wel een verrassing zoals eerstgenoemde Brawn ertussendoor als ze weer eens echt met de regels gaan knoeien.
Het heeft qua statistieken in ieder geval flinke overeenkomsten met 1975 - 1983, waarin ze 5 constructeurskampioenschappen wonnen. Daarna helemaal niks tot 1999 - 2004, 2007,2008. Nu weer 16 jaar met een heleboel tweede, derde en vierde plaatsen?
Hij deed daar niks. Je kan geen racestoel kopen bij Ferrari, Merc of Red Bull.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat deed gitaarles dan bij Ferrari, toeval dat Telcel en Claro daar ook als sponsor zaten vanaf vorig jaar
Ik geloof dat ook zo hard nog niet. Zeker gezien de wijzigingen die voor komend jaar op stapel staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar daarom snap ik nu ook de geruchten niet dat RIC zou denken aan Ferrari..
Eens. Maar toch... Ik heb niet het idee dat Ricciardo zo lekker in zijn vel zit bij Red Bull momenteel. Hij trekt wel erg fel van leer tegen het team.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook zo hard nog niet. Zeker gezien de wijzigingen die voor komend jaar op stapel staan.
Op papier zou Red Bull daar goed van moeten kunnen profiteren, dus Ricardo zou wel gek zijn om na dit jaar te verkassen.
Bovendien denk ik zomaar dat Vettel het daar niet helemaal mee eens gaat zijn.
Niet zo vreemd gezien de laatste 2 blunders.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Eens. Maar toch... Ik heb niet het idee dat Ricciardo zo lekker in zijn vel zit bij Red Bull momenteel. Hij trekt wel erg fel van leer tegen het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |