je bent toch nog kleinquote:Op maandag 30 mei 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel lekkere meid in de op.. toen ik klein was vond ik haar lekker
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jazeker zit ik mobiel te fokken.
Dat krijg je met een goede telefoon + fatsoenlijke browser (Google Chrome)
Ik ook hij liegt uit zijn barst.. heb gwn een galaxy s6 en google op mn mobielequote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.quote:
je bent gewoon jaloers dat braddie in zoveel dingen goed isquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
En ook nog streepjes op de e deed hij in 1 van zijn postsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
ik weiger om dat blokkeer verhaal te geloven, dan ben je wel echt een retardquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
Misschien gebruikt hij het internet van z'n telefoon op z'n pc en kan ie daarom wel vanaf z'n pc FOK!ken
Ben ff hier aan het kloten http://radio49.nl/listen.plsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
Nee ik bedoel dat t toch kan dat ie op de pc zit, zie mn post daarnaquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.
Sorry kerel, ik heb net een set opgezet en die ga ik eerst nog even luisteren.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ff hier aan het kloten http://radio49.nl/listen.pls
gelieve niet hier postenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry kerel, ik heb net een set opgezet en die ga ik eerst nog even luisteren.
dat hoef je overigens niet te doen hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik mobiel fok dan meld ik vaak alleen dat ik ga poepen of fappen
Ik ga over 10 min beide doen..quote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hoef je overigens niet te doen hoor
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kanquote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.
tegelijk?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kan
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kan
Dat is waar.quote:
ja nee dat laat ik maar aan me voorbijgaan denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme die sensatie moet iedereen een keer meemaken
Naah eerst fappen.. dan ben je moe dan ga je een beetje leunen tegen de wc kan je meteen poepen en fokken tegelijk en dan even douchen en dan pitten.. morgen weer 7 uur opstaanquote:
als je dat hebt meegemaakt ga je alle druks saai vinden, wat een genotquote:Op maandag 30 mei 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee dat laat ik maar aan me voorbijgaan denk ik
oh, ripquote:Op maandag 30 mei 2016 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Naah eerst fappen.. dan ben je moe dan ga je een beetje leunen tegen de wc kan je meteen poepen en fokken tegelijk en dan even douchen en dan pitten.. morgen weer 7 uur opstaan
gadverdammequote:Op maandag 30 mei 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Het kan wel tegelijk overigens.. heb ik een aantal keer gedaan
het beste is als je zo'n lange staaf voor de helft door je anus perst en dan bij het klaarkomen tegelijk heel dat ding de wc in laat plonzenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Het kan wel tegelijk overigens.. heb ik een aantal keer gedaan
Niet precies teglijketijd,, dus fappen.. ga je stoppen met fappen en dan drukken.. na het drukken met een vieze aars weer fappenquote:
denk dat wij een ander beeld van genieten hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat genieten is
quote:
Past wel bij Hermanns levensstijlquote:
Tsja..quote:
hopelijk heb je geen diarree, krijg je straks een waterbed waar je niet voor betaald hebtquote:Op maandag 30 mei 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
Ik ga m'n bed weer volpoepen en fappen, tot laters
tmi dudequote:Op maandag 30 mei 2016 02:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit ik te poepen.. ruiken mijn scheetjes naar bloemkool... heb al maanden geen bloemkool gegeten![]()
![]()
Lol die gaat echt niet ouder daten dan de vriend van Cripquote:Op maandag 30 mei 2016 07:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een huilebalk.
Gaat dit over Opso?
Ze is wel kieskeurig ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol die gaat echt niet ouder daten dan de vriend van Crip
quote:Op maandag 30 mei 2016 07:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stop eens met zo imbeciel te reageren.
Of 'niet blond'.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet dat ze een afkeur heeft van 'oud'.
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
Ik (man, dertiger) vraag me af tot welke leeftijd je je kinderen in het openbaar kan voeden. Mijn zus en zwager hebben een zoontje van vijf en een tweeling van twee. Zij eten brood, chips en taart en gaan dan nog even bij moeder langs voor een snack. Zodra de oudste gaat drinken, wil de tweeling ook en wordt er stereo gevoed. Ik snap dat een baby die alleen nog melk drinkt altijd aangelegd moet worden. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar kleuters? Ik voel me als toeschouwer tegelijk gegeneerd en een indringer. Mijn zus komt regelmatig bij ons langs. Kan ik vragen of zij haar kinderen op onze slaapkamer wil voeden of moet ik het maar laten zoals het is?
goede planningquote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar oh ik heb voor de zomer van 2017 wel een godinnen lichaam. Kan niet anders
oh ja, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig zwemmen nadat ik kranten heb gelopen.
ze gingen wel weg toen ik een bommetje deedquote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zaten toch niet in je baantjes te zwemmen he?
Er was een lastpost die bommetje deed.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zaten toch niet in je baantjes te zwemmen he?
Gelukkig nietquote:Op maandag 30 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede planning
[..]
oh ja, die link had ik nog niet gelegd.
ik dacht dat je gewoon doorweekt was door de regen ofzo
Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze gingen wel weg toen ik een bommetje deed
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dus de regen is nog niet bij jullie aangekomen
niet altijd. maar nu welquote:Op maandag 30 mei 2016 08:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.
Ok, en nu?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
Ik (man, dertiger) vraag me af tot welke leeftijd je je kinderen in het openbaar kan voeden. Mijn zus en zwager hebben een zoontje van vijf en een tweeling van twee. Zij eten brood, chips en taart en gaan dan nog even bij moeder langs voor een snack. Zodra de oudste gaat drinken, wil de tweeling ook en wordt er stereo gevoed. Ik snap dat een baby die alleen nog melk drinkt altijd aangelegd moet worden. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar kleuters? Ik voel me als toeschouwer tegelijk gegeneerd en een indringer. Mijn zus komt regelmatig bij ons langs. Kan ik vragen of zij haar kinderen op onze slaapkamer wil voeden of moet ik het maar laten zoals het is?
Kijk dan wat er aan komt.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Niels. Het waaide aardig vanmorgen.
net langs ons heenquote:Op maandag 30 mei 2016 08:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk dan wat er aan komt.Over een uur is het hier. Dat gele is hagel en onweer.
[ afbeelding ]
Oh madre mia!quote:Op maandag 30 mei 2016 08:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk dan wat er aan komt.Over een uur is het hier. Dat gele is hagel en onweer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ook niet maar doe ik sowieso de helft van de tijd niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Had vanmorgen geen tijd om m'n haar te doen
Me meidquote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Had vanmorgen geen tijd om m'n haar te doen
Ging de bui er maar overheen, dan had je er nog iets aan.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef xcachet het volgende:
Die bui komt hier helemaal niet overheen volgens mij.
Ik heb daar helemaal niets aan.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging de bui er maar overheen, dan had je er nog iets aan.
Warm warm warmquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met dit warme weer kan het geen kwaad iedere dag wat water.
Gisteren was het redelijk warm ondanks dat het kutweer was.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een kneus
[..]
[..]
voor het nageslacht
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:20 schreef xcachet het volgende:
Meteen zo op de man spelen heLeukst om te lezen wel.
geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn internet browser heeft in mijn modem inderdaad FOK! geblokkeerd. Daar kunnen ze namelijk bij.
Normaliter kon je dat zelf doen, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan, bij die oude Thompson kasten had je software waar het zelf gemakkelijk kon, maar die nieuwe Xperia boxen hebben dat niet.
Dus heb het aan zo`n medewerker gevraagd. Moest ik mijn IP Adres opgeven en toen kon hij via dat IP adres de site op het modem blokkeren, hij vond het wel een gekke aanvraag. Kreeg het niet veel vaker omdat de meeste mensen het blokkeren via een siteblocker extensie.
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, want dat heb ik 1,5 week niet gedaan.
Totdat ik vanavond weer eens Chrome opende op m`n telefoon en zag dat ik daar nog wél ingelogd stond.
En op mobiel is een site blokkeren niet te doen.
Dus ik ga mij zo afmelden van m`n telefoon
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was de pagina die nog openstond
Dus ik dacht JAZEKER.
waarom koopt braddie altijd dingen die kut zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef MrBradge het volgende:
Maar lieve mensen.
Ik ben pleite, het was weer even gezellig.
Ik ga m`n nest in, en morgen ga ik waarschijnlijk naar een vriendin toe en er komt een nieuwe gitaar binnen (Die 2 die ik laatst gekocht heb waren kut, dus heb ik terug gestuurd)
Toedeloe!
Ik heb zojuist m´n haar gedaan. Zo, nu jij weerquote:Op maandag 30 mei 2016 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga even wat eten.
Moet jij zo nodig zeggen ghehe
Ik snap t nietquote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.
Ik heb een eitje gekooktquote:Op maandag 30 mei 2016 09:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m´n haar gedaan. Zo, nu jij weer
Kijk z'n vlogs maar. Waren 60 eu p/stquote:Op maandag 30 mei 2016 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom koopt braddie altijd dingen die kut zijn?
eerst 2 camera's dan 2 gitaren.
om over auto's nog maar te zwijgen.
Misschien moet hij straatmuzikant worden van zijn jobcoach. Het UWV leidt mensen ook op tot waarzegger. http://www.elsevier.nl/ec(...)lderziende-1775906W/quote:Op maandag 30 mei 2016 09:45 schreef xcachet het volgende:
De derde gitaar zag ik gisteren een vlog van. Die was 25 euro en had ie gekoch bij de laidel. En vandaag weer een?![]()
Ik ga de mensen van de WaJong even bellen
Het zit je diep he?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:45 schreef xcachet het volgende:
De derde gitaar zag ik gisteren een vlog van. Die was 25 euro en had ie gekoch bij de laidel. En vandaag weer een?![]()
Ik ga de mensen van de WaJong even bellen
Ik ben het geloof in de Nederlandse samenleving bij mijn geboorte al verloren.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet hij straatmuzikant worden van zijn jobcoach. Het UWV leidt mensen ook op tot waarzegger. http://www.elsevier.nl/ec(...)lderziende-1775906W/
Het is braddie hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever niet
nja, hij kan ook gewoon vooraf een beetje info opzoeken ipv blind iets te kopen
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 30 mei 2016 09:51 schreef richolio het volgende:
Voor 60 eu kan je denk ik geen echte fatsoenlijke gitaar kopen
Surequote:Op maandag 30 mei 2016 09:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Wil er dan ook even uitvoerig mijn hart over luchten. Kan dat?
toch wel zeker anderhalf uurquote:
heb ik vaak na middelen dat ik eerst maar heel kort kan slapen en dan een aantal uur later pas echt fatsoenlijk aan een stuk doorquote:Op maandag 30 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog wel meer dan ik met 3,5
Waarom zo kort?
fylax komt klaar als hij dit leestquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef xcachet het volgende:
Gisteren zo'n lekker nummer van Ariana Grande in de auto. Sommige liedjes van haar zijn wel leuk.
Maak er maar geen gewoonte vanquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik vaak na middelen dat ik eerst maar heel kort kan slapen en dan een aantal uur later pas echt fatsoenlijk aan een stuk door
bradster speelt toch al jaren gitaar?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja wel goed dat ie een goedkope gitaar koopt toch? Stel, hij vind het leuk dan kan ie later alsnog een duurdere kopen.
Mijn eerste squash racket was ook maar 25 eu
Tuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja wel goed dat ie een goedkope gitaar koopt toch? Stel, hij vind het leuk dan kan ie later alsnog een duurdere kopen.
Mijn eerste squash racket was ook maar 25 eu
Akoestisch en electrisch?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk
Braddie koopt er alleen meteen 2, en dan nog 1 en dan vandaag weer 1. En die eerste twee dus al teruggestuurd.Koopjes verslaafd.
ja was ook niet mijn bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |