Gisteren was het redelijk warm ondanks dat het kutweer was.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een kneus
[..]
[..]
voor het nageslacht
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:20 schreef xcachet het volgende:
Meteen zo op de man spelen heLeukst om te lezen wel.
geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn internet browser heeft in mijn modem inderdaad FOK! geblokkeerd. Daar kunnen ze namelijk bij.
Normaliter kon je dat zelf doen, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan, bij die oude Thompson kasten had je software waar het zelf gemakkelijk kon, maar die nieuwe Xperia boxen hebben dat niet.
Dus heb het aan zo`n medewerker gevraagd. Moest ik mijn IP Adres opgeven en toen kon hij via dat IP adres de site op het modem blokkeren, hij vond het wel een gekke aanvraag. Kreeg het niet veel vaker omdat de meeste mensen het blokkeren via een siteblocker extensie.
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, want dat heb ik 1,5 week niet gedaan.
Totdat ik vanavond weer eens Chrome opende op m`n telefoon en zag dat ik daar nog wél ingelogd stond.
En op mobiel is een site blokkeren niet te doen.
Dus ik ga mij zo afmelden van m`n telefoon
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was de pagina die nog openstond
Dus ik dacht JAZEKER.
waarom koopt braddie altijd dingen die kut zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef MrBradge het volgende:
Maar lieve mensen.
Ik ben pleite, het was weer even gezellig.
Ik ga m`n nest in, en morgen ga ik waarschijnlijk naar een vriendin toe en er komt een nieuwe gitaar binnen (Die 2 die ik laatst gekocht heb waren kut, dus heb ik terug gestuurd)
Toedeloe!
Ik heb zojuist m´n haar gedaan. Zo, nu jij weerquote:Op maandag 30 mei 2016 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga even wat eten.
Moet jij zo nodig zeggen ghehe
Ik snap t nietquote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn telefoon zogenaamd heel intensief en het is echt nodig dat zijn telefoon heel snel is, maar hij opent pas na 1,5 week Chrome weer eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |