Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze gingen wel weg toen ik een bommetje deed
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dus de regen is nog niet bij jullie aangekomen
niet altijd. maar nu welquote:Op maandag 30 mei 2016 08:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.
Ok, en nu?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
Ik (man, dertiger) vraag me af tot welke leeftijd je je kinderen in het openbaar kan voeden. Mijn zus en zwager hebben een zoontje van vijf en een tweeling van twee. Zij eten brood, chips en taart en gaan dan nog even bij moeder langs voor een snack. Zodra de oudste gaat drinken, wil de tweeling ook en wordt er stereo gevoed. Ik snap dat een baby die alleen nog melk drinkt altijd aangelegd moet worden. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar kleuters? Ik voel me als toeschouwer tegelijk gegeneerd en een indringer. Mijn zus komt regelmatig bij ons langs. Kan ik vragen of zij haar kinderen op onze slaapkamer wil voeden of moet ik het maar laten zoals het is?
Kijk dan wat er aan komt.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Niels. Het waaide aardig vanmorgen.
net langs ons heenquote:Op maandag 30 mei 2016 08:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk dan wat er aan komt.Over een uur is het hier. Dat gele is hagel en onweer.
[ afbeelding ]
Oh madre mia!quote:Op maandag 30 mei 2016 08:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk dan wat er aan komt.Over een uur is het hier. Dat gele is hagel en onweer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om 2 uur pas. Daar in Limburg regent het altijd als eerst he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ook niet maar doe ik sowieso de helft van de tijd niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Had vanmorgen geen tijd om m'n haar te doen
Me meidquote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Had vanmorgen geen tijd om m'n haar te doen
Ging de bui er maar overheen, dan had je er nog iets aan.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef xcachet het volgende:
Die bui komt hier helemaal niet overheen volgens mij.
Ik heb daar helemaal niets aan.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging de bui er maar overheen, dan had je er nog iets aan.
Warm warm warmquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met dit warme weer kan het geen kwaad iedere dag wat water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |