Ze is wel kieskeurig ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol die gaat echt niet ouder daten dan de vriend van Crip
quote:Op maandag 30 mei 2016 07:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stop eens met zo imbeciel te reageren.
Of 'niet blond'.quote:Op maandag 30 mei 2016 07:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet dat ze een afkeur heeft van 'oud'.
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
Ik (man, dertiger) vraag me af tot welke leeftijd je je kinderen in het openbaar kan voeden. Mijn zus en zwager hebben een zoontje van vijf en een tweeling van twee. Zij eten brood, chips en taart en gaan dan nog even bij moeder langs voor een snack. Zodra de oudste gaat drinken, wil de tweeling ook en wordt er stereo gevoed. Ik snap dat een baby die alleen nog melk drinkt altijd aangelegd moet worden. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar kleuters? Ik voel me als toeschouwer tegelijk gegeneerd en een indringer. Mijn zus komt regelmatig bij ons langs. Kan ik vragen of zij haar kinderen op onze slaapkamer wil voeden of moet ik het maar laten zoals het is?
goede planningquote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar oh ik heb voor de zomer van 2017 wel een godinnen lichaam. Kan niet anders
oh ja, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig zwemmen nadat ik kranten heb gelopen.
ze gingen wel weg toen ik een bommetje deedquote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zaten toch niet in je baantjes te zwemmen he?
Er was een lastpost die bommetje deed.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zaten toch niet in je baantjes te zwemmen he?
Gelukkig nietquote:Op maandag 30 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede planning
[..]
oh ja, die link had ik nog niet gelegd.
ik dacht dat je gewoon doorweekt was door de regen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |