je bent toch nog kleinquote:Op maandag 30 mei 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel lekkere meid in de op.. toen ik klein was vond ik haar lekker
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jazeker zit ik mobiel te fokken.
Dat krijg je met een goede telefoon + fatsoenlijke browser (Google Chrome)
Ik ook hij liegt uit zijn barst.. heb gwn een galaxy s6 en google op mn mobielequote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.quote:
je bent gewoon jaloers dat braddie in zoveel dingen goed isquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
En ook nog streepjes op de e deed hij in 1 van zijn postsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
ik weiger om dat blokkeer verhaal te geloven, dan ben je wel echt een retardquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
Misschien gebruikt hij het internet van z'n telefoon op z'n pc en kan ie daarom wel vanaf z'n pc FOK!ken
Ben ff hier aan het kloten http://radio49.nl/listen.plsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
Nee ik bedoel dat t toch kan dat ie op de pc zit, zie mn post daarnaquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |