je bent toch nog kleinquote:Op maandag 30 mei 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel lekkere meid in de op.. toen ik klein was vond ik haar lekker
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jazeker zit ik mobiel te fokken.
Dat krijg je met een goede telefoon + fatsoenlijke browser (Google Chrome)
Ik ook hij liegt uit zijn barst.. heb gwn een galaxy s6 en google op mn mobielequote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.quote:
je bent gewoon jaloers dat braddie in zoveel dingen goed isquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
En ook nog streepjes op de e deed hij in 1 van zijn postsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo snel typen, dingen bewerken, telkens netjes een enter enz. Mwah dat gaat gewoon via de pc.
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
ik weiger om dat blokkeer verhaal te geloven, dan ben je wel echt een retardquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
Misschien gebruikt hij het internet van z'n telefoon op z'n pc en kan ie daarom wel vanaf z'n pc FOK!ken
Ben ff hier aan het kloten http://radio49.nl/listen.plsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar dat kan toch?
Nee ik bedoel dat t toch kan dat ie op de pc zit, zie mn post daarnaquote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is hij de eerste die ik mee maak hier op FOK! die zo uitgebreid/snel mobiel gaat FOK!ken.
Sorry kerel, ik heb net een set opgezet en die ga ik eerst nog even luisteren.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ff hier aan het kloten http://radio49.nl/listen.pls
gelieve niet hier postenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry kerel, ik heb net een set opgezet en die ga ik eerst nog even luisteren.
dat hoef je overigens niet te doen hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik mobiel fok dan meld ik vaak alleen dat ik ga poepen of fappen
Ik ga over 10 min beide doen..quote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hoef je overigens niet te doen hoor
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kanquote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik heb dat allebei ook.
tegelijk?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kan
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is ook onzin dat het niet kan omdat jij het niet kan
Dat is waar.quote:
ja nee dat laat ik maar aan me voorbijgaan denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme die sensatie moet iedereen een keer meemaken
Naah eerst fappen.. dan ben je moe dan ga je een beetje leunen tegen de wc kan je meteen poepen en fokken tegelijk en dan even douchen en dan pitten.. morgen weer 7 uur opstaanquote:
als je dat hebt meegemaakt ga je alle druks saai vinden, wat een genotquote:Op maandag 30 mei 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee dat laat ik maar aan me voorbijgaan denk ik
oh, ripquote:Op maandag 30 mei 2016 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Naah eerst fappen.. dan ben je moe dan ga je een beetje leunen tegen de wc kan je meteen poepen en fokken tegelijk en dan even douchen en dan pitten.. morgen weer 7 uur opstaan
gadverdammequote:Op maandag 30 mei 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Het kan wel tegelijk overigens.. heb ik een aantal keer gedaan
het beste is als je zo'n lange staaf voor de helft door je anus perst en dan bij het klaarkomen tegelijk heel dat ding de wc in laat plonzenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Het kan wel tegelijk overigens.. heb ik een aantal keer gedaan
Niet precies teglijketijd,, dus fappen.. ga je stoppen met fappen en dan drukken.. na het drukken met een vieze aars weer fappenquote:
denk dat wij een ander beeld van genieten hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat genieten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |