heb ik vaak na middelen dat ik eerst maar heel kort kan slapen en dan een aantal uur later pas echt fatsoenlijk aan een stuk doorquote:Op maandag 30 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog wel meer dan ik met 3,5
Waarom zo kort?
fylax komt klaar als hij dit leestquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef xcachet het volgende:
Gisteren zo'n lekker nummer van Ariana Grande in de auto. Sommige liedjes van haar zijn wel leuk.
Maak er maar geen gewoonte vanquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik vaak na middelen dat ik eerst maar heel kort kan slapen en dan een aantal uur later pas echt fatsoenlijk aan een stuk door
bradster speelt toch al jaren gitaar?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja wel goed dat ie een goedkope gitaar koopt toch? Stel, hij vind het leuk dan kan ie later alsnog een duurdere kopen.
Mijn eerste squash racket was ook maar 25 eu
Tuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja wel goed dat ie een goedkope gitaar koopt toch? Stel, hij vind het leuk dan kan ie later alsnog een duurdere kopen.
Mijn eerste squash racket was ook maar 25 eu
Akoestisch en electrisch?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk
Braddie koopt er alleen meteen 2, en dan nog 1 en dan vandaag weer 1. En die eerste twee dus al teruggestuurd.Koopjes verslaafd.
ja was ook niet mijn bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |