Ze laten ook iedere zwerver toe tegenwoordig.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie is deze schooier en wat doet zo iemand in Monaco?
18:00quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen vuistje bij Ric hoor.
Hoe laat start de Indy 500?
is dat nog ergens te kijken op tv?quote:
Nee inderdaad, leek er niet eens opquote:Op zondag 29 mei 2016 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, dat was niet wat Ricciardo zei Olaf...
En dankzij Mercedes dankzij de pech van Rosberg, en dankzij de wedstrijdleiding. Wat een farce.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef franklop het volgende:
Hamilton wint in stijl, ja dankzij Red Bull
Neequote:Op zondag 29 mei 2016 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, dat was niet wat Ricciardo zei Olav..
sowieso problemen bij de chicane en daarna geen tractie meer lijkt mequote:
hij finisht welquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haryanto dat is ook een kansloze coureur zeg.
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef franklop het volgende:
Mol die denkt dat RIcciardo Savour it zegt![]()
"Save it, nothing you can say, can make it better, save it"
Het uur U.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogmaals: Hoe laat is start van de Indy? 19.00?
18u bij ziggoquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, wat zal jij slecht slapen vannacht! Heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dankzij Mercedes dankzij de pech van Rosberg, en dankzij de wedstrijdleiding. Wat een farce.
Google stukquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 ja? Ik heb 8 in m'n kop zitten.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
18.00 uur!!!!!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
7 ja? Ik heb 8 in m'n kop zitten.. Hoe laat is de start? 🙈
haha ik moest ook twee keer kijkenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef F1gamer het volgende:
ik vind bieber steeds meer eminem kwa uiterlijk lijken
Natuurlijk, gewoon droog erin stampen. Hoppa!quote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zouden jullie die griet in het wit daar doen?
serieus om 6 uur al de start???quote:
Ja waarom niet?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ze ziet er nogal dominant uit, niet iedereen houdt daarvan natuurlijkquote:
Mwa.. de afkoop van dat schandaaltje zou financieel wel interessant kunnen worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Na dat afsnijden na zijn eigen fout in die bochten en er mee weg kunnen komen.quote:
Ik voor The Mayor of Hinchtown.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter en ik juichen om 18.00 voor Montoya
wie is da danquote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mwa.. de afkoop van dat schandaaltje zou financieel wel interessant kunnen worden. [ afbeelding ]
Ja.quote:
Tussen de lakens zijn ze dan vaak juist onderdanig.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze ziet er nogal dominant uit, niet iedereen houdt daarvan natuurlijk
Dat vroeg ik me ook al af, daar zie je nooit een acteur of iemand anders staanquote:
1 |
Ocharme.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb de stream maar uit gegooid. Te veel kanslozen daar op het podium
net als bieber?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tussen de lakens zijn ze dan vaak juist onderdanig.
kan haast niet slechter dan twee weken geledenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef King_Merc het volgende:
Zal je zien dat bieber de interviews doet..
Ja! 17 uur begint de voorbeschouwing al op Ziggo Sport Racing.quote:
meh, hij was ooit wel twinkmateriaal, maar niet meerquote:
Gevalletje kort en pittigquote:
Ik denk dat RIC dat wel met je eens isquote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat ben ik teleurgesteld in RBR's organisatie. Dit had echt niet moeten kunnen.
gelijk de hele fles besmetquote:
Er had wel meer niet moeten kunnen maar het gebeurt.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat ben ik teleurgesteld in RBR's organisatie. Dit had echt niet moeten kunnen.
ik denk het ook!quote:Op zondag 29 mei 2016 16:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat RIC dat wel met je eens is
Voordeel van een natte baan en veel VSC situaties, kan je ze mooi sparen .quote:
Constructeurquote:
Regen is niet goed voor Britney d'r kapsel.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britney reed wel als een intense zak hooi trouwens, DeeBee heeft genoten.
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Brundle doet het interview dus. Ik was even bang dat Bieber dat zou doen
Ach ja. Vorig weekend was Mercedes aan de beurt. Beter alles in 1 weekend dan verspreid over meerdere.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Waarquote:
Heel even in beeld, stond naar Hamilton te kijken tegenover hemquote:
Op Suzuka kennen ze hem welquote:Op zondag 29 mei 2016 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.
Daarom is die ook zo cool.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik helemaal Sparta gaan op de crew
die kreeg het wel een beetje warm van binnen door lewis dusquote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel even in beeld, stond naar Hamilton te kijken tegenover hem
Tokkiequote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
Wat zeg Ricardo? Ik kan het niet horen door de nootjes en bier hier?
call van het team dat hem de overwinning kosttequote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
Dat Redbull hem u al twee keer gescrewed heeft.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
call van het team? Die pitstop duurde ruim 10s te lang 🙈quote:Op zondag 29 mei 2016 16:14 schreef F1gamer het volgende:
[..]
call van het team dat hem de overwinning kostte
En daarboven op is hij ook door kvyat gescrewd en had hij in een andere een lekke band terwijl hij eerste stond.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat Redbull hem u al twee keer gescrewed heeft.
Gelukkig heeft Vetter top 5 kansen in Gotzis, da's toch wel een mooi resultaatquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga Giro kijken. Uit Nederlands oogpunt wel een k u t sportweekend.
Daar trap ik niet nog een keer inquote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Rodawa het volgende:
"De persconferentie ziet u straks" zou het een keer kunnen ja?
Ze hadden na hun carrière ook samen een management bureau, 2MB.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.
arme chickiesquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef La_Moustache het volgende:
Bieber en Hamilton gaan daar vanavond wel wat heerlijke chicks volpompen. Ben wel een beetje jelly
Iets zegt me dat die twee samen geen chicks nodig hebben...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef La_Moustache het volgende:
Bieber en Hamilton gaan daar vanavond wel wat heerlijke chicks volpompen. Ben wel een beetje jelly
een seizoen bij caterham geredenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
call van het team? Die pitstop duurde ruim 10s te lang 🙈
Dat is prima maar atletiek staat bij mij toch wat lager op de rangorde wat betreft interesse.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Vetter top 5 kansen in Gotzis, da's toch wel een mooi resultaat
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die twee samen geen chicks nodig hebben...
Die knuffel was iets te hartig idd.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Indy 500 start is om 6 uur.quote:
tis wachten op de sextapequote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik sla ff overquote:
Dragen allebei een bril. Ja dom.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:26 schreef HeyFreak het volgende:
Rob Kamphues en jakhals Erik, wat een irritante figuren...
kamphuus wen ik wel aan, maar erik dijkstraquote:Op zondag 29 mei 2016 16:26 schreef HeyFreak het volgende:
Rob Kamphues en jakhals Erik, wat een irritante figuren...
18.12 uur om precies te zijn volgens IndyCar.com.quote:
Ja maar het zijn echte kenners zoals je ziet.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef Rodawa het volgende:
Op Ziggo, over de crashes van Max dit weekend in FP3 en de race: "ik hou ze bijna niet meer uit elkaar!"
Dat klopt, het waren steeds dezelfde beelden uit de race vanuit verschillende hoeken.
Ze halen me in ieder geval niet over om een ziggo abbo te nemen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kamphuus wen ik wel aan, maar erik dijkstra
beide halen het niveau naar beneden
"De professionele analisten bij ons in de studio"quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja maar het zijn echte kenners zoals je ziet.
Altijd nog beter dan een Raikkonen of Kvyat.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef opreis het volgende:
Max was niet goed, maar Sainz heeft het hier toch ook weer laten liggen
Het was een teamcall. Geen Rosbergcall.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Hamilton bedankt Nico ook niet eens voor dat hij erlangs mocht. Hemelt alleen Ricciardo op.
"Eigenlijk moeten we even horen naar het motorgeluid"quote:
In de laatste bochtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney nu bij Sky, hij was geschokt over het gebrek aan vertrouwen in de auto. Het was geen enkele twijfel om Lewis voorbij te laten. Hij had op het eind geen banden meer over (ultra-softs) tegen de softs van Hulkenberg, daarom dat die er zo makkelijk omheen reed.
Sainz doet het veel en veel beter dan Max dit keer, kom op nou.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef opreis het volgende:
Max was niet goed, maar Sainz heeft het hier toch ook weer laten liggen
Niks over problemen? Dat zal weltschmerz niet leuk vinden.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney nu bij Sky, hij was geschokt over het gebrek aan vertrouwen in de auto. Het was geen enkele twijfel om Lewis voorbij te laten. Hij had op het eind geen banden meer over (ultra-softs) tegen de softs van Hulkenberg, daarom dat die er zo makkelijk omheen reed.
Z'n vrouw zou zeggen dat het er belachelijk uit zou zien wanneer hij op zijn leeftijd zou gaan feesten met Bieber.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Wat zegt Toto, iets over his wife (Suzie) met Bieber?
suzie valt op jonge jongens, zie maxquote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Z'n vrouw zou zeggen dat het er belachelijk uit zou zien wanneer hij op zijn leeftijd zou gaan feesten met Bieber.
Dus de chick die gesandwiched gaat worden zal niet inclusief Toto zijn. Bieber en Ham zullen het alleen voor elkaar moeten krijgen.
Dit is Suzie Stoddart/Wolf, niet die van Sky/ITV.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
suzie valt op jonge jongens, zie max
Ik had ook iets meer verwacht van Sainz.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat technisch gezien Sainz Perez voor had kunnen blijven en dus podium, gezien matrriaal. Terug naar P8 is echt jammer. Maar wel gefinisht en dus punten, dus mooi.
Sainz verliest plaatsen, Max wint plaatsen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Sainz doet het veel en veel beter dan Max dit keer, kom op nou.
ow okquote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is Suzie Stoddart/Wolf, niet die van Sky/ITV.
Precies. VES had SAI rustig moeten blijven volgen en de wagen heel in de punten thuis moeten brengen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
In Canada weer op het podium.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
Max deed het veel beter dan ik had verwacht. Veel inhaalacties en hij reed op het eind dik in de punten. Heel jammer dat het geen stand hield. Hopelijk gaat het in Canada beter.
Dan nog, Rosberg is met Hamilton in gevecht voor het kampioenschap, hij had het ook niet kunnen doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het was een teamcall. Geen Rosbergcall.
Hopelijk had Rosberg problemen want hij reed dramatisch in de regen. Kampioen onwaardig.
Tot aan de crash was het genieten, goede acties en techniek. Jammer van de fout. Blijft een verraderlijk circuit, zeker in die omstandigheden, dan is het de dood of de gladiolen als je wat minder op safe rijdt.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
Max deed het veel beter dan ik had verwacht. Veel inhaalacties en hij reed op het eind dik in de punten. Heel jammer dat het geen stand hield. Hopelijk gaat het in Canada beter.
Ja.quote:
Het is geen regenrijder.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tot aan de crash was het genieten, goede acties en techniek. Jammer van de fout. Blijft een verraderlijk circuit, zeker in die omstandigheden, dan is het de dood of de gladiolen als je wat minder op safe rijdt.
Het idee achter het goed doen is snel zijn zonder te crashen. Jeugdige overmoed en veel risico nemen maken het wel leuk om naar te kijken, maar goed is het niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
Nee, ze hebben daar geen echte bochten want daar zijn de coureurs te slecht voor.quote:
vind je? kleurloos naar achter zakken. Hij had hier kans op het podium gehad. Max was te veel do or die vandaag maar Sainz laat niet zien dat hij het in zich heeft om kansen te benutten zoals perez dat bijvoorbeeld wel doetquote:Op zondag 29 mei 2016 16:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Chilton rijdt toch gewoon?quote:
Sainz pakt punten. Max nul.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz verliest plaatsen, Max wint plaatsen.
Uhm, hij ging als 1 van de snelsten op de intermediates... Hij maakte juist een foutje op een (redelijk) droge baan, zelfde fout als Vettel. Alleen had Verstappen de pech dat het buiten de raceline nog nat was... Teveel risico genomen, hopelijk leert hij hiervanquote:
Prima spul.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Blij dat ik geen Ziggo heb. Wat een aids.
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Rodawa het volgende:
"De persconferentie ziet u straks" zou het een keer kunnen ja?
Dat was een verstandige beslissing van je. Wederom niks van teruggezien namelijk.quote:
Ik was aan het eikelen. Maar goed dat je de feiten wel even laten zien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:48 schreef gbm het volgende:
[..]
Uhm, hij ging als 1 van de snelsten op de intermediates... Hij maakte juist een foutje op een (redelijk) droge baan, zelfde fout als Vettel. Alleen had Verstappen de pech dat het buiten de raceline nog nat was... Teveel risico genomen, hopelijk leert hij hiervan
Nee, stel je voor dat we zo'n kutspelletje in de studio moeten overslaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Dat was een verstandige beslissing van je. Wederom niks van teruggezien namelijk.
Max was dit weekend ondermaats, 3x crashen kan je niet goed praten. Daarom was het nu aan Sainz aan te laten zien dat hij net als Max in de RB zou moeten rijden. Maar van een P6 in de kwalificatie een P8 maken in Monaco gaat je niet naar een topteam brengen.quote:
Close racing, iedere ronde een nieuwe leider en tot het einde spannend, aangezien nummer twee altijd kan winnen in dr laatste bocht. Helaas is het wel lang en je moet wennen aan de vele safety cars.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:45 schreef F1gamer het volgende:
sorry, ik heb nog nooit naar de indy 500 gekeken
Enerverend om te zien hoe die Erik losgaat op dat apparaat. De coureurs gebruiken dat immers ook! Ik zie dat dan ook veel liever dan zo'n saaie persconferentie met van die coureurs.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat we zo'n kutspelletje in de studio moeten overslaan.
Dacht ik al, maar ik moest 't ff kwijtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik was aan het eikelen. Maar goed dat je de feiten wel even laten zien.
lees mijn post hierboven anders even. Datzelfde zei ik ook, maar afkraken is zo jammerlijk. Begint wat saai te wordenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Max was dit weekend ondermaats, 3x crashen kan je niet goed praten. Daarom was het nu aan Sainz aan te laten zien dat hij net als Max in de RB zou moeten rijden. Maar van een P6 in de kwalificatie een P8 maken in Monaco gaat je niet naar een topteam brengen.
zeker kijken! Samen met Monaco. En Le Mans DE races van het jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |