Zo zuur voor hem ja : (quote:Op zondag 29 mei 2016 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben echt boos voor Ricci. Wat een Cock-up.
Over oliedom gesproken, misschien was het wel een olie sjeikquote:Op zondag 29 mei 2016 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oliedom ja, want nu heeft hij hem weer nodig.
xd xdquote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Over oliedom gesproken, misschien was het wel een olie sjeik
Ook. Gelijkspel.quote:
Perez ook verrassend hoor.quote:
Banden van Ricciardo zijn op. Die heeft teveel moeten forceren om HAM bij te blijven.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
Gat ineens 3 seconden. Let je op Mexicanobakker?
is er ook niet knapper op gewordenquote:
Niet?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor de neutrale toeschouwers is dit net zo spannend als vorige keer
Maar hij rijdt op banden die langer mee zouden moeten gaan.... Of heeft Hamilton dan toch gespaard????quote:Op zondag 29 mei 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banden van Ricciardo zijn op. Die heeft teveel moeten forceren om HAM bij te blijven.
Type MartinGarrix ookquote:Op zondag 29 mei 2016 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat 't een maat is van Ham, die twee liggen elkaar wel denk ik.
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, hadden verwacht dat Hulkenberg hem met regelmaat om de oren zou rijden.quote:
droog is het altijd al een uur en 45 minutenquote:
Perez is gegroeid als coureur na zijn vertrek bij McLaren waar hij eigenlijk te vroeg weggestuurd isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, hadden verwacht dat Hulkenberg hem regelmatig om de oren zou rijden.
Is nooit gebeurd.
Ja, dat zeg ik, Ricciardo heeft meer van zijn banden gevraagd. Dat kon hij ook, want er lag niemand dicht achter hem en iemand voor hem. HAM moest managen, maar managede zoveel dat hij bijna werd ingehaald, 2x. Dus het was niet echt uit weelde.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij rijdt op banden die langer mee zouden moeten gaan.... Of heeft Hamilton dan toch gespaard????
5.3 inmiddels. Wel dus 'weelde'.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, Ricciardo heeft meer van zijn banden gevraagd. Dat kon hij ook, want er lag niemand dicht achter hem en iemand voor hem. HAM moest managen, maar managede zoveel dat hij bijna werd ingehaald, 2x. Dus het was niet echt uit weelde.
Ookquote:
Eerste 3/4 was prima maar laatste deel saai.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef truedestiny het volgende:
Jammer van Max maar wel een hele toffe race.
Na de finish nog ff de vangrails in knallenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef Zorro het volgende:
Wat ik zei dus. Regen zodra de vlag gevallen is...
Ja, en vorige keer wist je het ook allemaal zo goed.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
5.3 inmiddels. Wel dus 'weelde'.
Nogmaals, achterblijvers waren de enige reden dat Ricciardo er bij kon komen.
Ik dacht vanaf 18:00 op Ziggo.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen vuistje bij Ric hoor.
Hoe laat start de Indy 500?
17:00 dacht ikquote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen vuistje bij Ric hoor.
Hoe laat start de Indy 500?
Nee, toen zat ik fout. Deze keer heb ik wel gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en vorige keer wist je het ook allemaal zo goed.
Gewoon slechte strategie Red Bull. Mercedes heeft gewonnen op betere strat. hier.quote:
haal dat wegquote:
op basis waarvan?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Onterechte winnaar hij had een panalty moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |