Mwa.. de afkoop van dat schandaaltje zou financieel wel interessant kunnen worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zouden jullie die griet in het wit daar doen?
Na dat afsnijden na zijn eigen fout in die bochten en er mee weg kunnen komen.quote:
Ik voor The Mayor of Hinchtown.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter en ik juichen om 18.00 voor Montoya
wie is da danquote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mwa.. de afkoop van dat schandaaltje zou financieel wel interessant kunnen worden. [ afbeelding ]
Ja.quote:
Tussen de lakens zijn ze dan vaak juist onderdanig.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze ziet er nogal dominant uit, niet iedereen houdt daarvan natuurlijk
Dat vroeg ik me ook al af, daar zie je nooit een acteur of iemand anders staanquote:
| 1 |
Ocharme.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb de stream maar uit gegooid. Te veel kanslozen daar op het podium
net als bieber?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tussen de lakens zijn ze dan vaak juist onderdanig.
kan haast niet slechter dan twee weken geledenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:07 schreef King_Merc het volgende:
Zal je zien dat bieber de interviews doet..
Ja! 17 uur begint de voorbeschouwing al op Ziggo Sport Racing.quote:
meh, hij was ooit wel twinkmateriaal, maar niet meerquote:
Gevalletje kort en pittigquote:
Ik denk dat RIC dat wel met je eens isquote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat ben ik teleurgesteld in RBR's organisatie. Dit had echt niet moeten kunnen.
gelijk de hele fles besmetquote:
Er had wel meer niet moeten kunnen maar het gebeurt.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat ben ik teleurgesteld in RBR's organisatie. Dit had echt niet moeten kunnen.
ik denk het ook!quote:Op zondag 29 mei 2016 16:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat RIC dat wel met je eens is
Voordeel van een natte baan en veel VSC situaties, kan je ze mooi sparen .quote:
Constructeurquote:
Regen is niet goed voor Britney d'r kapsel.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britney reed wel als een intense zak hooi trouwens, DeeBee heeft genoten.
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Brundle doet het interview dus. Ik was even bang dat Bieber dat zou doen
Ach ja. Vorig weekend was Mercedes aan de beurt. Beter alles in 1 weekend dan verspreid over meerdere.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Waarquote:
Heel even in beeld, stond naar Hamilton te kijken tegenover hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |