Z'n vrouw zou zeggen dat het er belachelijk uit zou zien wanneer hij op zijn leeftijd zou gaan feesten met Bieber.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Wat zegt Toto, iets over his wife (Suzie) met Bieber?
suzie valt op jonge jongens, zie maxquote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Z'n vrouw zou zeggen dat het er belachelijk uit zou zien wanneer hij op zijn leeftijd zou gaan feesten met Bieber.
Dus de chick die gesandwiched gaat worden zal niet inclusief Toto zijn. Bieber en Ham zullen het alleen voor elkaar moeten krijgen.
Dit is Suzie Stoddart/Wolf, niet die van Sky/ITV.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
suzie valt op jonge jongens, zie max
Ik had ook iets meer verwacht van Sainz.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat technisch gezien Sainz Perez voor had kunnen blijven en dus podium, gezien matrriaal. Terug naar P8 is echt jammer. Maar wel gefinisht en dus punten, dus mooi.
Sainz verliest plaatsen, Max wint plaatsen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Sainz doet het veel en veel beter dan Max dit keer, kom op nou.
ow okquote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is Suzie Stoddart/Wolf, niet die van Sky/ITV.
Precies. VES had SAI rustig moeten blijven volgen en de wagen heel in de punten thuis moeten brengen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Sainz doet het veel en veel beter dan Max dit keer, kom op nou.
In Canada weer op het podium.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
Max deed het veel beter dan ik had verwacht. Veel inhaalacties en hij reed op het eind dik in de punten. Heel jammer dat het geen stand hield. Hopelijk gaat het in Canada beter.
Dan nog, Rosberg is met Hamilton in gevecht voor het kampioenschap, hij had het ook niet kunnen doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het was een teamcall. Geen Rosbergcall.
Hopelijk had Rosberg problemen want hij reed dramatisch in de regen. Kampioen onwaardig.
Tot aan de crash was het genieten, goede acties en techniek. Jammer van de fout. Blijft een verraderlijk circuit, zeker in die omstandigheden, dan is het de dood of de gladiolen als je wat minder op safe rijdt.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
Max deed het veel beter dan ik had verwacht. Veel inhaalacties en hij reed op het eind dik in de punten. Heel jammer dat het geen stand hield. Hopelijk gaat het in Canada beter.
Ja.quote:
Het is geen regenrijder.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tot aan de crash was het genieten, goede acties en techniek. Jammer van de fout. Blijft een verraderlijk circuit, zeker in die omstandigheden, dan is het de dood of de gladiolen als je wat minder op safe rijdt.
Het idee achter het goed doen is snel zijn zonder te crashen. Jeugdige overmoed en veel risico nemen maken het wel leuk om naar te kijken, maar goed is het niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef beantherio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |