Daar trap ik niet nog een keer inquote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Rodawa het volgende:
"De persconferentie ziet u straks" zou het een keer kunnen ja?
Ze hadden na hun carrière ook samen een management bureau, 2MB.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.
arme chickiesquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef La_Moustache het volgende:
Bieber en Hamilton gaan daar vanavond wel wat heerlijke chicks volpompen. Ben wel een beetje jelly
Iets zegt me dat die twee samen geen chicks nodig hebben...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef La_Moustache het volgende:
Bieber en Hamilton gaan daar vanavond wel wat heerlijke chicks volpompen. Ben wel een beetje jelly
een seizoen bij caterham geredenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
call van het team? Die pitstop duurde ruim 10s te lang 🙈
Dat is prima maar atletiek staat bij mij toch wat lager op de rangorde wat betreft interesse.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Vetter top 5 kansen in Gotzis, da's toch wel een mooi resultaat
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die twee samen geen chicks nodig hebben...
Die knuffel was iets te hartig idd.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Indy 500 start is om 6 uur.quote:
tis wachten op de sextapequote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik sla ff overquote:
Dragen allebei een bril. Ja dom.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:26 schreef HeyFreak het volgende:
Rob Kamphues en jakhals Erik, wat een irritante figuren...
kamphuus wen ik wel aan, maar erik dijkstraquote:Op zondag 29 mei 2016 16:26 schreef HeyFreak het volgende:
Rob Kamphues en jakhals Erik, wat een irritante figuren...
18.12 uur om precies te zijn volgens IndyCar.com.quote:
Ja maar het zijn echte kenners zoals je ziet.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef Rodawa het volgende:
Op Ziggo, over de crashes van Max dit weekend in FP3 en de race: "ik hou ze bijna niet meer uit elkaar!"
Dat klopt, het waren steeds dezelfde beelden uit de race vanuit verschillende hoeken.
Ze halen me in ieder geval niet over om een ziggo abbo te nemen.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kamphuus wen ik wel aan, maar erik dijkstra
beide halen het niveau naar beneden
"De professionele analisten bij ons in de studio"quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja maar het zijn echte kenners zoals je ziet.
Altijd nog beter dan een Raikkonen of Kvyat.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef opreis het volgende:
Max was niet goed, maar Sainz heeft het hier toch ook weer laten liggen
Het was een teamcall. Geen Rosbergcall.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Hamilton bedankt Nico ook niet eens voor dat hij erlangs mocht. Hemelt alleen Ricciardo op.
"Eigenlijk moeten we even horen naar het motorgeluid"quote:
In de laatste bochtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney nu bij Sky, hij was geschokt over het gebrek aan vertrouwen in de auto. Het was geen enkele twijfel om Lewis voorbij te laten. Hij had op het eind geen banden meer over (ultra-softs) tegen de softs van Hulkenberg, daarom dat die er zo makkelijk omheen reed.
Sainz doet het veel en veel beter dan Max dit keer, kom op nou.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef opreis het volgende:
Max was niet goed, maar Sainz heeft het hier toch ook weer laten liggen
Niks over problemen? Dat zal weltschmerz niet leuk vinden.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney nu bij Sky, hij was geschokt over het gebrek aan vertrouwen in de auto. Het was geen enkele twijfel om Lewis voorbij te laten. Hij had op het eind geen banden meer over (ultra-softs) tegen de softs van Hulkenberg, daarom dat die er zo makkelijk omheen reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |